6. Bölüm

61 7 7
                                    

Yeni bölüm geldiğinde haberdar olmak için kitabımı kütüphanenize eklerseniz sevinirim aşkitoşkoşkoplarım.. O değerli parmak, göz ve beyinciklerinizle Kitap hakkında yorum yapmayı unutmayın börtüböceklerim. Lakabınız nasıl ? Ben buldum ehuehuehu Neyse hadi okuyun bölüm sonunda konuşucam zaten yine ehuehuehu

Ağlamamak içn zor tutuyordum kendimi. Bu, bu Liam payne'dı. Tek idol'üm olan one direction dan Liam payne. Göz yaşlarım benden izinsiz akarken elimle ağzımı kapatıp hıçkırıklarımı engellemeye çalışıyordum. Gerçi bu seste kimse duyamazdı ama... Bilmiyorum öyle işte. "Ebrar!" Elif Liam dan ayrılıp bana yaklaştığında geri adımladım. "Bak açıklayabilirim." İkisi de endişeyle bana bakarken Elif'i es geçerek "sana sarılabilir miyim?" Diye sordum Liam'a. Gülümseyerek "hala ne bekliyorsun?" Kollarını açtığında utanarak kollarımı boynuna doladım. Inanamıyorum. Bu bir rüya mı? Öyleyse uyandıranı telefon kablosuyla boğarım! Kesin sesinizi yaparım!

Göz yaşlarım akmaya devam ederken Liam'dan her ne kadar istemesemde ayrıldım. Elif eğilerek yüzümü ellerinin arasına Aldı. Göz yaşlarımı silerken bende 2 saniye de 1 burnumu çekiyordum. "Özür dilerim" dedi mahçup şekilde. "Mal mısın?" Sorduğum soruyla afalarken "evet" dedi. Gülümsemiştim. Cidden maldı. "Neden sakladın?"gözlerime bakarken cevapladı. "Telefonunda onların fotoğraflarını gördüm ve directioner yada fan herneyse işte bunlardan birisi olduğunu anladım. O Yüzden söyleyemedim. Bilirsin eğer karşındaki bir directioner ise kesinlikle çocukların sevgililerine anti olur." Dediklerini düşünürken bir anda silkelenerek kendime geldim. "Ne!" Bağırdığımda yüzünü bir korku yayılmıştı. "Sevgili mi dedin sen az önce?" Gülümsemeye başladığımda sevindiğimi düşünerek yanıtladı. "Yani evet şey... Henüz bir aydır." Gülümserken burnumu tekrar çektim ve "tebrik ederim" dedim. Yalandan yüzünü buruşturup "sümüklü" dediğinde aynı anda kahkaha patlattık. "Hey kızlar orda neler oluyor?" Varlığını belli eden Liam'a döndüm. Türkçe konuştuğumuzdan dolayı anlamamış olacak ki kaşları çatıştı. Bu haline kıkırdarken "acilen Türkçe öğrenmelisin" dedim reklamlarda 'acilen sigarayı bırakmalısın' cümlesini çalıp cover'lıyarak. Elif anladığı için kıkırdarken Liam ne bilsin dimi bizim reklamları. "Acilen bir dil kursuna yazılmalıyım" dedi ellerini teslim olurmuş gibi kaldırırken. Gülümsedim.

"Hadi bizim masamıza gelin" liam'ın Kurduğu cümlede ki 'bizim' kelimesine takılmıştım. Kaşlarımı çatarak "sizin?" Diye sorduğumda Elif Çoktan koluma girmiş önümüzde yürüyen liam'ı takip etmeye başlamıştı bile. Ona sorar gözlerle baktığımda gülümsemekle yetindi. Ah hadi ama bir insan hep mi gülümser? Elif'e bakmaya devam ederken durduğumuzda liam'ın sesiyle ona döndüğümde "aman yarabbi!" "Bu bayılır şimdi durun arkasına geçeyim tutamam ama sert iniş yapmaz hiç değilse." Beşi de aynı anda güldüklerinde kesinlikle kendimde değildim. Beş ölesiye Sevdiğim insan ve onların kusursuz gülüşleri. Bakışlarım niall'ın gözleriyle kesiştiğinde etraftaki sesleri seçemiyordum. 5 Yıldır aşık Olduğum, görmek için sürekli dua ettiğim, gece uyumadan önce onu ilk gördüğümde ne tepki veririm diye düşündüğüm çocuk karşımdaydı ve kesinlikle hayallerimde ki gibi bir tepki veremiyordum. Şu an ağlayıp, Koşarak ona sarılmam gerekirken direk gibi kıpırdamadan dikiliyordum. Direkçiyiz sonuçta. Üf tamam vurmayın.

Niall "merhaba" sesini duyduğumda Gözlerim karıncalanmaya başladı. Hissetmeyi yitirdiğim bacaklarım beni taşıyamaz hale geldiğinde son duyduğum ses "ben size demiştim" oldu. Gerisi karanlık.

Etraftan gelen konuşma sesleriyle Gözlerimi araladım. Beş taş artı Elif ama onu saymasakta olur hepsi bana bakıyordu "çekil şurdan be kızım manzaramı kapatıyorsun" elimi hızla ağzıma götürdüğümde içimde bir Şeyler yanıyor gibi hissetmiştim. Altısı birden yıkıla yıkıla Gülerken niall'ın gülüşünü aralarından ayırt edebiliyordum. Geceleri yatmadan önce kulaklıkla kahkaha atarkendi ses kayıtlarını dinliyordum çünkü beni kendimden geçiriyorlardı ve böylelikle daha güzel ve keyifli uyuyordum. Zeka küpüyüm mübarek.

davetsiz misafir(niall horan fan fiction)/N.H.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin