Další dny většinu času chodím s Timem, Fredem a Meg. Jsme často u zbraní. Já se věnuju svým milovaným šavlím, Fredovi už to celkem jde. Jak slíbil, on mě naučil vrhat nože. Dopadlo to stejně, jako když mě to učila Amy, jde mi to, ale nijak moc často.
Snažím se naučit co nejvíc bylin a taky hodně o zvířatech a o tom, jak rozdělat oheň, což je asi zbytečné, protože profíci vždycky získají většinu zásob, mezi kterými jsou i zápalky. Avšak nikdy nevím, co se může stát, takže jsem často navštěvovala i stanoviště, které normalně profíci nenavštěvují.
Probouzím se časně ráno a napadá mě, že dneska už je vlastně Individuální ohodnocení a večer rozhovory s Ceaserem. Vylezám z postele a mířím rovnou do koupelny. Oplachnu si obličej, vyčistím si zuby a rozčesu si vlasy. Miluju svoje havranní vlasy,které mám vždy po probuzení naprosto strašné.
Spletu si je do copu. Ze skříně si vytahuju oblečení na trénink a jdu do jídelny.
"Dobré ráno. " řeknu směrem k ostatním. Vypadá to,že dnes jsem přišla poslední.
Ostatní mi sborově odpověděli a já se posadila na židli vedle Mii.
Vzala jsem s lívance s jahodami a mangem a nalila jsem si čaj.
"Takže dnes máte individuální ohodnocení. " řekne Mia a podívá se nejprve na mě, potom na Tima. Pokývám hlavou a usměju se.
"Víte, co tvůrcům předvedete?"
"Já se budu držet svých šavlí a oštěpů." Řeknu s napiju se.
"Já budu taky pracovat s oštěpem a potom možná meč. "
"Dobře držte se toho,co umíte. "
Odcházíme k výtahu, loučíme se s mentory a jedeme dolů. Cestou se k nám přidají Meg a Fred. Meg hned obejme Tima a já se zašklebím na Freda,který se na mě zazubí.
Odvádějí nás do místnosti, která je vedle trénovacího zařízení.
První je zavolám Fred. Popřejeme mu štěstí a on odchází. Meg s Fredem společnosti spolu mluví a já se dívám po ostatních splátcích. Zachytávám vyděšený pohled děvčete z 12. Kraje. Snažím se na ni usmát, ale ona vypadá pořád vyděšeně a chytne za ruku své dvojče. Ach jo. Jenom ji děsím,radši toho nechám.
Moji pozornost zaujme široký úsměv toho blba ze Šestky. Flirtovním pohledem si mě prohlédne od hlavy až k patě a potom se mi pohledem vpije do očí. Ten jeho pohled je hrozně znevózňující. Usměje se, mrkne a odvrátí pohled.
Když zavolají Meg, Tim se otočí ke mně a začne mi něco vykládat. Já ho poslouchám,ale pořád nespouštím pohled z toho kluka.
"Na koho se to furt díváš? " zeptá se Tim a podíval se mým směrem.
"Na nikoho." Řeknu a spustim ho z očí.
"To je ten,co si se s ním honila?" Zeptá se a zasměje se. "Že ty ho balíš?"
"Nesmysly. " odseknu a zavrtím hlavou. "Radši mi řekni,co máš s Meg." Změnila jsem téma.
"Nic s ní nemám. " řekl a celý zrudl.
"Jo jasně. " protočila jsem panenky. "Mám oči. "
"Fakt ne."
"Hmm. Nevíš, proč je na mě tak zlá?" Zeptala jsem se.
"Žárlí na tebe." Mrkl na mě.
"Ale proč? " zeptala jsem se nechápavě.
"Ví, že kdybych se měl rozbodnout pro jednu z vás... " začal, ale přerušil ho hlas, který ho volal na ohodnocení.
"Hodně štěstí." Popřála jsem mu.
"I tobě. " usmál se a odešel.
Těch 15 minut se hrozně táhlo když jsem si neměla s kým podívat.
ČTEŠ
Hunger Games - 2.kraj - Každý profík není krvežíznivý (POZASTAVENO)
FanficAhoj :) !! Doufám,že se vám tento příběh bude líbit:) :3 ! Je o dívce jménem Anabell Laura Wilsnová. Má straší sestry a malého brášku. Na tom by nebylo nic zajímavé, až na to, že její sestry vyhrály Hladové hry. Přežily... Každá z nich vyhrála, vždy...