Morg Görevlisinin İntihar Mektubu

4.3K 153 36
                                    


  Ben özel bir hastanede çalışan Morg görevlisiyim. Çoğu gece sabahladığımda olmuştur. Hastane 3 katlı, saat 00:00 olunca kimse olmaz. Her gün ölülerle başbaşa kalırım. Yine bir gün mesaiye kaldım, dışarıda hava soğuktu Morg zaten soğuk.. Şifayı kapmamak için ıhlamur yaptım kendime.. Morg kapısına geldiğimde bir tıkırtı duydum, morglardan birisinin kapısı açıktı, alışık olduğumdan korkmadım, kapıyı kapattım, tekrar açıldı. Bu 3 defa oldu. Sonra açık kalsın kapatırım acelesi yokdedim. Sigara almak için dışarı çıktığımda çalıların arasında bir gölge gördüm, hayatımda inanmadığım şey sanki başıma geliyordu. Gölge uzakta hiç hareket etmiyordu. Yaklaşmaya başladım, o geri gidiyordu. Durdum, o bana doğru hızlanmıştı ben hemen içeri girer girmez arkama baktım, yoktu. Korktum.. Hemen Morga gidip muskayı taktım, açık kapı kapanmıştı. Sanki biri benle oyun oynuyordu. Hastanede tek kalmaktan o an korkmuştum, küçük kız sesi duydum koridorda.. Yukarı çıktım kimse yok, geri döndüğümde merdivende oturmuş kız gördüm, bana bakıp gülmeye başladı. Ve sende öleceksin dedi.. Kızdan geri geri yürüyerek kaçmaya başladım, kendimi tokatlıyordum bir an.. Bişeye çarptım, yaşlı bir adam bana, ölüme hazır mısın dedi.. Kafayı yeme noktasına geldim artık. Morga yöneldim, o kapı yine açıktı.. İçeri baktığımda kendimi orda yatarken gördüm.. Artık dayanamıyorum, küçük kızım bile sen ne zaman öleceksin diyor.. Dayanamıyorum, dayanamıyorum.. Allahım beni affet..
(Morg görevlisinin, Yazdığı intihar mektubu)  




Okumaya Cesaretin Varmı?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin