Babamin özel şöförü bizi bekliyordu. Bizde arabaya binerek eve dogru yol almaya başladık. Eve geldiğim zaman arabadan indim ve evi incelemeye başladım. Ev çok büyüktü. Büyük bir bahçesi bahçenin ortasından evin giriş kapısına kadar küçük taşlarla ince bir yol haline getirilmiş.Evin Kapısına gelip kapıyı çaldığı zaman kapıyı 45-50 yaşlarında bir teyze ve sanırım eşi açtı. Babama"hoş geldiniz"dediginde babam da cevap olarak"hoş bulduk,yemek hazır mı Saniye sultan çok acıktım "dediginde bana dönerek "kızım sen de acıkmışsındır özel olarak istediğin bir şey varsa Saniye sultan yapsın" dediginde adinin Saniye olduğunu öğrendiğim kadin"tabi kızım istediğin bişey var mı "dediginde "yok teşekkür ederim,zaten ben aç degilim yemek yemek istemiyorum"dedim. Babam "ama kızım "dediginde "lütfen ısrar etmeyin,istemiyorum"dedigimde babam "tamam"dedi. "Odam ne tarafta" diye sorduğumda babam"2.kattan. Merdiveni çıktığın zaman karşında"dediginde"tamam"diyerek yukarı çıkmaya başladım. Bir an önce odaya çıkarak uyumak istiyordum. Henüz saat iki olsa bile kırk ton yük taşımış gibi yorgun hissediyordum. Ben odaya girdigim zaman arkamdan -sanirim saniye teyzenin esi- girdi."Hoş geldin kızım "dedi. Ne kadar hoş gelmesemde bu adama karşı icim ısındı. En azından babam olacak adamla evde tek basima kalmayacaktim. "Teşekkür ederim"dedim ve adam bavullarımı bir kenara koydu ve odadan çıktı. Üzerimi değiştirip uyudum ve uyandigimda saat sabahın altısıydı. Ben de her zaman ki gibi mp3 çalarımı alarak evden çıktım. Yarım saat koştuktan sonra eve dogru yola koyuldum. Koşarken yanımda biri oldugunu fark ettigimde durdum ve kulaklıkları çıkardım. Yanımda duran kişiye döndüğümde bu kişinin Ateş oldugunun farkına vardim. "Yine mi sen?"dedigimde onla ayni anda aynı. soruyu sormustum. Ikimizde güldük ve "evet ben,çünkü ben burada yaşıyorum. Esas senin burda ne işin var"diye sordugunda gülümsedi ve"yoksa beni mi takip ettin bücür"dediginde gözlerim büyüdü ve "saçmalama ben burada yaşamaya basladim"diyerek açıklama yaptım. "Barış beyin yeni kızı sen misin"dediginde bende"evet"dedigimde "vayy Iyiymis "dedi. Ve ben koşmaya başladım. Eve geldigimde babam kahvaltı masasında duruyordu. "Hadi üzerini değiş ve gel"dedi. Bana emir vermesine ne kadar kızsamda sessizce yukari çıkıp 5 dakika icinde banyo yaptım. Altıma şort ve uzerime göbegimi açıkta bırakan bir tişört giydim. Uzun kumral saclarima fön çekerek arkaya attim ve sirt çantamı da alarak odadan çıktım. Kahvaltiyi sessiz bir şekilde yapmıştım. Çünkü babam ne sorarsa kısa cevaplar verdim. Babam beni okul kapısına bıraktığında "iyi dersler"dileyip gitti. Okuldan içeri girdiğim zaman neredeyse herkezin gözü üstümdeydi. Okul Izmirdeki okulumdan biraz büyük ve gösterişliydi. Demek ki sevgili babacim!benim için parasina kıymis. Okulun giriş kapısına dogrru ilerlerken yanımda bir kız belirdi. "Hoşgeldin sen Ada olmalısın hani şu Barış beyin kızı "dediginde içimden'maalesef 'dedim. Ve cevap olarak"evet"dedim. Bana"gel müdür odası bu tarafta "dediginde kıza minnet duydum çünkü bir de kocaman okulun icinde müdür odasını aramak istemiyordum. Müdür odasının zaten yakinindaymişız. Ben kapiyi çalarak odaya girdim. Müdür 30lu yaşlarında genç ve yakışıklı bir adamdi. Ben"merhaba ben Ada yeni geldim"dedigimde gülümsedi ve "merhaba hoşgeldin Ada"dedi. Bende gülümsedim ve konuşmaya devam etti"eminim sınıfını ve arkadaşlarını merak esiyorsundur"dedi ve elinde ki ders programını bana uzatti"sınıfın 11-D "dedi. Bende "teşekkür ederim"dedim.Kapiya dogru yöneldim ve içeriden Ciktim. Geldigim zaman karşılaştığım kıza donerek"adın ne"diye sordum. Kiz o kadar yardım etmişti ve biz hala tanismamistik. Ne ironi ama. Gülümseyerek "Rüya"dedi. Sarı uzun saçlarıyla,siyah gözleriyle,güzel fizigi ,kalin dudakları ile gerçekten Rüya gibi bi kızdı "memnun oldum"dedim. O da gülümseyerek "bende" dedi. Tam bişey diyecektim ki zil çaldı. Beni sınıfıma kadar biraktı. Sınıfa girdigim zaman herkes bana bakiyordu. Bende kimseyi umursamadan arka sıraya oturdum.herkez işine döndü. Kafamı sıraya koyup dinlenmeye başlamıştım ki yanımdan gelen bir "kalk çabuk burdan"dedi.kim oldugunu merak etmiştim fakat umrumda da degildi açıkçası ve çocuğu tınlamadan siradan kafamı kaldırmadım. Biri saçımı hızlı bir şekilde çekince acıyla inleyip kafamı kaldırdım "ne yapıyorsun sen geri zekalı canımı yaktın "dedigimde karşımdaki kişi ile ağzım açık kalmıştı. O ise yüz ifadesini hiç değiştirmeden sadece omuz silkti ve"demistim"dedi. "Ne yani sırf kalkmadigim için mi böyle yaptin"dedigimde iyice yaklaştı ve boy farkından dolayı bana hükmederek bakarken "evet"dedi. Sinirlenmistim. "Geri zekalı "diyerek onu itirdim ve hızla aynı yerime oturdum. "Sana kalk dedigimi hatirliyorum"dediginde bende"bende kalkmiyorum"dedim. Herkez bizi izliyordu. O da yanıma oturdu. O sırada galibiyetin verdigi mutluluk ile gülümsedim taki "sen göreceksin bücür "dediginde korkmuştum çünkü çok ciddi sesle söylemişti ve o anda fark ettim Ateş cidden çok güçlüydü. Kollarındaki kaslar o kadar çoktu ki giydigi siyak tisortün kollarını zorluyordu. Ve bizden büyük gibi gösteriyordu. Peki neden bizimle aynı sınıfta ?Ben de ona dönüp gözlerinin icine bakarak"tabi canım tabi sabırsızlıkla bekliyorum"dedim. Diger dersler bana sadece kötü bakışlar atarak geçirdi. Bense Rüya ile daha iyi anlaşmış onu daha iyi tanımaya başlamıştım. Son dersin zili de çalarak bugünlük okulun bittigini belirtti. Herkez okuldan kaçar gibi hızlı hızlı toplandi ve sinifi bosalttilar. Bende cantami alarak sınıfın çıkış kapısına dogru yürümeye başladım. Ateş "Ada bekle"dedi ama ben onu duymamazlıktan geldum ve yürümeye devam ettim fakat arkamdan uzanan sert bir el kolumu tutarak beni duvarla arasına aldı. Sırtım o kadar çok acımıştı ki inlelemk için dudaklarımı ısırdım. Ateşin gözleri önce dudaklarım sonra da gözlerime çıktı ve sinirle"ne yaptığını saniyorsun sen "dediginde"ne yapıyormuşum "dedim. "Sabah bi farklı davrandın gün boyu farklı senin derdin ne kızım "dedi bende"esas senin derdin ne izmirdeyken git dedin gittim sabah konuşmak istedin konuştum ama bi yere kadar sen beni yönetemezsin kendini ne sanıyorsun aptal başka oyuncak bul"dedim ve hızlı bir şekilde sınıftan çıktım. Eve gittigim zaman babamin henüz gelmedigini fark ettim. Mutfaga giderek biseyler atistirmak istedim. Saniye teyze beni mutfakta görünce ve birşeyler atıştırmak istedigimi duyunca bana biseyler hazırladı. Tam mutfaktan cikarken saniye teyze"akşama babanın misafirleri varmış kızım baban bilmeni istedi"dediginde "tamam teyze sagol "diyerek odama çıktım. Altima geceleri giydiğim kısa geceligimi ve tişörtümü giyerek yatagima geçtim. Kitap okumaya karar verdim. Kitap okurken uykuya dalmisim. Gözlerimi açtıgımda yanimda Ateş vardi ve bana"demek beni rüyalarında görüyosun bücür seni bu kadar etkilemisim"dediginde ben sadece kendime küfür ediyordum'ben yinemi uykumda konuştum'.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ya O Gün Olmasaydi?
RandomAnnesinin sakladıgı sırrı yüzünden babasız büyüyen bir genç kızın hayatı ne kadar degisebilir?peki ya en önemlisi sevdigi çocuk onu başına gelebilecek olan kötülüklerden ne kadar koruyabilecek? Bunu birlikte yaşamaya ne dersiniz???