İstanbul

34 12 0
                                    

Bo...

B: Çorban geldi.

Lo: Meleğim bana çorba mı yapmış.

B: Evet amca hadi bunu iç.

Lo: Tamam

B: Amca iyisin değil mi?

Lo: İyiyim meleğim merak etme.

B: Babam hep böyle sinirlimi olur?

Lo: Bu ilk kez oldu. Daha önce bu kadar kızdığını hatırlamıyorum.

B:Sen üzülme ama annem geri gelecek.

Lo: Evet bir gün mutlaka gelecek.

B: Ben bahçeye çıkıyorum.

Lo: Tamam güzelim.

Evde çok sıkılmıştım. Babamla amcam kavga etti. Annem bizi bırakıp uzaklara gitti kardeşimi de götürdü. Odama geçip üzerimi değiştirdim. Pembe tişörtümü giydim. Altına beyaz eteğimi giydim. Pembe converselerimi de giydim. Saçlarımı taradım ve topuz yaptım annemin öğrettiği gibi. Sonra odadan çıkıp babamın odasına girdim uyuyordu. Yanağını öpüp çıktım. Evden çıkıp bahçeye indim.

İkizler yüzmeye gitmişlerdi. Bende parka gitmeye karar verdim ve yürümeye başladım. Parkta kimse yoktu. Önce uzun kaydıraklara çıkıp kaymaya başladım. Sonra salıncağa oturdum ama bir türlü sallanamıyordum. Sonra birden birisi itekledi ve sallanmaya başladım. Biraz daha sallandıktan sonra indiğimde sallayan babamdı.

B:Baba

H:Güzelim.

B:Uyuyordun sana sormadım diye kızdın mı?

H:Hayır en azından evde bir büyüğün bilmesini sağlamışsın teşekkür ederim.

B:Evet amcama söylemiştim.

H:Peki şimdi ne yapmak istersin.

B:Bilmem

H:Hadi biraz gezelim.

B:Tamam.

Birlikte tüm gezilebilecek yerleri gezdik baba-kız. Sonra yorulunca pizzacı da oturmuştuk.

H:Nasıl istersin?

B:Annem kızmaz değil mi?

H:Hayır bebeğim kızmaz

B:Tamam o zaman mantar sız karışık olsun.

H:Tamam hemen geliyor.

Babam sipariş vermeye gidince aklıma annem geldi. Acaba ne yapıyordu neredeydi.

H:Ne düşünüyorsun?

B:Annemi.

H:Geri gelecek biliyorsun.

B:Biliyorum.

Alexandra...

Nihayet İstanbul'a varabilmiştik. Ama burada kalmayacaktık. Buradan Antalya'ya geçecektik. Yol boyunca avukat ve hakimle konuşmaktan çenem ağrımıştı ama sonunda ikna etmeyi başarmıştım. Reddedilmeyen bir mahkemeyle boşanacaktık.

Korumalarımdan Andy ve Josh ile birlikte gelmiştik. Buraya gelirken onları sepetlemeye çalışsam da başarı olamamıştım. Onlarda Türkiye'deki birkaç yere haber verip koruma sayısını arttırmışlardı. Bir geceliğine bir otel ayarladıktan sonra 20 kişilik koruma ekibiyle yola çıkmıştık. Colin ise etrafı seyrederken biraz üzgün görünüyordu.

E:Andy

A:Buyrun Bayan Malik.

E:Bir alışveriş merkezine uğrayabilir miyiz alacak şeylerim var yola çıkmadan önce halletmeliyim.

Mutlu Aile Tablosu (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin