Bu bölümü devamında gelecek olan iki bölüm boyunca yardımcı oyunculuk yapan sevgili Sudeciğime JeJee_19 'a ithaf ediyorum.
Darcy...
Annem Nate'e izin verince yanıma gelip sarıldı. Annemler abimin arabasına bindi, bizde William abinin arabasını beklemeye başladık. Nate eliyle çenemden tutup ona bakmamı sağladı. Ardından dudaklarıma minik bir öpücük bıraktı.
N:Bu gece bizde kal?
D:Babam?
N:Ben arar haber veririm ya da Will'de bunu halledebilir.
D:Tamam o zaman
Bu sırada araba geldi ve bindik.
N:Abi amcamı ara Darcy bizde kalsın.
W:Tamam.
William abi hemen aradı ve izni aldık. Çok geçmeden Tomlinsonların evi görüldü. Bahçeden geçip zile bastık. Kapıyı genç bir kız açtı.
N:Pia çıkabilirsin.
P:Tabi efendim iyi geceler.
N:İçeri gel bebeğim.
Nate elimden tutup merdivenlerden sürükledi. Birlikte odasına girdik. Hemen ayakkabılarımı çıkarıp bir köşeye bıraktım. Bu sırada Nate pijamalarını giyinmişti. Çekmeden Darcy'nin pijama takımı çıkarıp yatağın üzerine bıraktı. Sonrada Darcy'nin yanağından öpüp odadan çıktı. Darcy pijamaları giyip yatağa girdi. Büyük soğuk yatak. Gözlerinden gelen yaşları serbest bıraktı. İçeriye giren William'ı fark etmemişti. Will kızın saçları karıştırdı.
D:O iyi değil mi? Bir şey olmayacak?
W:O gayet iyi prenses bir şey olmayacak.
Darcy yattığı yerden doğrulup Will'e sarıldı.
W:Daha iyi misin?
D:Evet. Angy nerede?
W:Uyuyor canım çok çabuk yoruluyor artık.
D:Karnı daha da büyünce çok tatlı olacak.
W:Evet çok tatlı olacak.
Effy...
Harry yattıktan sonra bende uyuyamayacağımı anlayıp salona indim. Colin ve Troy burada oturuyorlardı. Cumartesi düğün vardı ve bu gün pazartesiydi. Aklına dikilecek elbiselerin olmayan taslakları gelince odaya geri çıktı. Üzerindeki eşofmanları çıkardı ve dolabının kaşısına geçti. Bordo pileli eteğini ve üzerine de beyaz şifon gömleğini çıkardı. Askılarından dikkatle tutup takım çantasına yerleştirdi.
Keten krem kaprisini üzerine yeşil salaş tişörtünü çıkardı. Ardından iki takım çamaşırlarınıda hazırlayıp banyoya girdi. Güzel bir duşun ardından beyaz takım iç çamaşırlarını giyindi. Sırt çantasına diğer takımı ve ayakkabılarını koydu. Makyaj çantasınıda koyduktan sonra fermuarını kapattı. Aynanın karşısında saçlarını taradı ve parfümünü sıktı ve parfümünüde çantaya koydu. Spor ayakkabılarını giyindi. Çantasnı alıp odadan çıktı.
E:Çocuklar ben çıkıyorum atölyeye gidiyorum
C:Gecenin bir vakti mi? Anne?
E:Eh bilirsiniz ben uyuyamadığım zaman çalışırım bu seferde atölyede olmam gerekiyor.
T:Bende geliyorum.
E:Eh o zaman Colin babana dikkat et bir şey olursa ara
C:Tamam annecim.