Pilotun ineceğimize dair yaptığı anonstan sonra büyük bir heyecanla kemerimi bağlayıp dışarıyı izlemeye devam ettim. inişe geçtikten kısa bir süre sonra uçak durduğunda kapılar açıldı ve insanların ayaklandığını gördüm. bende yerimden kalkıp çıkışa ilerledim. Uçaktan direk havaalanının içine giriş yapılıyordu. bavullarımıda alıp ilerlemeye devam ettim. görevlilerin önünde durduğumda pasaportumu okutup bir cihazın içinden geçtim. Bu son işlemdi ve artık bir yıl boyunca İngilteredeydim. ileride beni almaya gelen görevlileri gördüğümde içimde ki bir nebzede olan korku yerini rahatlamaya bırakırken kendimi size tanıtmadığımı hatırladım. adım Ebrar yeşilyurt. 18 yaşımdayım. Küçüklüğümden beri en büyük hayalim erasmus sınavlarına girip londra da okumaya hak kazanmaktı ve şuan tamda bunun için burada bulunmaktayım.
görevliler ile anlaştığımız yerde buluştuğumuzda onlarada kendimi tanıttım.
kalacağım yurt'a gitmek için arabaya bindik. harekete geçtiğimizde etrafı inceliyordum. vay canına! burası müthiş.
hayranlıkla cama yapışmışken durduğumuzu anlayamamıştım bile. ''hadi inelim'' kapıyı açıp aşağıya indim. Allahım havası bile bizimkinden farklı.
görevliler bavulumu aldığında içeri girdik. yüzüme temas eden sıcak hava mayışmamı sağlarken yönlendirdikleri tarafa doğru ilerledim. Zaten kaydım ben gelmeden önce yapılmıştı fakat son bir kaç işlemi daha hallettikten sonra kalacağım odaya yönlendirildim.
3. kat 111. oda.
asansör durduğunda çıkıp odamın olduğu tarafa doğru ilerledik. Tabi hala yanımda görevliler vardı. Nihayet gelebildiğimizde kurallar anlatılmaya başlandı. ''gece 12'den sonra gelirsen yurt'a alınmayacaksın. saat 12'yi geçmişse ve sen hala gelmemiş isen ailene mesaj yolu ile birdirilecek. bir türk kızı ile oda arkadaşısın. şimdilik bu kadar. sormak istediğin bir soru var mı?'' vakit kaybetmeden konuştum. ''ah evet. şey.. sabah en erken kaçta çıkabiliyoruz yurt'tan?'' ''06.00 dan sonra çıkabilirsin'' wow. ''peki teşekkürler.'' uzun boylu orta yaşlardaki görevli gülümseyerek ''rica ederim. hadi odanı tanıtayım'' dedi. zaten ailemin telefon numaralarını doğru vermediğim için problem yoktu.
Aşağıda gerekli işlemler yapıldıktan sonra verilen anahtarımla kapıyı açtım ve içeriye ilerledim. sarışın renkli gözlü kız, yüzünde büyük bir gülümsemeyle bize doğru yaklaştı. ''nihayet gelebildin. bıkmıştım yalnızlıktan.'' beklenmedik bir anda sarıldığında, ilk başta şaşkınlıktan karşılık veremedim. bir kaç saniye sonra kollarımı beline sardığımda kıkırdadığını duydum. ''seninle iyi anlaşacağız küçük.'' tebessümle karşılık verdiğimde görevli konuşmaya başladı. ''burası senin yatağın. şu dolap ve çalışma masasıda senin. banyoyu ve kızların deyimiyle makyaj masasını da ortak kullanıyorsunuz. başka sorunuz var mı?'' tek kaşını kaldırarak baktığında tam cevap verecektim ki sarışın konuşmaya başladı. ''saol ama bunları bende anlatabilirdim. Ah herneyse. başka sorumuz yok. gidebilirsin.'' ona şaşkınlıkla bakarken göz kırptı. kendinden emin bir karakterdi.
Görevli bavulumu bırakıp ''pekala hanımlar. iyi geceler.'' diyerek odadan çıktı. ''merhaba! benim adım elif. ya senin?'' uzattığı elini tutarak gülümsedim ve ''merhaba bende ebrar'' bavulumu alıp dolabımın önüne götürdü. ayakkabılarımı çıkarttıktan sonra köşeye koyup yatağımın üzerine oturdum. O da yanıma geldiğinde soru sormaya devam etti. ''kaç aylık kazandın?'' sırtımı duvara yaslayıp cevap verdim. '' 1 yıllık ama eğer burayı beğenirsem ki aksini iddia edemeyeceğim, 1 yılı doldurduktan sonra da kalmaya devam edeceğim. peki sen ne zamandır burdasın?'' sözümü bitirdikten sonra konuştu. '' ben 2 aydır burdayım ve 1 yıllığım. yani 10 ay sonra yolcuyum.'' gülümseyerek cevap vermişti fakat gerçek değil gibiydi. Sanırım bir problemi vardı. Soracaktım ama her gün birlikte olacağımız için üstelememeye karar verdim. ''yılbaşına 2 gün kaldı.'' heyecanla küçük bir çığlık attığında ''evet'' demekle yetindim. ''gece bir parti olacak ve birlikte katılacağız'' ah diye inleyip ''hayır malesef ben gelemem. böyle inançlarım yok.'' dedim. ''ama lütfen ya sadece bir parti hem ne olur ki gelsen?'' gözlerini hızla kapatıp açmaya başladığında kıkırdadım fakat hayır gitmeyecektim. ''özür dilerim elif ama olmaz gelemem. dediğim gibi inançlarım bu yönce değil. biraz imanlı girl'ümde.'' kendi söylediğime kıkırdadım. ''ooo imanlı girl'' gülümsedim. ''neyse yarın sana etrafı gezdiririm. yorgunsundur sen şimdi uyuyalım.'' başımı sallayıp bavulumun içinden pijamalarımı alıp lavabo da giyindim ve yatağıma yatıp yorganı üstüme kadar çektim.
''iyi geceler küçük.'' kıkırdayıp cevap verdim. ''iyi geceler ablacık'' yeni lakabımı sevmiştim. ''yılbaşı partisini iyi düşün'' diyerek gözlerini kapattı. ah hadi ama! gitmek istemiyorum. bunu anlamak zor olmamalı.
gitmelisin.
kışkırtıcı iç sesime lanetler okuyarak düşünmeye başladım. gitmeli miydim? bilmiyorum. Ailem öğrenirse çok kızardı ama kim söyleyecekti ki? eğer gidersem ne kaybederdim? sıradan bir gece sadece. 12 olmadan dönerdim. yani o saçma şeyleri yapmak zorunda da kalmazdım.evet sanırım gideceğim.
düşüncelere dalmışken, karanlık beni içine çekmeye başladığında gözlerimi kapadım.
selamınhello börtüböceklerim. biri de çıkıp yoruma aleykümhello yazsın yağhh.neyse kar tatili diye bilgesayarımla etkileşim haline geçmiş bulunmaktayım. okullar tekrar açıldığında yazamam belki diye hergün bir bölüm yayınlamaya karar verdim. pazartesi de dahil çünkü o gün doktora gidicem ehuehuehuehu. gönlünüzden ne koparsa onu verin. ehuehuehuehu akşam belki bir bölüm daha gelir size bağlı ehuehuehuehu vaz geçtim 4 oyu geçerse yb gelir ehuehuehuehu. ay okuduğum kitabın yb'si geldi galiba ben gidiyom ehuehuehuehu bir sonraki bölümde olaylar gelişecek galiba ehuehuehuehu. siktir git artık dediğinizi duyar gibiyim. neyse götüm dondu bu odada zaten içeri gidiyom ben ehuehuehuehu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
davetsiz misafir(niall horan fan fiction)/N.H.
Fanfictionnerden bilebilirdi ki okumak için geldiği ülkede normal başlayan bir gecenin hayatını değiştireceğini? -kevser