21:Incomoditate

6.6K 292 8
                                    

"S-a intamplat ceva?" M-am intors cu fata catre Liam si am schitat un zambet complet fals. Nu-mi dau daca ar fi momentul potrivit sa-i spun ceea ce se intampla intre mine si Harry sau daca ar trebui sa-l mint in continuare. Sa ii simt supararea sau ura ca i-am ascuns ceva atat de important, m-ar distruge.

"Desigur ca nu. Doar m-am cam certat cu el pentru niste prostii..." Am incercat sa fiu cat se poate de sincera posibila si bineinteles am reusit intr-un final sa trecem la alt subiect. "Cum a fost vizita la matusa Olivia?"

"Minunata..." Vorbi pe un ton ironic. "Sa ai grija de patru copii rasfatati este chiar foarte usor si distractiv." Continua. Am inceput sa radem amandoi oprindu-ne in momentul in care mainile noastre s-au unit. Urma un sarut, pe care in adancul inimii mele, nu-l doream cu adevarat. Par o adevarata egoista. Sa fiu impreuna cu cineva pe care nu-l plac, sa il iubesc, dar nu in acel mod, el da, iar eu, ca o tarfa, sa il insel pe la spate cu viitorul meu tata vitreg...sau cel putin asa cred ca o sa fie.

Astept cu nerabdare sa le stric momentul de tandrete, porumbeilor.

"Liam..." Am soptit simtindu-l cum se lasa din ce in ce mai mult peste mine. Imi saruta gatul incet, satisfacut. Nu simteam nimic altceva decat incomoditate. Capul meu s-a rotit si a reusit sa-l observe pe Harry stand la baza scarilor cu mainile in san fara sa spuna absolut nimic. Era atat de straniu. Imi era atat de frica ca in orice moment ar putea izbucni, dar nu se intampla nimic, din pacate. "Liam, da-te jos!" I-am soptit calma si l-am impins facandu-i semn ca cineva tocmai de urmarea.

"Eu o sa plec. Imi pare rau ca te-am pus intr-o asemenea situatie."

"E in regula Liam. Nu esti de vina cu nimic. O sa rezolv eu." Nu se simtea tocmai comfortabil pentru ca Harry ne-a urmarit in tot acest timp asa ca l-am sarutat scurt pe obraz si i-am oferit un zambet incurajator inainte sa iasa.

"Eram atat de aproape sa-i trantesc adevarul in fata...atat de aproape, Nathalie."

"Care e problema ta, Harry? "

"Imi place sa te vad asa, printesa! Imi place sa-ti vad acei ochi frumosi plini de lacrimi, imi place sa-mi bat joc de tine si de mama ta in acelasi timp. Ma satisface al dracului de mult."

•••

Am intrat in camera fara sa ma mai intereseze sa incui usa. Mama a decis ca Harry sa ramana cu Anne peste noapte dupa care dimineata sa o duca inapoi la mama lui. Incearca cat se poate de mult sa isi petreaca timpul cu ea, dar de cand am aparut noi in viata lui, nu mai estw chiar asa. Lucreaza pe laptop la noi acasa si se pare ca pe mama nu o deranjeaza absolut deloc. Are ocazia sa fie satisfacuta in orice moment in diferite moduri parca nemaipasandu-i ca fiica ei se afla in camera de langa si se intampla sa ii mai auda. E schimbata. Harry chiar o face intentionat.

Puteti arunca o privire va rog la noua mea carte? Se numeste SUNSET si o sa postez primul capitol cat de curand. Multumesc!

Gustul tentației (H.S)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum