Multimedyada Effy...
Sabah...
H:Günaydınn
E:Günaydın aşkım
H:Sanırım bebeğimiz de uyandı baksana mırıltıları geliyor.
E:Yatak keyfi daha cazip geliyor aşkım bebeğimizde katılsın.
H:Pekala alıp geliyorum.
E:Bekliyorum.
H:Biz geldik annecik
E:Oyy benim aşkım mı gelmiş. Annesinin bir tanesi. Yakışıklı oğlum.
H:Babasının prensi. Bir tanecik oğluşum.
E:Acıktın mı sen aşkım gel bakalım seni doyuralım deyip kucağıma aldım. Hayatım bize de bir şeyler hazırlasan çok acıktım dün de biliyorsun bir şey yiyemedim.
H: Ne istersin bebeğim.
E:Peynirli omlet yapsan yeter.
H:Pekala birazdan hazır olur. İşiniz bitsin gelirsiniz.
E:Tamam aşkım.
Harry odadan çıktığında Colin doymuş etrafa gülücükler saçıyordu.
C:Anne
E:Bebeğim. Üzerimizi giyip altımızı değişelim babiş aşağıda bekliyor.
C:Baba
E:Evet aşkım baba bizi bekliyor.
Colin'in altını değiştirip, üzerini giydirdim. Beşiğine bırakıp kendimde hazırlandıktan sonra kucağıma alıp aşağı indik. Merdivenlerden inerken omlet kokusu geliyordu.
C:Baba
H:Oğlumm
C:Anne
H:Bak orda
E:Omlet hazır mı?
H:Evet aşkım başka bir şey istemediğine emin misin?
E:Evet.
Kahvaltıdan sonra Colin'i bebek arabasına koyup yürüyüşe çıktık. 2 saat kadar dolandıktan sonra evimize döndük. Colin arabada uyumuştu. Harry onu yatırırken bende öğlen yemeğini hazırlamaya başladım.
Önce sebze çorbası için sebzeleri çıkarıp yıkayıp tencereye koydum. Onları hallettikten sonra köri soslu tavuk için malzemeleri hazırladım. Tavukları da hazırladım. Son olarak spagetti ve patates kızartması yapmaya koyuldum. Neyse elim çabuk da yemekleri kısa sürede hazırlamayı becermiştim. Az kalsın unutuyordum hızla salata malzemelerini çıkarıp salatayı da yaptım.
Bir şey eksik diye düşünürken tatlı olmadığını fark ettim. Önlüğü çıkardım askılıktan ceketimi ve çantamı alıp evden çıktım. Yolun aşağısındaki pastaneye doğru yürümeye başladım. Yolda giderken kulaklığımdan çalan müziğe eşlik ediyordum. Pastaneye girip ne alacağıma karar verdikten sonra görevlinin yanına ilerledim.
P:Hoş geldiniz Bayan Styles ne arzu etmiştiniz.
E:Hoşbuldum. Havuçlu kek, Frambuazlı Cheescake, Vanilyalı dondurma ve Her zamanki ekmekten 2 tane.
P:Peki efendim ben siparişlerinizi hazırlarken sizde buyurun oturun.
E:Teşekkürler deyip cam kenarına geçip oturdum. Bir fincan çay içtikten sonra siparişlerim hazırlanmıştı onları alıp pastaneden çıkıp eve döndüm.
H:Selam bebeğim.
E:Üzgünüm biraz geciktim.
H:Sorun değil masayı hazırladım.