25:În așteptare

5.6K 260 13
                                    

Doream sa fac un mic anunt la inceput pentru ca stiu ca majoritatea dintre voi nu cititi pana la capat ce spun eu, dar ma rog, nu ma supar. G.T nu o sa aiba 2 volume. Ce inseamna asta? Ca(,) cartea o sa fie mai lunga si o sa aiba mai multe capitole.

Nu vroiam sa ajung foarte departe cu Aaron, era decat un simplu anonim pana ce mi-a venit o idee ingenioasa(zic eu). Ideea, defapt aceste idei ma ajuta foarte mult la prelungirea cartii, astfel o sa intelegi motivul pentru care Rachel s-a sinucis si ce legatura are acest Aaron, caruia nu-i mai dadeam importanta inainte.

^Scuzati-mi greselile!^

PERSPECTIVA AUTORULUI

''Cine naiba e Aaron?'' Harry incerca sa-si ascunda nervozitatea din voce. Inca un singur pas gresit de-al ei, iar el aproape vroia sa dea cu Nathalie de pamant, dar nu chiar in adevaratul sens al cuvantului. Harry cunoastea un Aaron. Un Aaron foarte apropiat lui.

''Nu stiu. Pur si simplu imi trimitea mesaje intr-un timp, dar oricum nu imi mai pasa." Nathalie incerca sa-l convinga si sa-l calmeze. Se apropie incet de el, fiind inca speriata de privirea lui nervoasa, pumnii puternic stransi, ochii aproape devenind negri. Ii mangaie usor obrazul, iar Harry ii lua mana si i-o saruta. Nathalie isi simti obrajii arzand. Se pare ca incepu din nou sa se comporte frumos cu ea, ceea ce si astepta defapt.

"Nici sa nu-ti pese." Ii sopti. "Cred ca ar trebui sa mergem jos." Inainte ca acesta sa iasa din camera, o impinse pe Nathalie intr-un perete nesatul de micuta partida de mai devreme.

*

"Cina a fost delicioasa, iubito!" Harry o complimenta fals pe mama lui Nathalie. Adevarul este ca ii placu mancarea pregatita de aceasta, dar nu si faptul ca se simtea obligat sa ii spune "iubito" sau alte tampenii siropoase pe care le prefera mult mai bine sa le spune fiicei sale sau ingerasului.
Observa de la un timp ca obsesia aceasta de a sta in preajma lui Nathalie, crestea pe zi ce trece. Mereu isi spunea in gand-Nimeni nu o va inlocui pe Rachel vreodata, dar uneori se intampla sa mai aiba indoieli legate de propiile sale sentimente fata de fetita cu care dorea sa se joace.

"Multumesc, scumpule!" Femeia il saruta scurt pe obraz. Nathalie simti cum toata mancarea dorea sa iasa afara cat mai curand. Lua o inghititura din paharul de apa si il privi intens pe Harry ca o mica geloasa ce era. Acesta banui ceva, dar nu era total sigur. Nu credea ca o fetita ca Nathalie s-a indragostit imediat de el. O lua drept o placere a celor ce i le facea si nimic mai mult. Stia ca ii pasa si ca tine la el. Imbratisarile pe care i le daruia ea,erau sincere, mult prea sincere uneori, stranse si placute. Era greu sa te dezlipesti de o asemenea micuta ce parca punea suflet.

Harry astepta si el de ceva timp. Scuza pe care i-o dadea Carlei cu o ajut pe Nathalie la temele pentru vacanta, incepea sa i se para banala. Trebuia sa apara ceva care sa-l ajute.

"Scumpo? As putea sa te rog ceva?" Se auzi deodata vocea Carlei, intrerupand tacerea deplina dintre ei.

"Sigur, mama." Harry era curios, sperand la ceva in folosul Doamnei ce dorea ceva mai...tanar pentru el.

"Ai avea timp maine sa mergi pana la supermarket? Am facut o lista de cumparaturi. Maine dimineata trebuie sa plec urgent la birou si o sa ajung destul tarziu acasa." Nathalie se simti cea mai fericita sa ramana cu Harry chiar si cateva ore. Macar erau singuri fara sa le mai fie teama ca ar putea fi prinsi de mama ei.

"As putea sa o ajut, doar daca doresti." Carla aproba fericita din cap. Pacat de aceasta bucurie. Avea impresia ca cei doi devenisera prieteni si se intelegeau foarte bine. La inceput, credea ca Nathalie nu era de-acord dupa reactia pe care a avut-o prima data cand a crezut ca ea este defapt o amanta pentru Harry. Nu banuia de ce Harry doreste sa lucreze pe laptop la ea acasa si nu se mai intoarcea la birou. Nu o deranja. Defapt, dorea sa o aduca si pe Anne aici. A fost un moment extraordinar cand a fost rugata de cea mica sa-i spuna mama. Aflase ce se intamplase cu Rachel, dar nu de la Harry.

Se ridica de la masa refuzand sa fie ajutata la spalatul vaselor.

"Si ce mai zi o sa te astepte, ingerasul meu!" Cuvinte magice pentru Nathalie. Isi musca buza inferioara, fiind deja ametita de acei ochi de smarald.

Dar cat tanjeau unul dupa celalalt...

Gustul tentației (H.S)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum