Opis

160 9 0
                                    

Co się stanie, gdy dwoje nienawidzących się ludzi zostanie zmuszonych do bycia ze sobą? Jak długo wytrwają w "sztucznym związku"? Jeden zakład może odmienić całe życie i przysporzyć wielu problemów...

***

- Nienawidzę cię dupku- powiedziałam spoglądając na mojego największego wroga. To przez niego utknęliśmy w tym gównie.

- Ja ciebie bardziej wariatko- oznajmił patrząc na mnie wrogo- Ale nie mam zamiaru czyścić językiem kibla Hooda, więc musimy jakoś przetrwać ten jebany zakład- odwrócił wzrok, po czym się zaśmiał.- Tylko nie licz, że po tym całym zakładzie coś się między nami zmieni- jaki on pewny siebie. Prychnęłam w odpowiedzi.

- Obiecuję, że nadal będę cię nienawidzić- powiedziałam pewnie i założyłam ręce na piersi. Oddałam jego wrogie spojrzenie.

- To dobrze, bo ja też- po tych słowach odszedł zostawiając mnie samą na szkolnym korytarzu. Zamierzam wypełnić moją obietnicę za wszelką cenę.

***

_____________________________________________

Hej :) Cieszę się, że czytasz moje wypociny i mam nadzieję, że to opowiadanie cię nie zawiedzie ;) Staram się być oryginalna, także nie oceniaj książki po okładce. W tym opowiadaniu wszystko może się zmienić :)

Pozdrawiam i zachęcam do czytania :)















Sztuczny związekOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz