Yeni Mi Hayatlar?

18 1 0
                                    

Edis Besteyi arıyordu defalarca. Beste telefonunu görmüyordu bile çünkü Seldanın kazanmış olmasının heyecanı vardı içinde.
Bir kaç saat sonraydı, tam yirmi sekiz cevapsız çağrı Edisten.

'Edis neler oluyor?'
'Beste gidiyor mu Selda? Ne oldu sonuç ne?'

Beste kararsızdı doğruyu söylemek konusunda, nasıl yapsındı arkadaşının başını yakarsa ya?

'Edis, Selda gidecek, uzaklara.'
Köpürdü Edis.
'Nereye gidiyor o kadın? Benimle yatıp kalkıp nereye kime gidiyor?'
Beste duydukları karşısında şoka uğradı, ne yatması ne kalkması dedi içinden. Dondu kaldı Seldanın evinin bahçesinde.
Seldanın sesini duydu o an, 'Beste gelmiyor musun yemek yiyelim?'
Telefonu kapattı bir anda Beste. Yanıtlayamadı hiç kimseyi. Şaşkın ve dehşet içindeydi. Arkasını döndü hafifçe Seldanın olduğu yöne baktı.
'Selda doğru mu?'

Selda anlamıştı neyden bahsettiğini Bestenin. Eliyle sus işareti yaparak yaklaştı,
'Beste ne olur sessiz ol, her şeyi anlatacağım sana'

Mutfağa geçtiklerinde annesi sevinçli ve gururlu, Selda korkmuş, Beste şaşkındı.

Sessizce yemek yiyip odasına geçtiler Seldanın.
Beste açıklama bekliyordu. Selda uzatıyordu lafı yüzleşmemek için.
'Selda bana anlat şunu ne oluyor?'
'Beste nasıl başlarım bilmiyorum ama düşündüğün gibi değil. Edis bana tecavüz etti. Yapma dedim bağırdım, sesimi duyan olmadı benim. Edisin gözü o kadar dönmüştü ki koskoca vücudu üstüme yıkıldı, ne gidebildim ne ittirebildim onu sadece bağırdım, sevgi olduğunu söylediği şeyi üzerime boşalttıktan sonra banyoya gidip kahkahalarla güldü bana ve çarşafta ki kan lekesiyle kaldım ben Beste. Canım çok acıdı, lütfen sorma bana, istemedim çok kez düşündüm ölmeyi öldürmeyi. Bugün bu üniversite olmamış olsaydı inan ki ikimizden biri gidecekti. '
Dedi tüm samimiyetiyle. Beste ağlamaya başladı canı kadar sevdiği arkadaşı için. Sarılmak için sokuldu.
'Sana inanıyorum her şeyi yapabilir biliyorum, fakat neden sakladın Selda benden? Dostluğumuz bizim?'
'Nasıl anlatılır Beste, utancımdan yerin dibine girdim ve çıkamadım aylardır. Nasıl anlatılır?' dedi ağlarken.

Bir kaç saat sonra yalnız kaldığında düşündü Selda.

Her defasında, en mutlu gününde, en huzurlu günlerinde önüne koyuluyordu olanlar. Yeni bir hayat beklerken yüzlerce kez kırılıp örseleniyordu. Kalbi parça parça olup eziliyor, canı yeniden yanıyordu ilk gün gibi.

Bu kadar önüne çıkarken, nasıl yeni olsundu hayatlar?

KADINHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin