2.bölüm

81 13 1
                                    

havaalanına geldiğimizde babam arabayı park etti. emniyet kemerimi çıkartıp titreyen ayaklarım
la yere bastım ve kapıyı kapatıp bagaja doğru ilerledim.
Babam bavulumu indirdikten sonra arabayı kilitleyip yürümeye başladık. etrafta sadece yoldan geçen arabaların ve karlara her bastığımızda çıkan o tuhaf ses vardı. evet kış ayındaydık. 2 gün sonra
ise yılbaşıydı. fakat bunun benim için bir önemi yoktu çünkü kutlamaktan nefret ederdim.

otomatik kapı açıldığında içeriye adımımızı attık. yüzüme çarpan sıcak hava tüylerimi diken diken etmişti. çantamı ve bavulumu görevlilere verip adını bilmediğim şeyin içinden sırayla geçtik. onları alıp tekrar ilerlemeye başladık. bir yerin önünde durup biletimi gösterdim. ''nerede oturmak istersiniz?'' daha önce hiç uçakla yolculuk yapmamıştım ve kesinlikle cam kenarı istiyordum. ''cam kenarı'' dedim görevliye. bir kaç şey daha geveledikten sonra yolumuza devam ettik. ileri de tekrar biletimi ve pasaportumu kontrol ettirip bavullarım kutu gibi şeyden geçirildi. uçağımın kalkmasına 5-10 dk gibi bir zaman dilimi vardı ve sanırım geriye beklemek kalmıştı.

bir kaç dakika sonra uçağımın anonsu yapıldığında oturduğum yerden kalktım. Vedalaşmak? ah hayır sanırım ağlıyorum. Babam ''gel buraya deli kız.'' dediğinde hıçkırarak ona sarıldım. ''fazla çıldırma oralarda'' yapmaya çalıştığı şakadan anladığım kadarıyla üzüldüğünü belli etmemeye çalışıyordu. ''üzülme babalık!'' bende onun gibi şakasına konuştuğumda omuzuma vurup ''bakıyorum da gitmeden başladın onlar gibi konuşmaya'' kıkırdayıp cevap vermedim. uçağımın anonsu tekrar yapıldığında istemesekte ayrıldık. son son öğüt ve yasaklarını dinledikten sonra uçağa doğru hareketlendim. bavulumu görevlilere teslim ettim. babamla son kez sarıldıktan sonra uçağa doğru hareketlendim. Koltuğumu bulup oturduktan kısa bir süre sonra harekete geçtiğimizde beni bekleyecek olayları tahmin etmeye çalışıyordum.

ya kusura bakmayın okumadan yayınlıyorum çünkü başımda '2saattir bu kadar mı yazdın' 'allah belanı vermesin bu ne' 'amınakoduğum uçak kalkamadan düştü kız öldü az hızlı ol' 'dur sana bir espri yapıcam spiderman ağını niye atamamış çünkü ağ bağlantısı kopmuş' gibi sürekli mal mal espriler yapıp çatlayana kadar güldüğümüz, arkadaşım tuğçeç var. neyse ki şimdi evine gitti ve yalnız kaldım. yeni yıla NSN'yi bekleyerek giricem. gerçi böyle inançlarım yok ve sanırım çok konuştum. ha birde ilk bölümler kısa yada bilmiyorum belki arkadaşım yanımda diye bu kadar çıktı. çok çok özür dilerim ya. ve bu bölüm yılbaşına özel. sizde yeni yıla yeni bölüm bekleyerek girin asdf

sınır koymak benim ne haddime ama mutlu olacağım şeyler yaparsanız da minnettar kalırım. iyi geceler börtüböceklerim.

davetsiz misafir(niall horan fan fiction)/N.H.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin