#ErtesiSabah
Nisan:Ya Sinan lütfen
Sinan:Nisancım izin günümüzde bari evde duralım.Bak yalvarırım.
Nisan:Öff Sinan ya.Veremediğim doğum günü hediyeni vericektim.
Sinan:Hayatım şunu baştan söylesene.
Nisan:Bakıyorum da hediyeni çok merak ediyorsun.
Sinan:Ben sana hediye alsam sen merak etmiceksin sanki.
Nisan:Meraktan ölürdüm.
Sinan:Gördün mü?
Nisan:Çok biliyon sen.
Sinan:Hadi gitmiyor muyuz?
Nisan:Gidiyoruz.
El ele tutuşup arabaya giderler.
Selin:Nereye çifte kumrular?
Sinan:Bana süprizi varmış.
Selin:Vayy.Neyse iyi eğlenceler.
NisSin:Sağol.
Selin yukarı çıkar.
Sinan:Nereye gidiyoruz?
Nisan:Sahile gidiyoruz.
Sinan:İyi bakalım.
Nisan:Ama arabayla gitmeyelim.
Sinan:Siz nasıl isterseniz.
Nisan:Sinan sen bugün fazla tatlısın.Eğer bu gülüşü başkalarının yanında da yaparsan valla ilk o kadını sonra seni parçalarım.
Sinan:Nisancım sakin.Benim bu kadar güzel gülmemin tek sebebi var o da sensin.
Nisan:Ya Sinan :-) :-) :-)
Sinan:Bakıyorum da cazibem karşısında eridin.
Nisan:Sinancım bazen diyorum ki sen tam bir ukalasın.
Sinan:Ben ukala olabilirim ama sen de inatçısın.
Nisan:Evet inatçıyım.Herşeye herkese kafa tuttum bi tek sana kafa tutamadım.
Sinan:Nisan ben çok şanslıyım.Senin gibi mükemmel bir sevgiliye ve senin kadar harika arkadaşlarım var.He bi de huysuz kardeşim var :-)
Nisan:Sinan sana bi şey söylicem ama gülmek yok.
Sinan:Hayatım niye güliyim?
Nisan:Gel şu banka oturalım.
İkisi de banka oturur.
Sinan:Anlat dinliyorum.
Nisan:Aslında gülüncek,komik bişey yok.
Sinan:Nisancım artık anlatır mısın?
Nisan:Hmm tamam.Her küçük kız gibi benim de küçüklüğümden beri gelinlik hayallerim var.Aslında benim hayallerim o kadar büyük değil işte şurda olsun,şöyle manzaralı olsun,böyle konsepte uygun olsun diye hiç bi zaman düşünmedim.Sadece canım kadar sevebileceğim hatta canımdan daha çok seveceğim adamla evlenmek ve ona benzeyen çocuklarımın olmasıydı hayalim hep.He bi de prenseslerin kadar kabarık bir gelinlik istiyorum.
Sinan:Nisancım şimdi biz gelinlik mevzusuna nerden geldik?Hem benimle evlenmek istediğini bu kadar bilmiyordum.
Nisan:H-hayır canım sen yanlış anladın.Ben seninle niye evlenmek istiyim ki?
Sinan:Ha yani istemiyorsun.
Nisan;Ya Sinan inadına mı yapıyorsun?Bak hala gülüyor.Ben özür dilerim.
Nisan'ın gözleri dolar,Sinan gülmeyi bırakır ve Nisan'a karşı durup ellerini tutar.
Sinan:Hayatım ben özür dilerim.Seni bu kadar üzdüğüm,kırdığım için.Hem ikimiz de biliyoruz ki evlenmek istediğimizi,çocuklarımızın olmasını istediğimizi.
Nisan:Biliyoruz demi?
Sinan:Biliyoruz.Ee Nisan hani benim hediyem nerde?
Nisan:Gel gidelim.
El ele tutuşup ilerler.
Sinan:Nisan
Nisan:Efendim
Sinan:Bizim çocuğumuz olursa anlatıcak hiç güzel anımız yok.
Nisan:Ama of Sinan ya.
Sinan:Ne oldu?
Nisan:Sana hediyem buydu.
Sinan:Buydu derken?
Nisan:Biz senle bütün gün gezip eğlenicektik,bol bol resim çekicektik ilerde de bunları çocuklarımıza anlatıcaktık.
Sinan:Bakıyorum da küçük hanım bugün fazla geleceğimizi düşünüyorsun.
Nisan:Napıyım aşkım?Ben seni kaybetmekle karşılaştım,zaten ölümlü dünyada birbirimizin yanında olamazsak bizim beraber olmamızın mantığı ne?
Ayrıca biliyorsun benim bu dünyada sen ve Ayça'dan başka kimim var?
Sinan:Aşkım sen fazla duygusala bağladın.Bi sorun yok dimi?
Nisan:Yok der gözlerini kaçırarak.
Sinan eliyle Nisan'ın çenesinden tutup kendisine bakmasını sağlar.
Sinan:Nisan benden bişey saklamana gizlemene gerek yok.
Nisan:Ya Sinan utanıyorum.Daha doğrusu seni üzmekten korkuyorum.
Sinan:Nisancım lütfen saçmalama.
Nisan:Sinan ben annem gibi olmak istiyorum.
Sinan:Nasıl yani?
Nisan:Onun kadar güzel,onun kadar iyi,onun kadar masum olabilmek istiyorum.
Sinan:Nisancım bunda benim üzüleceğim şey ne?
Nisan:Korkum Sinan korkum.Annem gibi iyi bir yol arkadaşı olamamaktan,mükemmel anne olamayacağımdan korkuyorum.Ve sen de her insan gibi herşeyi mükemmel istersin.
Sinan:Nisan bu dünyada kusursuz insan yoktur.Herkes herşeyi mükemmel ister ama hiçbir zaman öyle olmaz.Hem bir insan mükemmellik bir insandan önce sevdiği kadını bulmalı.Bulduktan sonra da elini hiç bırakmıcaksın.Bak sen hem benim sevdiğim kadınsın hem mükemmel bir insansın.Ayrıca sen bana çok iyi bir yol arkadaşı,çocuklarımıza da harika bir anne olucaksın.Ayrıca korkmana,üzülmene gerek yok.Çünkü biz birbirimize söz verdik.
Nisan:İyiki hayatımdasın iyiki varsın.
Sinan gülümseyip,Nisan'a sarılır.
Sinan:O zaman ilk anımızı ölümsüzleştirelim.
Nisan:Olmaz Sinan.Tipime bak.
Sinan:Nisancım sen her zaman güzelsin.Hem ne varmış tipinde?
Nisan:Sinan sen bana diyorsun da sende de bir tatlılılk var.O yüzden seni bugün iyi korumam lazım.
Sinan:Demek bugün fazla tatlıyım.Gel bakalım senle bir fotoğraf çekinelim.
Nisan kafasını Sinan'ın kafasına dayar.
Nisan:Sinan
Sinan:Efendim
Nisan:Lunaparka gidelim mi?
Sinan yüzünü buruşturur.Ama Nisan ona yavru köpek bakışı atıyordur o yüzden kabul eder.
Sinan:Madem ben çok güzel gülmicem sende bana yavru bakışı atamazsın.
Nisan:Ama haksızlık bu.Benim tek silahım var o da bu.
Nisan dudağını büzer.
Sinan:Kıyamam ben sana.Şaka yapıyorum.
Nisan "banane"diye omuzlarını sallar.
Sinan:Eğer affedersen lunaparkta pamuk şekerle,kağıt helva alırım.
Nisan:Beni bunla kandırabileceğini sanıyorsan birazcık haklısın.
Nisan kocaman güler.
Sinan:Hmm tam affedilmedim.
Nisan:Maalesef
Sinan:Tamam o zaman akşam 19.30'ta hazır ol.
Nisan:Niye ki?
Sinan:Kendimi affetiricem.
Nisan:Off.Neyse hadi ya gitmiyor muyuz?
Sinan:Gidiyoruz.
Sinan aklındaki planı nasıl uygulayacağını düşünüyordur.
#NisanİçSes
Acaba bana ne hazırlayacak?Allah'ım ben bu heyecanı nasıl bastırcam ya!Sinan'a da aşkolsun yani.Ben küsmesem süpriz hazırlamıcak.Hayır yani bu erkekler niye bu kadar odun.İllaki kadınlar küsecek öyle süpriz hazırlayacaklar.Amaç ne?Neyse az kaldı.Sabır sabır.
#SinanİçSes
Ben Nisan'a nasıl evlenme teklifi edicem?Yani tamam her kadın özel olsun ister ama Nisan bu.Daha fazla özel ve güzel ister.Buldum Abidin'den yardım isterim.Sonuçta onu en iyi tanıyan o.
Nisan;Neyi düşünüyorsun?
Sinan:Lunaparkta neye bineceğimizi.
Nisan bozulmuştur ama belli etmemiştir.
Sinan:Nisan iyi misin?
Sinan iöten içe gülüyordur,Nisan ise küplere bilinmiştir.
Nisan:Ya Sinan çok uyuzsun.Ben burada sinirden ölüyorum sen burda iyi misin nisin diye soruyorsun ben eve gidiyorum.
Sinan:Nisancım ne yapmamı istiyorsun?
Nisan:Bana nasıl süpriz yapıcaksın?
Sinan:Gerçekten bütün derdin bu mu?Ben burada sana nasıl süpriz yapacağımı,seni daha fazla nasıl mutlu olabileceğini düşünüyorum.Ama sen süprizi merak ettiğin için bana kızıyorsun.Sence bu adil mi?bağırarak.
Nisan:
Nisan'ın gözleri dolar.
Sinan:Özür dilerim Nisan.Ben bağırmak istemedim.
Nisan:Sinan biz sürekli böyle olmak zorunda mıyız?Bi günümüzde kavgasız devam etsin.Birbirimize kızdığımızda ağzımıza gelen herşeyi söylüyoruz sonra özür diliyoruz.Peki şimdi sen söyle biz bu ilişkiyi nasıl sürdürücez?
Sinan:N-ne demek istiyorsun?
Nisan:Sinan bak şu an ikimizde fazla yorulduk,fazla hırpalandık.Yaşadıklarımız hiç kolay değil kabul ama biz sakinleşmedikçe hem birbirimize hem de ilişkimize zarar veriyoruz.Kısacası ikimizin biraz kafayı toplamamıza ihtiyacımız var.
Sinan:Nisan tartışma her ilişkide olur.Bunu abartmaya gerek yok der çaresizce.
Nisan:Bu ikimize de iyi gelicek emin ol.
Sinan:Nisan şu an bana sinirlisin haklısın ama ayrılmamız çok saçma.
Nisan:Hoşçakal.
Nisan Sinan'ı arkasında bırakarak bir taksiye binip,gider.
Sinan:Allah kahretsin.
#NisanİçSes
Allah'ım sen bana dayanma gücü ver.Çevremdeki herkesi paramparça etmekten yoruldum.Kendimi de Sinan'ı da üzüyorum.Ben bu ilişkide fazla endişeliyim.Ve Sinan bu durumdan fazla sıkılıyor.Bir insan kendisinden ölümcül derecede nefret eder mi?İşte ben şu an Sinan'a sinirli değilim,kendime sinirliyim.Onu her seferinde bu kadar çaresiz bırakmaktan nefret ediyorum.
Nisan tuttuğu gözyaşlarının artık yanaklarından inmesine izin verir.
Nisan:Kendimden nefret ediyorum.
#Sinan
Sinan bir banka oturmuş Nisan'ı düşünüyordur.Gülüşünü,sarılışını,kokusunu,saçlarını,gözlerini düşünüyordur .
O sırada telefonu çalar.
Ablam"arıyor.
Sinan telefonu açmaz.Bu sefer mesaj gelir.
Kimden:Ablam
Mesaj:Sinan telefonlarımı niye açmıyorsun?Eğer özel bir anı bozduysam özür dilerim ama brni mutlaka ara.
Sinan buruk bir şekilde gülümser.
Sinan:En azınfan beni düşünen bir kadın var.
#Nisan
Nisan'ın gözleri ağlamaktan kan çanağına dönmüştür.
Ayça:Abl-.Abla noldu?
Nisan zor tuttuğu gözyaşlarını tekrardan serbest bırakarak Ayça'ya sarılır.
