***Özel Bölüm***

36 11 0
                                    

Effy...  

Nihayet düğün günü gelmişti. Çok heyecanlıydım. Sabaha kadar çok zor uykuya dalmıştım. Saat 8.30 itibariyle gözlerim açılmıştı. Hemen ayağa kalkıp banyoya ilerledim. Üzerimdekileri çıkarıp duşa kabinin kapısını aralayıp içeri girmiştim. Güzelce uzun uzun saçlarımı bir kaz kez şampuanladım ardından vücudumu lifledim. Kremlediğim saçlarıma havlu sardım ardından vücudumu kremleyip havluma sarındım. Otel odasında yapayalnızdım.

Odaya dönüp çamaşırlarımı iyindim ardından üzerime kot şort ve askılı atlet geçirdim. Saçlarımın nemini alan havluyu açtım ve saçlarımı taramaya başladım. Ardından salaş bir şekilde örüp bıraktım. Spor ayakkabılarımı giydiğim sırada mesaj geldi.

"Günaydın Güzelim -H"

"Günaydın Yakışıklım -E"

"Hazır mısın? -H"

"Ne için? -E"

" Birazdan gelip seni kuaföre bırakacağım -H"

"Gerek yok buraya gelecekler -E"

"Pekala. O halde sonra görüşürüz -H"

"Seni seviyorum Aşk xx -E"

"Bende seni güzelim xx -H"

Mesajlaşmamızın ardından kendime kahvaltılık bir şeyler hazırladım. Acele etmeden derin nefesler alarak karnımı doyurdum. Heyecanım artınca telefonumdan müzik açıp zumba yapmaya başladım. Tabi hareketlerim yüzünden midem bulunca koşarak tuvalete gittim ve klozete eğilip kusmaya başladım. Bittiğinde sifonu çekip yüzüme bolca soğuk su çarptım. Titreyen vücudumla telefonu alıp revirin numarasını tuşladım.

"Alo?"

"Merhaba ben Effy Malik"

"Effy hanım iyi misiniz?"

"Biraz kustum da"

"Hemen geliyorum"

Telefonu kapatıp yığılırcasına yatağa bıraktım kendimi. Nefes alırken her yanım uyuşmuştu. Kapı tıklatılıp içeri birileri girdi.

"Effy hanım neyiniz var? Neden kustunuz?

"Bu gün düğün günümüz.

"Biliyoruz efendim."

"Biraz kahvaltı yaptım. Zorlandım. Ardından heyecan basınca zumba yapmaya başladım ve midem bulandı ve kustum."

" Igy sakinleştirici yapalım."

"Harry'i arar mısınız?"

"Tabi efendim."

Hemşire aradığında Harry'nin panik yaptığına adım kadar eminim ama yapacak bir şey yoktu. Derin nefesler alıp sakinleşmeye çalıştım. Kısa süre içinde Harry odaya girmişti.

"Meleğim?"

"Ben" deyip sustum derin nefesler almaya devam ettim. Harry hemen camları açtı.

"Hayatım neden bu kadar heyecanlandın anlamadım?"

"Kolay mı ilk kez evleniyorum."

"Aşkım bende ilk kez evleniyorum ama bu kadar heyecanlanmıyorum."

"Ne yani benimle evlendiğin için heyecanlanmıyorsun öyle mi?"

Mutlu Aile Tablosu (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin