Ona ciddi misin sen bakislari atarken Ateş bütün ihtişamı ile tam karşımda ciddiyetle duruyordu. "Sacmalama Ateş soyunupta napicam ben" dedigimde 'sen salak mısın özellikle mi böyle görünmeye çalışıyorsun' der gibi yüzüme baktı ve ardından dudağının bir kenarı seytanlikla kivrildi ve beni banyoya cekistirmeye basladı " host Ateş ne diye banyoya cekiosun tamam madem buraya kadar getirdin o zaman çıkta banyo yapayım bari vallaha. Cok gerdin beni" dedigimde sinirle kahkaha attı. Kabul göt korkusu üzerine biraz sacmalamis olabilirim ama ne bilim sinirleri gecer ve birakir diye dusunuyordum ki Ateş konusunca gozlerim fal taşı gibi açıldı. "Tamam madem soyunmicam aslinda soyunursan seni sicak su ile yikayacaktim ama soyunmadigin icin buz gibi su ile" dediginde geri dogru kaçmaya çalışınca soguk su ile üzerimi islatinca çığlık atip Ateş'e dogru gittim ama daha fazla suyu yüzüme tutunca once yüzümü kapattim madem sen beni sinir etmeye calisiyorsun sana bu zevki tattirmicam Ateş Güçlü! Kollarımı iki yana açarak suyun üzerime gelmesine izin verdim. Ateş kaşlarını çatarak bana bakti ve akan suyu kuvetin içine koydu. "Senin çığlık atarak suyun uzerine gelmesini engellemeye calısman gerekiyodu" dediginde umursamaz anlamda omzumu silktim ve "sana o zevki tattirmicam Ateş Güçlü ve simdi intikam timeee!?" diye bagirdigimda once sasirsada ben soguk suyla onu islatmaya başladım. O da gülerek izin verdiginde bende ona kaşlarımı çatarak baktim. "Ama senin beni engellemeye calisman gerekiodu boyle hic eglenceli olmuyor" dedigimde bu sefer o omuz silkti ve "sana bu zevki tattirmicam Ada Güzel" dedi beni taklit ederek. Hih cok bilmiş sigir kafali inek!" hadi üzerini degistir ve uyu yemegini yersin herhalde benim biraz isim var gec gelirim uyu" dediginde bende eski haline geri donmesin diye olumlu anlamda kafami salladim. Yemegimi yedikten sonra biraz test çözüp azcik da kitap okudum ve yatagima yattim. Zaten yorucu bir gün olmuştu ve ben de çok yorulmustum. Sabah kalktigimda Ateş üzeri çıplak bir sekilde uyuyordu. Sen onları neyle yapion vicdansiZ! Neyse biz namuslu kizlaruz hadi simdi odadan ikileyelim:) asagiya indigim zaman hizlica kahvaltı hazırlayıp Ateş'in odasına gittim onu uyandirarak aşağıya indik. Kahvaltı yaparken Ateş "akşam en guzel kiyafetlerini giy seni guzel bir yere goturucem benim icin çok önemli " dediginde agzimda salatalik ile"tomom" dedim ama degisik bir ses cikti tabi dogal olarak. Okula gittigimiz zaman aksama kadar ne olacagini sorsamda Ateş gik demedi haliyle. Rüzgarla Rüya hala atisiyorlar. Cerenle berk ise miymiy sevgili oldular. Normal insan lutfeen!? Cikis zili çaldığında Ateş" git ve hazirlan seni Rüzgar almaya gelecek hizli ol" dediginde kafa salladim. Hizla eve gittim ve üzerime beyaz dizlerimin hemen üstünde biten askılı bir elbise giydim. Beline de ince siyah bir kemer taktim. Ayakkabim ise kemerin renginde siyah bir topuklu tercih ettim. Hafif makyaj yapip parfumu sıktım ve son olarak ne olur ne olmaz diyerek yarim kot ceket aldim yanima. Dışarı çıktığımda beni bekleyen bir Adet Ruzgar vardı. "Merhaba" dediginde bende ayni sekilde cevap vererek arabaya bindim Ruzgar arabayi calistirip sürmeye basladiginda telefonum çaldı. Arayan Rüyaydi. " efendim rüya " dedim gülerek. Ruzgarin gözleri aniden beni bulunca daha da güldüm. Dostum bunlar komedi ya!? " naber yapiyosun canim" dediginde " hiç canim sen" dedigimde "bende oturuyorum ben bisi duydum ama kararsiz kaldim sana soyleyip soylememekte ama bilmen gerektigini düşündüm " dediginde kaşlarımı cattim " ne Ruya" dedim. "Ateş, o çocuğu dövmüş cocuk hastanede" dediginde agzim bir o seklini aldi. Nasil yani ya!" orda misin Ada " dediginde "burdayim canim sonra gorusuru saol" dedim ve onun bisi demesine izin vermeyerek telefonu kapattim. Belli bir zaman sonra geldigimiz belli oldu. Arabadan inerek asansöre dogru ilerledik. Ben ne oldugunu sormuyordum RüZgarda hic konusmuyordu. Sonunda.en. tepeye geldigimizde sirek Ateş'in yanina gittim ve bagirmaya başladım " sen nasıl yaparsin bunu hi? Yetmedi mi bana dün yaptiklarin? Konussana be adam cocugu hastanelik edecek kadar dersin neydi lan manyak herif adi sen-" dememi kalmadan Ateş bagirmaya basladı. " cocugu hastanelik edecek kadar derdim ne mi" diyerek beni kollarimdan tutup sarsti ve devam etti" herşeyin bir sebebi vardi ben seni cozdum ama sen beni cozemedin ben sana bosuna mi kotu davrandim saniyosun?hah sadist miyim lan. Ben senin bana olan ilgini gormedim mi zannediyosun. Ama seni o adamlardan korumak icin kotu davrandım. Şimdi asil aoruna gelelim cunkuBEN SANA AŞIK OLDUM SALAK KIZ. Sana dedim o cocuklarin hicbirine bakmican diye cunku sen benimsin. Yaptigim hicnirseyden pusman değilim ama madem sen benden nefret ediyorsun git o zaman o veletin yanina seni tutan yok " diyerek arlasina dönüp gitti. Bende bu kadar cümlenin anlamini cikarmaya calisiodum. Kisa zaman ra kendime gelince sagima baktim ve kurulmus mum isiginda bir masa vardi. Ateş'in üstünde takim elbise vardi. 2sn geçmeden 18.kattaki havai fisekleer patlamaya basladı ve bir yazı belirdi. "SENI SEVIYORUM ADA BENIM HATUNUM OLUR MUSUN SALAK KIZ" yazisini görünce çığlık atarak diz çöküp aglamaya başladım ve herşey sanki dizilerde oldugu gibi zaten gumburdeyen hava yagmaya basladı. Ne sansliyim ama goz yaslarimi yagmur sakliyordu. Nasil anlamadim ben ne kadar salagim! "ATESSSSS" DIYEREK bagirdim ve aglamaya devam ederken sonu kocaman bir karanlik ve son soz Rüzgarın soyledigi" ada" diyerek konusan telasli sesiydi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ya O Gün Olmasaydi?
РазноеAnnesinin sakladıgı sırrı yüzünden babasız büyüyen bir genç kızın hayatı ne kadar degisebilir?peki ya en önemlisi sevdigi çocuk onu başına gelebilecek olan kötülüklerden ne kadar koruyabilecek? Bunu birlikte yaşamaya ne dersiniz???