Ayça:Abla noldu?
Nisan:B-ben ço-k mu kötü b-ir in-sanım der hıçkırarak.
Ayça:Gel otur şuraya
Birlikte koltuğa otururlar.
Ayça:Anlat bakalım.
Nisan gözyaşları içinde olan biteni anlatır.
Ayça:Abla kızma ama siz bu kadar saçma ve grreksiz bişey için ayrılmışsanız nerde kaldı o zaman aşkınız?
Nisan:Ben o-onu kaybetmek istemiyorum.
Ayça:Ben bilmem bu sefer ben karışmam,karışmadığım gibi karıştırttırmamda.İkinizin yaşadıkları hiç normal değil ama Sinan Abi için daha zor.14 yıl olmuş annesinden-babasından ayrılalı,bunca yıldır bi ablası olduğunu bile bilmiyordu ve babası çıkıp gelip hastayım diye bütün gerçekleri anlattı.
Ayça haklıydı,Nisan da bunu biliyordu.
Nisan:Ayça ben hep bencildim.Herkes sadece beni sevsin,herkes benle ilgilensin istedim.Ama sen bi kere bile ağzını açıp bana karşı gelmedin.Sinan,Abidin,Okan,babam,sen,annem,Can beni olduğum gibi kabul ediyorsunuz ama ben...Özür dilerim bugüne kadar yaptığım herşey için.
Ayça,ablasına sarılır.Nisan ağlıyordur,Ayça da gözündeki yaşları sessizce yanaklarından süzülmesine izin veriyordur.
Ayça:E abla hadi kalk üstünü değiştir,ılık bir duş al ben de sana bi salep yapıyım,birlikte içelim.
Nisan:Tamam.
Nisan yavaş adımlarla odasına gider.
Ayça:Ah abla ah.
#Sinan
Abidin:Oğlum ne bu hal?
Sinan:Yok bişey.
Abidin:Bak kanki herkesten herşeyi saklayabilirsin ama benden saklayamazsın.Nisanla bişey mi oldu?
Sinan:Ayrıldık.
Abidin:Hoppala.Lan sizi 2 dakika yalnız bırakmaya gelmiyor.Bu sefer ki ayrılma konusu nedir?
Sinan:Boşver abi ya.Nisan Hanım böyle istedi böyle olsun.
Abidin:Sinan saçmala.Bak Nisan her ne kadar bacım sayılsa da sen de benim erkek kardeşimsin.Ve Nisan haksızsa bunu bilmek istiyorum.
Sinan başını "tamam"anlamında sallar.Birlikte kantine giderler.Abidin 2 tane kahve alır ve masaya oturur.
Abidin:Anlat bakalım.
Sinan herşeyi anlatır.
Abidin:Ah be Nisan.Abi sen de fazla üstüne gitmişsin kızın.
Sinan:Biliyorum abi.
Abidin:Sinan şimdi sen Nisan'ı bugünlük rahat bırak.Yarın sağlam kafayla konuşursunuz.
Sinan:Tamam.
Abidin Sinan'a bir teklifte bulunur.
Abidin:Kanki kalk gidiyoz.
Sinan:Nere gidiyoz?
Abidin:Yaşadıklarımızı en dibine kadar yaşamaya.
Sinan "ne diyon olum"gibi bakar.
Abidin:Abi hadi kalk ya.Canla Okan'ı da çağıralım.Kafayı dağıtcaz.
Abidin Sinan'ı masadan kaldırıp,zorla da olsa arabaya götürür.
#Ayça
Ayça:Abla bugün kız gecesi mi yapsak?
Nisan:Sen Selin'i,Bükre'yi çağır yap beni hiç bulaştırma.
Ayça:Abla biz küçükken ne söz verdik?
AyNis:Asla bir erkek için yaşamaktan vazgeçmicez.
Ayça:O zamaaaann
Nisan:Off tamam.
Ayça sevinçle ablasının yanağına öpücük kondurur.Telefonundan ilk Selin'i arar.
Ayça:Alo canım Selin Ablam
Selin:Efendim güzellik
Ayça:Hastanede misin sen?
Selin:Yok değilim.Noldu?
Ayça:Oh çok güzel.Ben diyorum ki bu akşam kız gecesi yapalım ne dersin?Hatta pjima partisi olsun.
Selin:Valla çok iyi olur.Hem kafam dağılmış olur.
Ayça:Selin Abla sen de Bükre Abla'nın numarası varsa onu da çağırır mısın?
Selin:Tabii.1 saate ordayım.Bay
Ayça:Bay
Ayça telefonu kapatır.
Nisan:Bari gitte bişeyler al.Kuru kuru olmaz.
Ayça:Aa haklısın ben gidiyim bişeyler alıyım.
#Sinan
Abidin:Off valla kızlardan daha mızmızsınız.Can sen yapma bari ya.Ayrıca belki ben sizin için gelmedim belki kendim için geldim.
Can:Tamam ya.Hem bugün herkesin bir derdi var konuşalım.
Sinan:Tamam tamam.
Abidin:Hele şükür.
Hep birlikte arabadan inip,meyhaneye giderler.
Garson:Hoşgeldiniz
Abidin:Hoşbulduk.
Garson:Buyrun şöyle oturun.
4'ü garsonun gösterdiği yere oturur.
Garson:Ne alırdınız?
Okan:Hiçb-
Abidin:Abim sen donat sofrayı.Mezesinden soğuk yemeğine,rakısından suyuna ne varsa getir.
Garson:Eyvallah.
Garson gider.
Sinan;Abidin naptın oğlum?
Abidin:Susun bi ya.
Okan:Lan biz buraya susmak için gelmedik dimi?İlk kim dökmek ister eteğindeki taşları?
Abidin:Büyükler önden
Okan:Eyvallah.Ben birisini seviyorum ama aşık mıyım bilmiyorum.
O sırada garson siparişleri getirir.
Garson:Afiyet olsun.
Abidin "eyvallah"anlamında başını sağlar.Abidin herkese rakı koyar.Tabii bu şişede durduğu gibi durur mu Abidin bardaklara koyduğu gibi kafaya dikerler.
Abidin:Yavaş gelin la.Sonra bulaşık yıkamak zorunda kalmayalım.
Abidin bardakları tekrardan doldurır.
Abidin:Ee devam et abi.Kimmiş bu şanslı kız?Nasıl tanıştınız?O da sana bişeyler hissediyor mu?Nasıl biri?
Okan:Kocaman gözleri olan,böyle kahverengi saçları ile ışık saçan biri.Ben konferans için yurtdışına gitmiştim 10 günlüğüne.O sırada o çalışmaya başlamış bizim hastanede.Ben yorgun argın hastaneye gitmiştim rapor vermek için.Ben tam şefin odasına girecektim o çıktı kavga etmeye başladık.O gün bugündür kavga ederiz.
Abidin biten bardakları tekrar doldurmuştur.
Abidin:Kim bu şanslı kadın?
Okan Sinan'a bakar.Abidin ve Can anlar.
Abidin:Neyse.
Okan:Eee Sinan sana noldu?
Abidin:Nisan'ın çocukluğu tutmuş.
Sinan ise sadece bitirdiği bardağı doldurmakla meşguldür.Kim bilir kaçıncı bardağını tam kafaya dikecekken Can elinden alır.
Can:Abi yeter artık.
Sinan:Bığraak der sarhoş bi şekilde.
Abidin:Şşt oğlum sen doktorsun lan içme bu kadar.
Sinan çoktan sızmıştır.
Okan:Noldu buna?
Abidin olan biteni anlatır.
Okan:Bu ne ya?Bunlar bu ilişkiyi iyice çocuk oyuncağına çevirdi.
Can:Off valla off.
Abidin:Şimdi bırakın Sinan'ı da abi senin durum vahim ya.
Can:Aynen Okan Abi.Yani ablamla sen birbirinize aşıksınız o belli de siz yan yana geldi mi kavga edemeden duramıyorsunuz.Nasıl olucak bu iş?
Okan;Olmıcak zaten abicim.Bu konuşulanlar burada kalıcak,kızların ağzından bu konuyla ilgili tek bişey duymıcam.Anlaşıldı mı?
Ab&Ok:Anlaşıldı
#Kızlar
Selin:Nisancım birazcık abartmamış mısın?
Nisan:Biliyorum ama off.Neyse iyi geceler!!
Ayça:Yok öyle bişey.Hadi ya canlanın.Bükre Abla sen de bişey desene.Ohooo sen ayakta uyuyon.Sana noldu?
Selin:Abidinle atıştılar.
Bükre:Yok öyle bişey.
Nisan:Noldu ya anlatsana.
Ayça:Ayy içim sıkıldı.Şu erkekleri bu akşamlığına unutalım.
Selin:Ben varım.Ama ilk gıybet yapalım.Çünkü ben artık patlıcam.
Ayça:Abim bişey mi yaptı?
Selin:Nerden anladın diye sormucam.
Bükre:Sen Okan'a mı aşıksın?
Selin şaşırır ama düşünmeye başlar.
Nisan:Bu kadar düşündüğüne göre aşıksın.Çünkü o da sana aşık.
Selin:B-ben aşık filan değilim.
Nisan:Selin inkar etmene gerek yok.Ben mesela Sinan'a olan aşkımdan yakında gebericem.
Selin:O kadar belli oluyor mu?
Nisan:Evet.Ama siz yan yana geldiğiniz zaman kavga etmeden duramıyorsunuz.Siz nasıl birlikte olucaksınız?
Selin:Olmıcaz.Çünkü o bunları bilmicek.
Bükre:Ne demek bilmicek?
Selin:Basbaya bilmicek.Bakın lütfen ona bu kobuda bişey söylemeyin.
Nisan:Sonuçta senin kararın saygı duymalıyız.
Ayça:Evet Bükre Abla sona sen kaldın anlat bakalım.
Bükre:Anlatıcak bişey yok.
Selin:Sen anlatmazsan ben anlatırım.
Bükre:Off.Kısaca özet geçiyorum.Ben yıllar önce Abidin'i başka birisi için terk etmedim.Bana aşık olan belalı bir tip vardı,defalarca kapıma geldi,beni tehdit etti,beni öldürmeye çalıştı.Ben tam kurtuldum derken çıkageldi ve beni Abidin'i öldürmekle tehdit etti bende Abidin'den ayrılıp onla gittim.
Herkes şaşkındır.Özellikle Nisan.Çünkü en yakın arkadaşının bunları yaşadığını bilmemesi,ona yardım edememesi onu çok üzmüştür.
Nisan:Ben ne diyeceğimi bilmiyorum.Keşke bize o zaman anlatsaydın da yardım etseydik.
Bükre:Yapamazdım.Sizi de tehlikeye atamazdım.
Nisan:Peki niye tartıştınız?
Bükre:Olanları anlattığımda sadece bi soru sordu."Neden anlatmadın?"dedi.Ben yapamazdım diyince bağırmaya filan başladı.
Bükre'nin gözleri dolmaya başladı.
Bükre:Sonrada ben bundan sonra sana güvenemem dedi gitti.Benim onu yıllar önce terk ettiğim gibi o da beni bıraktı gitti.
Bükre gözyaşlarını zor tutuyordur.
Nisan:Ağlama kıyamam ben sana.
#Erkekler
Abidin:İjde böğle der bugün yaşadıklarını anlatırken.
Sinan:Şşt hağdi kığzlaraa giğdeğlim.
Okan:Hağdi.
Can:Ya durun nere gidiyorsunuz bu saatte.Yarın konuşursunuz.
Can boşa konuşuyordur.Üçü de tekrardan sızmıştır.
Can:Hesabı yollasana.
Hesap gelir,Can öder.
Can:Canım kardeşim bana bir yardım edebilcek misin?
Garson:Tabii.
Can ve garson üç aşığı sırayla arabaya bindirir.
Can:Eyvallah.
Cebinden çıkarttığı parayı garsona verir.
Garson:Sağol abi.
Can da şöför koltuğuna oturur.
#Kızlar
Müziği açın.
Caddelerde rüzgar
Aklımda aşk var
Gece yarısında eski yağmurlar
Şarkı söylüyorlar sessiz usulca
Özlediğim şimdi çok uzaklarda
Deli dolu günler hayat güzeldi
Kahkalarıyla günler geçerdi
Ellerim uzanmaz tutunanmam ki
Özlediğim şimdi çok uzaklarda
O da özlüyormuş benim bitanem
Çok üşüyormuş ben olmayınca
Öyle yazıyor son mektubunda
Şarkı biter.
Nisan:Uzun zaman oldu bu şarkıyı dinlemeyeli.
Ayça:Aynen.
O sırada Ayça'nın telefonu çalar.
"CAN'IM"arıyor.
Ayça:Alo efendiim canım
Can:Pencereden aşağı bak acil.
Can telefonu kapatır.
Ayça:Hayvan
Nisan:Noldu?
Ayça:Pencereden aşağı bak dedi kapattı suratıma.
Nisan:İyi bakalım.
Dördü balkona çıkar.
Ayça:Noldu Can?
Can:Nisan Abla,Bükre Abla ve abla şu sevdiciklerinizi artık başımdan alır mısınız?
Nisan:Ne diyorsun Can?
Can:Aşağı gelin de bakın.
Hep birlikte aşağı inerler.
Selin:Noldu ablacım?
Can:Abla yada ablalarım Allah aşkına şu sevgililerinizi alın arabadan.Sızdılar kaldılar arabada.
Nisan:Nasıl sızdılar kaldılar?
Can akşamdan beri yaşadıklarını anlatır.
Ayça:Yuhh.Can haklı ablalarım.Sevgililerinizi alın ve ayıltın.Can sen gel ben sana bi kahve yapıyım.
Ayça ve Can el ele tutuşup yukarı çıkarlar.
Nisan:Ee napıcaz?
Bükre:Napıcaz Sinanlara çıkıp ayıltıcaz.
Üçüde sevdiklerini zor da olsa yukarı çıkarmayı başarırlar.
Selin:Hayır yani bu kadar içicek ne vardı?Neyse ben hepimize kahve yapıp geliyorum.
Nisan:Ben de Sinan'ı soğuk suyun altına sokıyım.
Bükre:Ben de Selin'e yardım edeyim.
Nisan Sinan'ı banyoya götürür.Soğuk suyu açar ve Sinan'ı sokar.
Sinan:Noluyo lan?Bu su niye bu kadar soğuk.
Nisan:Kusura bakmayın Sinan Bey ama sizi kendinize getirmeye çalışıyorum.
Sinan:Sen kimsin ya?Bi bakıyım.Aaa Nisan sen misin?
Nisan:Yok askerlik arkadaşın Abdullah.
Sinan:Benim askerlik dönemimde Abdullah yoktu ki.
Nisan suyu daha fazla açar.
Nisan:He yani Abdullah olsa inancaksın?
Sinan:Nisan niye atar yapıyon?Ben Nisan mısın diye sordum ilk başta demi?
Nisan:Sinan sen ağzın yerinle başka bi yerinle içtiğin için saçmalıyorsun.
Sinan:Ben saçmalasam sana bunu diyebilir miyim?
Nisan:Neyi söyleyebilir misin?
Sinan:Sana aşığım.
Nisan:Sen bunu ayıkken de söylüyorsun.
Sinan:Ama bunu yapmıyorum.
Nisan anlamaz.Sinan Nisan'ı kolundan tutar ve kendine çeker.
Nisan:N-ne yapıyorsun?
Sinan:Sana aşığım.
Nisan:Sinan çekil ıslanıyorum.
Sinan:Sen en azından sudan ıslanıyorsun,ben ise sana olan aşkımdan sırılsıklamım.
Nisan:Sinan lütfen.
Sinan:Sonsuzum olsana
Nisan:Ne?
Sinan:Karım ol,çocuklarımın annesi ol,nefesim ol,hayatım ol,hayalimken gerçeğim ol.
Nisan:Si-sinan
Sinan:Benimle evlenir misin?
Nisan:Evet.
Sinan Nisan'ın dudaklarına yapışır.Nisan da karşılık verir.
NisSin:Seni seviyorum...
--------------BÖLÜM SONU------
Özür dilerim ama telafi edicemmm...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayat Başlar
FanfictionYaramın ilacı, mutluluğumun gülümsemesi, mutsuzluğumun gözyaşı ol.Ama hayal kırıklığımın kırığı olma beni onla yaralama.Olur mu?