9. Ay
Hamileliğimin son ayına girmiştik. Heyecanlı günler bekliyordu bizi. Doğumuma az kaldı her an doğurabilirdim. Harry paniklemesin diye endişe ettiğim için hastaneye yatmama karar verdik. 4 ay boyunca her günüm çok güzel geçmişti. Abimle yeniden yakın olmak beni çok mutlu ediyordu.
Sık sık sancılarım oluyordu ama değiyordu nede olsa oğlum çıkmak için can atıyordu. Karnım kocaman olmuştu. Harry her ay bir fotoğrafımı çekmişti. Git gide büyümüş bir göbeğim vardı ve çok sevimli oluyordu bu fotoğraflar.
Oğlumun büyümesini de böyle yapacaktık. Her ay bir fotoğraf. İlerde ben nasıl bir bebektim deyince kendini resimlerle tanıyacaktı. Bir anda sanıcı girince çığlık attım.
H:Ne oldu iyi misin?
E:Sanırım bu sefer doğuruyorum.
H:Bir bakayım. Aman tanrım su kesen patlamış. Hemen hemşire çağırıyorum.
E:Acele et. Ahhhhhhhhh. Harry gidip hemşire getirene kadar sancılar düzenli olmaya başlamıştı.
D:Evet kesen patlamış ve doğum başlamış. Seni doğuma alıyoruz.
E:Ahhhh tamam
Doğum masasına yerleştirdiler ve başlatmalarını bekliyordum.
D:Effy ıkın canım
E:Iğğğğğğğğğğ
D:Bir kez daha bu sefer daha güçlü ıkın.
E:Iğğğğğğğğğğğğğ
D:Nerdeyse oldu son bir kere daha hadi
E:Iğğğğğğğğ Ağğğğğğğğğğğ
Ardından bir anda rahatladığımı hissettim. Bitmişti. Güzel bir ağlama sesi odaya doldurmuştu. Hemen sarıp bana gösterdiler.
E:Çok güzel.
D:Evet öyle seni kapatalım. Oğlunu yıkayıp babamıza verelim.
Beni temizleyip hazırlarken oğlumu da hazırlıyorlardı. Mavi bir gecelik giydim. Saçlarıma mavi kurdele bağladım ve yatağıma oturup beklemeye başladım. Kapı tıklatıldı. Harry gelmişti.
H:Gelebilir miyim?
E:Tabi. Birazdan getirecekler.
H:Gördün mü?
E:Sayılır.
D:Meraba annecik ve babacık ben geldim.
Hemşire oğlumu bana vermişti. Çok güzel bir bebekti. Belli belirsiz saçları vardı.
H:Çok güzel
E:Kesinlikle.
D:İsterseniz onu doyuralım acıkmış olmalı.
E:Tamam. Bebeği hemşire tutarken bende göğsümü açmıştım. Hemşire yardımıyla memeyi ağzına verdim. Harry ise hayranlıkla izliyordu. Hemşire müsaade isteyip çıkmıştı.
H: O süt ona yeter mi?
E:Bilmem yetti sanırım baksana kendini çekti.
H:Alabilir miyim?
E:Tabi ki. Bende üstümü düzeltiyim. Göğüslerim sütle dolduğu için fazla dolgun duruyordu. Ve sanki çok göze batıyordu.
H:İstersen öğleden sonra çıkabiliriz.
E:Bence olur.
H:Harika o zaman ben gidip işlemleri halledeyim sen oğlumuzla takıl.
E:Kesinlikle takılmalıyım.