Nişan

90 7 0
                                    

Darcy...

Bu gece William abi sayesinde içiyorduk. 4 biradan sonra tamamen sarhoş olmuştum sanırım. William abi ve Angela sigara içiyordu. Colin abimde yakmaya çalışıyordu. William abi yeni sigarasını yakarken ayağa kalkıp elinden aldım ve dudaklarıma götürdüm bir nefes çekip bıraktıktan sonra Nate elimden aldı. Birlikte tökezleyerek bahçeye çıktık.

Soğuk çimenlere oturduk. Sigarayı birlikte içince çabuk bitti. Ben homurdanırken o yeni bir sigara yakıp bana uzattı. Elindekini alınca kendine de bir tane yaktı karşılıklı içip dumanları birbirimizin suratına üflüyorduk. Elimizdekilerde bitince söndürüp çöpe attık. Çimenlerin üzerine uzandım Nate'de yanıma uzandı. El ele tutuşmuş öylece yatıyorduk.

N:Seni seviyorum Darcy

D:Sana aşığım Nate

Ardından beni kucağına aldı ve odama çıkarttı ardından banyoya bıraktı.

N:Duş al gel güzelim.

D:Yaa sende gel.

N:Darcy sarhoşsun hayatım saçmalama

D:İyi peki değip kapıyı kapatıp kilitledim.

Duşa kabine girip ilk önce buz gibi suyla ayıldım ardından sıcak suyla yıkanıp rahatladım. Ah Troy ah. Kız gibiydi bu gece gülmemek için zor tuttum kendimi. Şıp sevdi salak aşık insan bir kızı görüp daha konuşmadan nasıl aşık olurda öpüşürde sevgili olur ya. Aklım almıyordu. Düşündükçe kahkaha atmaya başlamıştım. Odama dönüp pijamalarımı giyip saçlarımı kuruttum.

Bordo ojelerimi silip siyah mat olanları sürdüm. Sabaha kadar gözüme uyku girmez artık. Ki zaten sabah olmak üzereydi. Acıkmıştım ve biraz da merakımdan olsa gerek odamdan çıkıp merdivenlere yöneldim. Herhangi bir ses bir ışık yoktu. Dikkatli adımlarla merdivenleri indim ve mutfağa girip ışığı yaktım.

Buzdolabını açtım sandiviç malzemelerini çıkardım. Şarkı mırıldanarak sandiviçimi yapmaya koyuldum. Ekmeğe önce yağ sürdüm ardından marul üzerine iki dilim domates, kaşar peyniri ve çedar peyniri, salam üzerine de turşu koyup hardal, ketçap, mayonez sıktım. Sandiviçimi mikrodalgaya koyup ısınmasını bekledim.

 Sandiviçimi mikrodalgaya koyup ısınmasını bekledim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Darcy'nin sandiviçi)

Geriye kalan malzemeleri buzdolabına atıp meyve suyu çıkardım. Büyük bardağa çilekli meyve suyunu doldurdum ve bahçe kapısını açtım. Geriye döndüğümde bir adet Colin Styles sandiviçimi yiyordu.

D:Seni hain sandiviçimden ne istedin?

C:Ollorono soğlok Dorco çok gozol olmoş.

D: Seni pislik. Ah lanet herif meyve suyumuda içmiş.

C: Neden bana beni öldürecek gibi bakıyorsun.

D:Sandiviçimi yedin aptal herif.

C:Yani

Mutlu Aile Tablosu (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin