14:Dornică

8.8K 357 14
                                    

Am ieșit din cameră urmându-l și i-am prins mâna înainte ca acesta să intre în dormitor.

"Cum putem face asta cu mama aici?" Am gesticulat spre el în șoaptă. Dacă ne-ar prinde, Doamne ferește, cel mai probabil m-ar trimite la tata sau chiar în stradă fără să-i mai pese.

"Așa bine." A răspuns nepăsător și mi-a închis ușa în nas.

O dată se comportă drăguț cu mine. O dată e un nesimțit. Dintr-o dată se face că-i pasă și peste câteva minute mă lasă baltă. Eu ar trebui să înțeleg că este un bipolar și așa va rămâne.

Concluzia la care ajung? Îmi trebuie Nutella.

23.57

Se întâmplă de multe ori să nu depășesc 22.30  fiindcă mă ia somnul instantaneu, fiind obișnuită să mă culc devreme, dar acum îl aștept pur și simplu pe Harry să vină și să termine ce are de făcut. Gândul îmi trece la miile de lucruri ce ar putea să mi le facă și la momentul când inocența mea va pleca la el, la durerea sau plăcerea ce mi-o va crea sau doar la nepăsarea și graba de a nu mai fi pură pentru el.

Mi-am schimbat lenjeria cu una de un roz pal, ce mi-a plăcut foarte mult atunci când am văzut-o și am decis să o cumpăr gândindu-mă că poate lui Harry i-ar placea; cu un corset de aceeași culoare semitransparent ce scotea destul de bine decolteul în evidență, fin la atingere, pornind de la coapse cu niște jambiere albe din dantelă având un model frumos.

Am îmbrăcat pijamua cu mâneci și pantaloni lungi pentru a nu se vedea nimic,mi-am aranjat puțin părul într-o coadă de cal și o lejeră calotă tapată pe care am încercat să o așez minute în șir.

Îmi țin respirația atunci când îl văd pe Harry în cameră scanându-mi atent pijamaua cu Mickey Mouse. Îmbrăcat doar cu o pereche de pantaloni de trening negri trei sferturi, îmi era greu să-mi iau ochii de la abdomenul său bine lucrat și fluture din mijloc.

"Am spus să te pregătești." Vocea s-a supărată m-a făcut să zâmbesc și puteam vedea pe chipul său că nu înțelegea de ce. Mi-am dat șuvița ce-mi venea în ochi și am continua să mă uit la el, așteptând.

"Cum? Vrei să-l fut pe Mickey sau pe tine?" Zâmbetul mi-a pierut când am auzit și aproape eram în punctul să-l dau afară dacă nu-mi dorea atât de mult să-i simt buzele și atingerile.

M-am ridicat în genunchi în pat, buzele mele ajungând pe gâtul său și l-am tras căzând deasupra mea. Am aruncat pijamua jos și zâmbetul drăcesc și pervers al lui m-a făcut să chicotesc dornică să-l simt.

"Ți se potrivește al dracului de bine lenjeria asta și o să-mi pară destul de rău că voi fi nevoit să o rup." A mârâit printre buzele mele și m-am dat înapoi. Am dat din cap negativ și am protestat încruntându-mă la el ca un copil mic.

"Nu, o ador." I-am împins mâinile ce erau pregătite să-mi deschidă capsele sutienului.

"Iubito, ori mă lași să te dezbrac ori în mai puțin de un minut te umplu de spermă nu mai privindu-ți sfârcurile întărite în materialul ăsta."

"Să te văd." M-am întors cu spatele, mi-am pus mâinile în sân fiind din nou în genunchi pe pat şi mi-am arcuit fundul la el. Am auzit un chicot din partea lui și i-am simțit bărbăția doar prin materialul boxerilor frecându-se de chiloții mei acoperită doar de o bucată fină din dantelă ce facea să se simtă mult mai bine frecarea lui de sus în jos.

Mâna lui dreaptă a pătruns ușor în partea din fața și degetele sale mi-au ciupit clitorisul aproape deschilibrându-mă fără să vreau. A frecat zona și mi-am lăsat capul pe spate începând să simt mult așteptata placere.

"Îți place, nu iubire?" Mi-am lăsat capul pe umărul său și am zâmbit gemând de plăcere la cum degetele sale se mișcau lent în interiorul meu. Mi-a sărutat gâtul, clavicula revenind la urechea mea suflând un aer cald. Când am simtit plăcerea am tremurat ușor în brațele sale ce îmi îmbrățișau corpul și m-am lăsat în jos. "Îmi răspunzi la întrebare?" M-am ridicat stând cu mâinile doar în coate și și-a lipt buzele de ale mele masând corsetul fin ce îmi gâdila abdomenul.

"Atunci, plăcerea ta nu o să se termine aici."

Gustul tentației (H.S)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum