Bab 30

1.1K 35 2
                                    

Di dorm snsd...
Ji Hyo menekan loceng. Pintu di buka kelihatan susuk tubuh sooyoung.

"Unnie dah balikkk!" Jerit sooyoung. Mereka pun masuk ke dorm snsd.

"Rindunya kat unnie" kata yoona sambil memeluk jihyo erat .

"Tak bernafas unnie." Kata jihyo lalu meleraikan pelukan.

"Macam mana?" Soal jihyo. Yoona tampak bingung. Lalu jihyo memuncungkan mulut nya kearah tiffany yg sedang dibuai mimpi indah.

"Owhhh macam biasa lah. Feeling sana feeling sini. Drama dengan kai sana drama dengan kai sini." Jelas yoona.

"Unnie!" Taeyeon memeluk,jihyo.

"Ehhh, dari planet mana ni?" Soal jihyo sebaik sahaja melihat muka taeyeon penuh dengan hitam hitam.

"Alah...! Aku masak unnie. Sedap tau. Telur gulung." Jelas taeyeon lalu menghulurkan telut kepada jihyo. Hiraukan jihyo merasa nya.

"Se...se...se..da..p" tergagap gagap jihyo memberi jawapan. Kerana telur tu masin sangat.

"Yeke??!" Soal sunny lalu merasa telur gulung taeyeon diikuti oleh jessica.

Sunny hanya mengangguk. Taeyeon tersenyum lalu dia memandang jessica. Tampaknya jessica mengerutkan dahi. Senyuman di bibir pink taeyeon mula hilang.

"Masin sangat! Tak sedap.!" Jessica berterus terang dengan muka selambanya. Taeyeon memandang sunny dan jihyo dengan pandangan tajam.

"heheheh!" 2 gadis itu tersengih macam kerang yg teramat busuk.

"Dah lah tu! Ni unnie nak gitau yg malam ni unnie nak buat makan malam. Datang ye! Ajak couple sekali." Jelas jihyo sebelum berlalu pergi dengan suho.

#skip

Di dorm exo...
Suho menekan loceng. Kris yg buka.

"Yowwww! Kau dah balik...!!" Kata kris dengan happy nya. Ahli exo yg lain terus kehadapan pintu.

"Jihyo!!!!! Suho hyung!!!!" Happy virus si chanyeol bila melihat jihyo dan suho di hadapan pintu dorm.

"Masuklah" pelawa kai dengan lembut. Semua memandang kai. Takut takut kalau kai pi peluk si jihyo.

"Hyung kai hyung takkan peluk jihyo noona kan?" Bisik tao kepada luhan. Luhan hanya mengangkat bahu tanda tidak tahu.

Author: korang nih! Kai takkan peluk punya. Kan kai?

Kai: *mengangguk*

D.O: dah back to story kang kau pulak aku ketuk guna kuali aku ni.

Author: yelah!

BACK TO STORY

"Hyung minum lah!" Kata do sambil menghulurkan dua gelas air.

"Macam mana honeymoon? Best? Ada fall in love tak?" Soal baekhyun.

"Best tu best lah..fall in love? Hahahah..ada sikit jak!!" Jelas jihyo. Suho hanya mengangguk.

"Ada peluang tak aku jadi uncle?" Soal sehun sambil memandang suho dan jihyo.

"Nampak nya tak de!" Kata lay sebaik sahaja melihat suho dan jihyo mengeleng. Mereka mengeluh.

"Bila lah ada?!" Soal sehun tak sabar sabar.
"Sabar lah!" Kata Kris sambil mengetuk kepala Sehun.
Tiba2 kai bersuara.

"Ji Hyo dan Hyung sihat ke?" Soal Kai. Semua memandang kai.

"Sihat. Kai pulak?" Soal Ji Hyo.

"Ehhh, kai ok je" jawab kai sambil tersenyum.

Kawin PaksaWhere stories live. Discover now