"Anne hadi kalk artik daha hazirlanip denize gidicez hadi anne ya kalkar misin"dedigimde annem gulumseyerek yataktan kalkti beni yatagin uzerine yatirip hicbir zaman yapmaktan vazgecmedigi seyi yapmaya basladi yani beni gidiklamaya "anne anne tamam yeter anne ahahaha anne ya ahaha hadi gidelim ahahahahah anne ya"dedigimde sonunda durmus ve beni birakmisti beraber kalkip asagiya kahvalti hazirlamaya indik annemle hep bu boyle olmustur zaten.Biz bir evde 2 kisi yasiyorduk annem beni dünyaya getirirken babam bunun haberini almis ve asiri hizdan ve kemer takmadigi icin kaza gecirmis ve ben daha babami bir kere bile goremeden hayata veda etmis.Bu yuzden hep kendimi suclamisimdir ama artik bunu fazla dusunmemeye karar verdim cunku yaklasik 2 ay sonra 11.sinifa basliyordum.hayatta bazi anlarin keyfini cikarmaya karar verdim.annemle mutfaga gectigimiz zaman annem benden menemen yapmami istedi .Ikimizde biliyorduk ki annem kadar bende cok iyi yemek yapardim ve bundan zevk alirdim ben menemen yaparken annem cayi koymus oldu ve kahvaltida neler yenirse iste vs.hazirlamaya basladi.biz hic konusmazdik cunku biz neredeyse annemle her sabah muzik esliginde kahvalti hazirlardik ve isimizde bittiginde ise muzigi kapatir masaya otururduk.annem"eee bugun denize gidiyoruz o zaman?"dediginde bunu bir soru sormak amacinda degilde iyi bir haber vermek ister gibi söylemişti.hayatimda yasadigim en guzel anlardan biriydi cunku oturdugm sehirden dolayi denize girmeyi cok seviyordum ve yuzmek kadar sevdigim birsey oldugunu hatirlamiyorum.Annemin boynuna atilip"yasasin annem benim "deyip yanaklarina sulu sulu opucukler kondururken annem benim yaptiklarima kahkaha atiyordu annem "tamam hadi 5 dakika icinde o kahvalti bitmezse deniz falan masal olur Ada "dedi.bende durur muyum hemen"tabi annem" deyip masama gecip once sutumden sonra menemenden zeytin ve peynirden biraz atistirdiktan sonra aceyle yerimden kalkip "anne hadi gidelim biran once ben hazirim "deyip odama denizde giymek icin haazirladigim cantami almaya ciktim.annemde 5 dakika kadar bi bekleyisten sonra hazir olmustu beraber mini coper oatlayip sahilin yolunu tuttuk .Saat 12 de baslayan bir yuzusun ardindan saat 5 te cok yorgun bir sekilde eve geldik.annemle yemek hazirlamaya basladim.Biz annemle yemek hazirlarken telefonum caldi ve arayan kisinin en yakin arkadasim ceren oldugunu gorunce gulumsemeden edemedim.Ceren cok guzel bir kizdi siyah uzun saclari orta boyu mavi gozleri ve oldukca guzel olan fizigiyle butun erkeklerin cikmak isteyecegi bir kizdi.Fakat o oyle cok uzun sureli iliskilere gelemezdi.
Telefonu acip ona cevap verdim "efendim ceren"dedigimde telefonu sürekli bu şekilde açmama biraz kizsa da sadece gulumseyen CEren "nasilsin canim"dediginde onun yine benden bisi isteyecegini 'canim'demesinden anladim.Bende anlamamisa vurarak"iyiym Ceren sen "dedim."Bende iyiym ama sana sey dicektim yarin bi planin yoksa beraber lunaparka gidelim mi "dedi.Ceren hakkinda ki dogru tahminimden dolayı gulumseyerek"olur zaten benim de planim yoktu annemde çalışmaya gidecegi icin sorun olmaz" dedigimde CEren de "o zaman yarin saat 10 da bulusuyoruz "dediginde"tamam uyar "dedim ve telefonu kapattim.Annemin yanina gittigimde yemege baslamadigini ve beni bekledigini gördüm.Yanina gidip yanagina bir öpücük koyduktan sonra karsisina gectim.Ona olanlari anlattiktan sonra da tamam dedi ve yemegimizi yemeye devam ettik.Ardindan en sevdigimiz komik filmi izledikten sonra saat 10 a dogru uyudum.Sabah telefonun zil sesi ile uyandim.Homurdanarak telefonu actigimda arayanin Ceren oldugunu o an anladim."efendim Ceren"dedigimde Ceren"ya Ada hala kalkmadin mi ben hazirlandim size dogru yola ciktim biran önce hazirlansan iyi edersin"dediginde telefonu çoktan yüzüme kapatmisti.Bende sizlanarak yataktan kalktim.Dogru banyoya gidip elimi yuzumu yikadim.Odama gittigimde ise uzerime yaz ayinda oldugumuz icin havalar oldukça sicakti ve o yuzden bende altima kot rengi şort ve uzerime beyaz askılı tişörtümü,ayakkabi olarakta spor ayakkabi tarzindaki babetlerimi giydim.Canta tasimayi sevmedigim icin cebime bi miktar para ve telefonumu alarak evden ciktim.Anneme evden ciktigimizi bildirmek amaciyla kisa bir mesaj attiktan sonra Ceren i beklemeye basladim.Cok uzun surmeyen bir bekleyisin ardindan Ceren'le lunaparka gittik.Aksama kadar cok eglendim.Carpisan arabalar,dönme dolap derken vakit çok çabuk geçmişti.Gunun en eglenceli olayı ise Ceren'in benden kacarken taş ötesi bir varliga carparak yere düşmüş ustelik daha agzina bir kere bile acamadan ustune bi ton azar yemesi ve yerde kalmasi ile mecburen eve gelmistik.Annemle eve geldikten sonra ona olan biteni anlattigimda ise bayagi kahkaha atmis ve cok komik oldugunu söyleyerek yatim saat gülmüştü.O gülüyor diye bende bakıp gülmüştüm.Bir insan yaşarken hem Cennet hem Cehennem yaşayabiliyormuş ve ben De sanirim şu anda annemi izlerken Cenneti yasiyorum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ya O Gün Olmasaydi?
RandomAnnesinin sakladıgı sırrı yüzünden babasız büyüyen bir genç kızın hayatı ne kadar degisebilir?peki ya en önemlisi sevdigi çocuk onu başına gelebilecek olan kötülüklerden ne kadar koruyabilecek? Bunu birlikte yaşamaya ne dersiniz???