Tımarhane-Bölüm 2

2.4K 67 14
                                    

Tımarhanenin önüne geldiğimizde arabadan indim.Etrafında bir sürü koruma vardı.Kaçmak mümkün değilmiş gibiydi.Ama buradan kaçabilirdim.İçeriye girdik.Doktorumla konuştuk.Odama çekildim.Oda arkadaşım tatlı bir kızdı.Güzel mavi gözleri.Sarı kısa saçları vardı.Tatlıydı.Ama normalde tatlı olan şeyler benim için iğrençten de öteydi.Yaklaşık bir hafta boyunca tımarhanede kaldım.Rahatsızlığım için gerekli ilaçları alıyordum.Ama artık çok bunalmıştım.Odamdayken bütün anılarımı düşündüm.Neredeyse hiç iyi anım yoktu.Birden sinirlendim.Sinir krizi geçiriyordum.O sırada oda arkadaşım odaya girdi.Onun üstüne atladım.Ses çıkarmaması için tişörtünden bir parça çıkardım ve ağzını bağladım.Sonra dolabındaki kıyafetlerinden de parçalar alıp ellerini ve kollarını bağladım.Sıra bendeydi.Büyük bir özenle gizlediğim iğnemi ve bıçağımı çıkardım.Onlar bana lazımdı.İğnemi alıp Serra'nın baldırına batırdım.Kanlar fışkırdı.Ama ben mutluydum.Daha sonra iğneyi kollarına sapladım.Delik deşik olmuştu.Bıçağımla ağzının yanlarını kestim.Canının çok yandığı belliydi.Ama benimde umrumda değildi.Sıra geldi iğrenç kısma.Mideniz kaldırmayacaksa okumayın.

Bıçakla iki göğsünün ortasından göbek deliğine kadar bir kesik açtım.Sonra iki göğsünün altından yan bir şekilde uzanan çizgi attım.+ şeklinde bir görüntü çıkmıştı ortaya.Ellerimle iki yarayı da oydum.Bağırsağını tutup kopardım.Çok iğrençti.Ama güzel ve eğlenceliydi.Daha sonra bağırsağının birazını bıçak yardımıyla kesip ona yedirdim.İçeriye doktorlar,hemşireler,hizmetliler geldi.Şaşırmıştılar.Tabii ki şaşıracaktılar.Bu arada Serra ölmüş.Hıım.Bi bakiyim umrumdamııı?Iı değilmiş.Sakin olmamı söyleyip üstüme doğru gelmeye başladı.Hareket etmiyordum.Üstüme doğru gelen doktoru bıçakladım.yere yığıldı.Etraf kan gölüne dönmüştü gerçekten ama umrumda bile değil.Ben bu kan gölünü çok sevdim.Üstüme gelen herkesi tek tek bıçakladım.Herkes ölmüştü.Fırsat bu fırsat bende kaçtım.Şimdi öldürdüğüm insanların paralarını alıyorum.Lüks bir evde yaşıyorum.Ve hiç kimse benim aslında kim olduğumu bilmiyor.

Unutmayın;Tımarhane bazen insanların psikolojisini daha da bozar.





Okumaya Cesaretin Varmı?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin