Gizemli Evden Gelen Sipariş - Bölüm -1

5.2K 146 10
                                    

Hazır ev yemekleri yapan bir dükkanda çalışıyordum.Garsonluk yapıyordum.Bazen de siparişleri götürüyordum.Yine bir gün sipariş geldi.Siparişleri götüren kişi meşgul olduğu için ustam benim gitmeni istedi.Adresi bir kağıda not alıp yola çıktım.Siparişin verikdiği eve doğru gittikçe insanlar azalıyor,yollar bozuluyordu.Verilen adrese geldiğimde karşımda ürkütücü bir ev vardı.Terk edilmiş bir ev gibi duruyordu.Sabki yıllardır hiç içine girilmenişti.Acaba birisi benimle dalga mı geçiyor ?Diye düşündüm.Ama yine de içeriye girdim.Evin içi de en az evin dışı kadar pisti.2 oda hariç.Neden olduğunu merak ettim.Kimse gelmeyince seslenmeye başladım.O sırada karşıma güzel ve bakımlı vir kız çıktı.Gayet gençti.Onun gibi bir kızın böyle bir yerde ne işi olabilirdi ki?
-Siparişleri siz mi verdiniz hanımefendi?
+Evet ben verdim.Bir garson ve yemek siparişi verdim.
-Bir garson derken??
+Seni öldürmek için.Sona hazır mısın?
Kötü birine benzemiyordu.Dalga geçtiğini sabdım.Abcak yanılmışım.Hemde çok.
-Dalga geçmenin sırası değil.Başka müşteriler de vat.Hem yalnız başınıza böyle ürkütücü bir evde kalmamalısınız.
Dememle gözlerinin içi karardı ve dişleri bir çivi haline geldi.Hem çivi hem b
ıçak.O an anladım ki bu evde yalnız başına kalmaması gereken kişi o değil bendim.
+Bence sen bu evde yalnız başına kalmamalısın.
Dedi.Sesi çok korkutucu bir hal almıştı.Sanki damarlarımda kan değil de korku dolaşıyordu.

En kısa sürede 2. bölümü yayınlayacağım.Bu arada hikaye bana aittir.Oy ve yorum yapmayı unutmayın.Seviliyorsunuz korku severler ☺☺☺❤


Okumaya Cesaretin Varmı?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin