M-am îmbrăcat repede, luând pe mine un pulover pufos gri și o pereche de colanți. Mi-am prins părul într-o coadă de cal lejeră și cobor jos simțind deja mirosul gogoșilor cu ciocolată făcute de mama.
Am rămas mută când i-am simțit mâinile lui Harry pe talia mea și l-am împins fiind speriată că mama ar putea să ne prindă în orice clipă.
"A plecat la birou." Mi-a șoptit. Gândul mi s-a dus la cuvintele pe care mi le-a spus mai devreme "Continuăm altădată!" și asta ar însemna că mai mult ca sigur este acum, după expresiei feței sale. Și-a lipit buzele de ale mele într un sărut tandru și sunt sigură că fac asta de bună voie fiindcă îmi place plăcerea care mi-o creează, dar o parte din mine o face și pentru mama. Sărutul începe să devină unul pasional odată cu viteza pe care îmi frământă buzele și limba sa ce îmi cercetează curiosă fiecare colțișor al gurii.
Mă întreb oare ce părere ar avea Harry dacă mi-ar vedea lenjeria pe care o port acum, dar în loc să-l întrerup, mai bine îl las să continue. Va ajunge oricum și acolo.
"Fetița lui Haddy este nerăbdătoare?" I-am zâmbit într-un mod pervers și și-a clătinat capul într-o parte dându-mi seama că mai vrea încă ceva.
"Da, Haddy, sunt nerăbdătoare să te simt și să te gust." Nu a mai stat nicio secundă și mi-a ridicat coapsele înconjurandu-le în jurul lui. Eram nerăbdătoare să-l satisfac și nu mai vroiam să țin cont de nicio consecință.
M-a întins pe canapea și mi-a ridicat picioarele așezându-le pe umerii săi astfel încât să-i fie mai ușor să mă dezbrace. A privit surprins și pervers dantela albă pe care a tras-o în jos lent și senzual. Și-a băgat mâna pe sub puloverul meu mângâidu-mi spatele și deschizând capsele sutienului.
Acum eram complet goală în fața lui și înțelesesem că mai întâi o s-o fac eu, dar îmi convine și așa. Mi-a îndepărtat picioarele ce acum nu mai erau pe umerii săi și și-a introdus un deget în interiorul meu creând cerculețe mari și mici. A continuat cu al doilea și a înaintat tot mai mult, până am început să dau drumul gemetolor fără suflare.
"Îi place fetiței lui Haddy cum se simte?" Mi-am arcuit spatele când viteza s-a mărit și am încercat să-mi găsesc cuvintele printre suspine.
"Se simte al naibii de bine, continuă." Ajungând la a treia mea plăcere fără cuvinte, am răsuflat extenuată, dar sosise momentul când trebuia să-i ofer și lui porția. Mi-am întors privirea spre el și era deja complet dezbrăcat. I-am privit bărbăția ce își astepta desertul și am înghițit în sec.
Cum dracu' o să-mi încapă chestia aia în gură?
CITEȘTI
Gustul tentației (H.S)
FanficHarry:"În general evit tentația, în afară de cazul în care nu-i pot rezista." Nathalie:"Singura modalitate de a scăpa de o tentație, este să o obții."