24:Sentimente neînțelese

6.3K 298 29
                                    

PERSPECTIVA AUTORULUI

Intrebarea lui Harry adresata lui Nathalie era de neinteles pentru ea. Nu intelegea daca se referea la a o termina definitiv cu Haddy sau doar temporar. Asta o facu sa-si puna cateva semne de intrebare. Harry incepea in sfarsit sa aiba sentimente pentru ea?

Din partea lui Harry era un nu. Nu simtea decat placerea de a se juca cu ea sau cel putin asta credea el. Asta si vroia defapt. Nu dorea sa aiba din nou sentimente pentru o femeie si sa ajunga in final sa fie ranit incat sa-si doreasca propia moarte, asa cum se pare ca si-a dorit-o fosta sotie. Rachel. Rachel a fost iubita sa inca din generala. Au mers la acelasi liceu, nedespartiti, se iubeau neconditionat, aratau ca cel mai fericit si perfect cuplu din lume. Nici vorba de vreun conflict sau scandal intre cei doi.

Anne. In ziua in care aceasta a implinit cinci luni, Rachel a fost gasita moarta de catre Harry in dormitorul lor, strangulata de o sfoara si atarnand deasupra tavanului. Sinucidere. Un simplu cuvant, dar cu multe consecinte dupa si o suferinta profunda, o greutate ce i-a fost data si dusa in spate de catre un simplu barbat ce isi iubea familia, copilul si sotia.

Cresterea lui Anne doar cu ajutorul mamei lui a fost si este foarte dificila, socrii(fostii) nici nu mai sunt interesati de nepoata lor. Toata vina o aruncau asupra lui Harry . Il credeau vinovat pentru faptul ca singura lor fiica s-a sinucis, dar defapt nu era Harry era cel care a gresit. Nu s-a gasit absolut nicio dovada impotriva sa care sa ateste ca el era criminalul.

Harry mai repeta o singura data intrebarea asteptand un singur raspuns, deranjat de faptul ca Nathalie s-ar putea sa-i faca inca o morala lunga specifica ei.

"Nu stiu." Si cam asta ii pusese capac. Deja era enervat cu toate ca Nathalie nu spusese nimic incorect. Pur si simplu nu intelegea. "Nu stiu la ce te referi." Continua nesigura.

Harry se trezi la realitate. Ciudat, nu? El chiar nu isi daduse seama de ce spusese in urma cu cateva momente. In niciun caz ca nu vroia sa termine aceste jocuri sexuale cu Nathalie.
Cum sa nu se joace cu ingerasul sau inocent? Cum sa nu-i auda glasul?
Cum sa nu-i sarute corpul ca un infometat? Cum sa nu stea sa o priveasca cum doarme?
Cum sa nu se joace in parul ei?
Cum sa nu-i simta acele buze rozalii, dulci?
Cum sa nu o pedepseasca in felul lui atunci cand devine rea si neascultatoare?

Simtea ca are nevoie de o relatie adevarata, varsta i-o cerea, iar faptul ca o prefera pe Nathalie, in locul mamei ei care era experimentata si accepta cu usurinta sa faca sex fara sa se roage de ea sau de orice alta femeie cu care avea intalniri, il facea sa creada ca incepea sa aiba o obsesie sau incepea sa aiba sentimente. Sentimente pe care nici el nu reusea sa se inteleaga.
Nathalie este mult mai mica decat el si asta il facea sa se enerveze al naibii de mult, dar in mijlocul jocurilor sale, nu mai tinea cont de acele doua cifre nenorocite.

"Harry?" Glasul ei inocent il trezi din transa. Ingandurarea sa ii atrase atentia. Nici nu stia ce sa-i spuna. Se gandi ca poate era momentul potrivit sa-si marturiseasca in sfarsit sentimentele fata de el, sa prinda curaj si doar sa o faca.

"Nu ma refeream la nimic, Nathalie. Sa terminam tema asta."

Telefonul ei incepu sa sune atetionand-o ca a primit un mesaj, dar nu vroia sa-i dea importanta pana ce insistentele incepeau sa se mareasca enervandu-l pe Harry.

"Ai de gand sa ii raspunzi?" Se repezi el deranjat. Ea doar a aprobat scurt din cap. A luat telefonul de pe noptiera, iar ochii i s-au marit atunci cand a vazut cine era. Nu mai vorbisera de foarte mult timp, Nathalie nu ii prea dadu importanta acelei relatii de amicitie.

"Cine e?" Harry incepu sa o interogheze ridicandu-se de pe scaunul ergonomic surprins si el de asemenea de reactia pe care o avusese ea doar de la trei mesaje primite.

"Nimeni important." Aseza telefonul inapoi pe noptiera, apoi isi dadu cu mana prin par arajandu-si cocul ciufulit.

"Nathalie, nu ascunde secrete fata de mine pentru ca o sa ajungi sa la regreti." Harry ii prinse bratul si il stranse cu toata forta deja deranjat de comportamentul ei. Nathalie scanci de durerea pe care i-o provoca si vroia sa tipe, dar nu putea. O impinse inapoi in pat si ii lua telefonul cautandu-i noile mesaje primite mai devreme.

"Cine e Aaron?"

Gustul tentației (H.S)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum