15:Realitate

8.3K 353 1
                                    

Mi-am înfipt o mână în buclele sale și una în spatele său începând să simt al doilea orgasm în seara aceasta. Goi, lipiți unul de celălalt, gâfâind de plăcere, Harry își freca vârful penisului fin de intrarea mea umedă.

A refuzat să facem mai mult spunându-mi că o să facă atunci când ne vom simți amândoi pregătiți. Nu a vrut să-mi spună la ce se referea și nici nu am vrut să insist pe tema asta. L-aş enerva imediat la cât de repede bufnește. Contează că o să am șansa să-l simt cu totul și cu totul în mine și după totul se va termina, nu mai voi fi obligată să fac ce spune el sau cel puțin așa cred... Sincer, chiar mi-aş dori să fie mai mult între noi, să simtă ceva pentru mine sau măcar să putem avea o relație de prietenie în afară de beneficii. Realitatea doare mai mult decât ai putea crede, te lovește ca un cuțit în inimă și ți-o smulge, fără să mai stea să se gândească că tu suferi și să se răzgândească, să te lase să-ți faci speranțe continue.

Nici nu mi-am dat seama că am început să plâng atunci când mi-am suflat nasul și o lacrimă a căzut pe abdomenul lui Harry. Stăteam cu capul pe pieptul său și îmi mișca șoldurile frecându-ne unul de celălalt.

Mi-a prins bărbia și m-a forțat să mă uit în ochii săi

"De ce plângi? Te doare?" Am dat negativ din cap și am înghițit în sec panicată că ar putea să mă oblige să-i spun de ce . "Atunci de ce o faci?" Privirea lui era caldă și asta mă mira nespus de mult. De fiecare dată se uita dur la mine de parcă i-am făcut ceva și e supărat.

"Nu contează, Harry, doar continuă." Am încercat să-i spun pentru a trece cu vederea și nu a-mi pune și alte întrebări. Chiar dacă plâng, în același timp mă bucur că suntem așa apropiați, sau poate doar eu sunt...

Am oftat în tăcere atunci când m-a împins de pe el și mâinile sale ce mă încălzeau, mi-au părăsit trupul. Mă simțeam cu adevărat protejată lângă Harry,dar acum m-a lăsat baltă din nou și ciocolata nu-şi va mai face efectul și de data asta.

"Mă așteaptă mama ta."
Îl priveam fascinată cum își trăgea boxerii și pantalonii pe el și parcă arăta ca un adevărat Zeu ce niciodată nu o să fie al meu.





Gustul tentației (H.S)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum