Tu ești mami?" Rămăsesem total confuză de întrebarea pe care mi-a adresat-o, dar am reușit să-mi dau seama că Harry probabil i-a spus că va avea o nouă mamă. Asta mă face să mă întreb dacă el a ajuns să țină la mama, să o iubească așa cu ar trebui sau în continuare e o simplă joacă. Indiferent că m-ar durea să știu asta, sunt fericită pentru ei, sunt fericită că a reușit să treacă peste suferința creată de tata.
"Nu. Eu sunt Nathalie." M-am lăsat pe vine pentru a fi la același nivel cu ea și i-am întins mâna, ea scuturând-o ușor privindu-mă la fel de entuziasmată.
"Tu ești sora mea, nu? Credeam că ești mai mică. Oricum, asta e pentru tine." Mi-a întins o cutie mare, roz cu o păpușă Barbie ce m-a făcut să chicotesc imediat. "Îți place?"
"Desigur, este foarte frumoasă. Mulțumesc!"
◇
"Și îți place la grădiniță?" O întrebă mama, iar ea aprobă din cap mușcând dintr-un biscuite. Știam noi că o să-i adore. Stăteam așezată pe canapea lângă Harry, mama pe fotoliu în brațe cu Anne. De fiecare dată aveam ocazia, ne aruncam priviri timide unul altuia. Amandoi așteptam ceva ce parcă nu mai sosea.
"Tati?"
"Da, puiule?" Îi răspunse pe un ton surprinzător de calm ce desigur, nu-l putea folosi și cu mine. Eu îl enervam tot timpul, eu eram cea de vină, el era un îngeraș.
"Pot să ies cu mami în parc?"
"Sigur."Îi răspunse, iar în secunda următoarea, Harry îmi aruncă un zâmbet scurt, dar pervers. Știam exact ce urma.
◇
"Singur, singurei." Repetă lent și își așeză o mână pe obrazul meu. Tânjeam nerăbdătoare să-i simt un sărut, o atingere... Un bărbat mult mai în vârstă decât mine a reușit să mă înnebunească în asemenea mod, a reușit să mă facă să ma topesc numai pentru o privire, un glas. Numai un gând și un vis cu el, mă făcea complet neatentă la realitate. Liam nu-mi mai apărea în minte, faptul că mama ne poate prinde...nici măcar atât. Se apropia de mine la fel ca șoaptele sale pe care mă chinuiam să le înțeleg. M-am grăbit și mi-am izbit buzele de ale sale mult prea dornică să i le simt.
Mâna mea a urcat în buclele sale lungi de care am început să trag facându-l să scoată un mârâit nervos printre sărutul nostru. Fără ca unul dintre noi să-și mai dea seama, eram pe canapea, eu sub el, continuându-ne sărutul al naibii de înfometat.Amandoi am simțit cum încremenim atunci când am auzit soneria.
"Nu are cum să fie mama ta cu Anne. Îi să stea cu orele în parc."
"Cine să fie atunci?" A ridicat pur si simplu din umeri și s-a întors cu spatele arajându-și părul ciufulit. Am înaintat și am deschis ușa surprinsă să-l văd pe Liam. Știam că era plecat.
"Bună, iubito!" M-a tras într-o strânsă îmbrățișare și puteam simți privirea ucigașă a lui Harry. Nu părea nici pe departe entuziasmat de venirea sa aici.
"Iubito? Era să uit...sunteți iubiți. Vă las singuri, porumbeilor!" Tonul său batjocoritor m-a lovit ca o sageată în inimă. În același timp vocea sa era joasă și tristă. De ce?
Sărbători fericite tuturor!
CITEȘTI
Gustul tentației (H.S)
Hayran KurguHarry:"În general evit tentația, în afară de cazul în care nu-i pot rezista." Nathalie:"Singura modalitate de a scăpa de o tentație, este să o obții."