İsim Sorunu

39 12 3
                                    

4 Ay Sonra...

Kocaman olmuş karnımla birlikte dikkatle mutfağa yürüyordum sonuç canım bir şeyler istiyordu. Kendim almak zorundaydım çünkü Harry ve Colin uyuyordu. Mutfağın ışığını yakıp dolaba yöneldim. Buzdolabından frambuazlı pastayı aldım ardından bir de çatal alıp masaya oturdum.

Zaman ne çabuk ilerliyordu. Karnım şimdiden koskocaman oldu ve doğuma 4 ay vardı. Aile içinde ki durumlar hala ciddiyetini koruyordu. Ama biz yine de mutlu olmayı deniyorduk.

Colin ve Bo'nun doğumun günü kutlamasından sonra oturup neler yapabileceğimize karar vermiştik. Ben, Katy ile birlikte bir moda evi açmıştık. Harry ve Zayn Aranjörlük ve söz yazarlığı için ortak bir yer açmışlardı ve işleri baya iyi gidiyordu herkes tarafından büyük beğeni kazanmışlardı.

Louis ise Türkiye Milli Takımına girerek büyük başarıya imza atmıştı. Liam, sevdiği işi bıraktıktan sonra uzun süre ne yapacağını bilemese de şimdi Antrenörlük yapmaya başlamıştı. En zor zamanları Niall geçirmişti hatta çocukların doğum gününe bile gelmemişti. Hala Mullingar 'da. Onu çok özlemiştik ama aramızdan sadece Liam ile konuşması canımızı sıkıyordu.

Brianna ise burada mankenlik tekliflerini geri çevirmeyince manken olmuştu. Bo' da yatılı okula başlamıştı. William ise bu sene itibarı ile 1.sınıfa başlamıştı. Colin 3 yaşına girmişti. Her şeyi değişiyordu tüm hal ve tavırlarıyla tıpkı babasının küçük modeliydi.

Yarın sabah bebeklerin cinsiyetini öğrenecektik. Aklımda isimler yavaş yavaş oluşmaya başlamıştı. İkisi de erkek olursa Dylan ve Nate. İkisi de kız olursa Darcy ve Angel. Bir kız bir erkek olursa Dylan ve Darcy olacaktı. Asıl bomba ise hafta sonu Liam ve Katy nişanlanıyordu.

Zayn ise buradan bir Türk kızı ile çıkmaya başlamıştı. Hem de benim doktorum olan Selin ile. Bu önce bizi şaşırtsa da çok sevinmiştik. Yani her şey yolunda. Gemma hamileydi. Artık aramıza 3 bebek katılıcaktı.

H: Aşkım?

E:Merhaba

H:Gece gece pasta mı?

E:Çok canım çekti. Bir bardak süt versen.

H:Tamam ama bende yiyeceğim.

E:Olur.

Harry iki bardak süt ve bir çatalla yanıma oturdu. Beraber pastayı yemeye başladık. Ardından çatalı bırakıp konuştum

E:Çok kilo aldım ya. İyice çirkinleştim. Sen şimdi benden sıkılırsın da. Deyip ağlamaya başladım.

H:Güzelim saçmalama. Sen her halinle güzelsin benim tatlı karım hadi deyip benim kalkmama yardım etti beraber salona geçtik. Elleri karnımda geziniyordu. Sonra başımı karnıma koydu.

H:Merhaba çocuklar. Nasılsınız. Anneniz bu aralar çok alıngan her şeye kızıp ağlıyor onu nasıl mutlu edebilirim?

E:Onu değil de sen bizi mutlu et babacık. Bize cips getir.

H:Pekala öyle olsun bakalım. Hemen 2/3 paket getirip önüme bıraktı. Tabi bende durur muyum hemen açtım bir tanesini.

E:Aşkım biraz da meyve suyu.

H:Hemen geliyor bir tanem.

C:Annecim

Gözlerini ovuşturarak gelen oğluma baktım. Neden uyanmıştı acaba?

E:Bebeğim neden uyandın?

C:Şeyy ben

H:Oğlum ne oldu?

Mutlu Aile Tablosu (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin