22:Gânduri

6K 280 27
                                    

De cand a aparut aici, relatia mama-fiica a inceput sa se raceasca incetul cu incetul. Inainte ii puteam spune chiar orice, relatiile mele cu baietii sau ce naiba erau alea, o nota proasta care bineinteles o facea sa se supere, dar in acelasi timp o facea fericita, ii spuneam de ea la momentul potrivit, nu mai tarziu cand, desigur, se merita o pedeapsa.

Uneori ma gandesc sa ma duc in fata ei, sa ma descarc in fata ei, sa spun tot ce am suflet, faptul ca nu imi place de Harry si de intentiile sale cu mine, faptul ca nu ii mai suport jocurile sexuale ce nu sunt deloc normale pentru un asa zis tata vitreg. Dar, in acelasi timp stau si ma gandesc ca as putea sa o ranesc. Ar afla ca am acceptat toate astea si ca o minteam, nu m-ar mai accepta ca fiica ei si m-ar considera o tarfa, tata m-ar respinge si el, Liam ar afla si el, nimeni nu m-ar intelege, apoi totul se va duce de rapa si nu as mai avea pe nimeni alaturi.

"Pierduta in ganduri, nu?" Tonul ragusit si calm al lui Harry era cel mai ciudat lucru posibil ce se putea intampla chiar acum.

"Da..." A fost tot ce am vrut sa ii raspund si nimic mai mult. Discutiile lungi sunt ultimele pe lista mea in aceste momente.

"Tot tu faci pe suparata?" Tonul sau ramasese la acelasi nivel, nicio schimbare, din nou straniu.

"De ce crezi ca sunt suparata? Sunt doar obosita." Mint.

Il puteam simti cum se apropie, distanta noastra devenind tot mai mica. Patul se lasa in jos datorita greutatii piciorului sau. Nu doream sa ma intorc, il asteptam si asta era complet nebunesc.

"Niciodata nu o sa fii obosita pentru mine, indiferent de ora, zi sau noapte. Ai inteles?" Soaptele sale tandre imi trimiteau fiori, fiorii placerii. "Niciodata nu o sa faci pe indiferenta si o sa-mi raspunzi frumos? Bine, ingerasul meu?" Ingeras, un cuvant atat de ceresc. Mana sa imi mangaia usor parul coborand pe mana, gadiland zona, trecand la sold, inaintand in fata la zona intima si apasand usor. Vrei sa continui, ingerasul meu? Sau vrei sa ma opresc? Crede-ma nu ai vrea asta, ingeras." Simteam umiditatea atat de bine. Continua sa apese si sa frece lent, foarte lent, placut si tot mai umed.

"Nu te opri." A fost tot ce ii puteam raspunde. Se impinse tot mai mult in spatele meu, apasandu-si barbatia de fundul meu. Amandoi purtam pantaloni de trening, deja incomod si pentru mine, dar si pentru el.

"Ingeras? Stii ca ar fi prea riscant sa ne dezbracam? Mama ta ne-ar putea striga si ar fi prea ciudat..." Se opri ca sa geama pentru ultima data lipindu-si capul de umarul meu extenuat. Mana sa imi inconjura talia strans si protectiv.

"Stiu Harry. Apropo, ce face?" Imi intorc capul, ochii nostri intalnindu-se.

"Este jos. A zis ca pregateste niste briose." Buzele sale imi saruta fruntea apasat, dar pentru mine nu era de-ajuns. Mi-am intins buzele spre ale sale si i-am muscat buza inferioara scotand un mic chicot din partea lui.

"Ar trebui sa ma apuc de temele pentru vacanta la matematica." Cu toate ca imi este atat de lene si as vrea sa stau in aceasta pozitie pentru restul zilei cu Harry, trebuie sa le termin.

"Vrei sa te ajut?" Mainele sale imi parasira corpul. Se ridica in picioare arajandu-si parul lung ce se putea observa foarte clar ca a mai crescut. Isi indrepta spatele si apoi se aseza la biroul meu incepand sa-mi cerceteze caietele si cartile. "Nu mi-ai raspuns la intrebare, iubito. Vrei sa te ajut sa la termini?"

"Daca vrei tu." M-am ridicat si eu, iar Harry imi facu semn sa ma asez pe piciorul sau.

"Ai un scris foarte frumos si ordonat." Imi simteam deja obrajii arzand la un banal compliment.

"Multumesc!"

"Chiar ar trebui sa-ti explic cum sta treaba cu ecuatiile." Incepu sa rada molipsindu-ma si pe mine. Mi-am inconjurat mainile in jurul gatului sau invartindu-ne usor si in liniste intr-o parte si in alta pe scaunul ergonomic. Privea serios si atent fiecare lectie in parte.

"Hai sa facem un mic joc, iubito." Lasa caietul jos si isi aseza mainile pe talia mea pozitionandu-ma mai bine peste el.

"Ce fel de joc?"

"Sunt sigur ca o sa-ti placa, ingeras!" Imi ranji pervers.

Ma trezesc sa postez si eu intr-un final. Pana in seara asta...nu am avut absolut deloc inspiratie. Sper sa va placa acest capitol si astept pareri :)

Gustul tentației (H.S)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum