➰ - 2

66 8 78
                                    


Multimedia : Aufeniae

Playlist: Heavenly- The dark memories




Yer Altı Zindanları

Leucetios'un öfkeli sesi, yer altının kalın duvarlarında büyük yankılara dönüşüyordu.

"Aufeniae'yi karşına alacak kadar aptal mısın sen?"

Zacharus'un yerde duran küllerini avcunun içinde toplayıp, parmaklarının arasından yavaş bir şekilde bıraktı. Dispater'ın gözlerinde bir ifade geçişi görür gibi olsa da, şu an buna aldıracak durumda değildi. Kendini beğenmiş Aufenaie, Dispater için kesinlikle büyük cezalar düşünecekti ve Leucetios biliyordu ki, Dispater belki de kısasa kısas yoluyla yok edilecekti. Sonsuzun bir boyutunda, evrendeki bir toz parçası kadar değersiz ve gözden uzak olacaktı.

Dispater umursamaz bir ses tonu takınmaya gayret edip, ifadesiz duruşunu güçlendirdi. Ardından dudaklarını asil denebilecek bir hareketle oynattı.

"Eski ana tanrıça olduğunu sen söylemiştin. Artık değil. Bir hükmü yok."

L, onaylamayarak başını hızlı bir şekilde sağa sola salladı.

"Hala tanrılar meclisinde son sözü söyleyen o Dispater. Senden ne kadar nefret ettiğini söylemeye bile gerek yok..."

Ardından devam etti;

"Neyse ki bu iş için bir umudumuz var."

Külleri, yerde bulduğu kırılmış ve içi oyuklaşmış taşın oyuk kısmına dikkatlice koydu ve taşın açıkta kalan yerini eliyle kapatıp içindeki küllerin dağılmamasını sağladı.

"Burayı toparla. Brighid'in burayı olduğundan daha korkutucu görmesini istemiyorum."

Dispater istemsizce kaşlarını çattı.

"Brighid mi? O'nu buraya getirmeyi mi düşünüyorsun? Bu fikri yok et. Hayır, buraya gelmeyecek!"

Leucetios kaşları çatık bir şekilde omuz silkti ve adımlarını mabedin çıkışına yöneltti.

"Güzel toparla, ben de kıçını toplayayım."

* * *

Brighid yeşil ve meraklı gözlerini ilk kez ayak bastığı yer altı zindanlarının arasında gezdiriyordu. Burayı, kasvetin yanısıra aslında çekici bulmuştu. Gizemli, karanlık ve ürkütücü bir yapıydı. İçinden bir ses, burada hissettiği sessiz bir acı olduğu yönündeydi ve keşke o acıyı bulup iyileştirseydi. Ama yapamazdı...

Dispater zaten fazlasıyla Brighid'in burada olmasından rahatsızdı. Brighid ileri gitmezdi ve L ondan ne istediyse onu yapmak dışında bir şey de önermezdi. Sadece yardım etmek için burada olduğunu kendisine hatırlattı ve kendini buranın gerçekten ürkütücü olduğuna ikna ederek hafif bir hareketle Leucetios'a sokuldu.

Leucetios, mabedin ortasına elinde tuttuğu oyuk ve küllerle dolu taşı bıraktı. Ardından, fazlasıyla yakınında duran nazik bedeni yine nazik bir hareketle kendi bedenine yasladı. Parmaklarını kumral saçlara geçirip, yumuşak saçların tenine değişinin verdiği hazzı küçük bir gülümseme ile karşıladı.

"Bunu yapabileceğini biliyorum ve senden gerçekten yapabileceğine inanmanı rica ediyorum. Zacharus'u geri getiremezsek Dispater'ın zalim Aufenaie'nin ellerine düşeceği gerçeğini lütfen unutma ve bana bir iyilik yap..."

Brighid biraz endişeyi, biraz da kendine güveninin eksikliğini barındıran çatallı bir sesle yanıtladı aşığını.

"Eğer bunu yapamazsam... Aufenaie seni de yardımla suçlayacak mıdır?"

BRIGHTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin