Üstümü giyinip dışarı çıktım.
Sokakta kimse yoktu ve hava çok soğuktu. Biraz daha ilerledim ve caddeye çıktım. Orada da kimse yoktu. Biraz ileri de sarhoş bir adam görünce yanına doğru yürüdüm ve ona laf attım.
"Sarhoş"
"Kim varmış burada buyur güzelim."
"Pis sarhoş" dedim bağırarak.
"Sana sarhoş bu adam" dedi ve bana doğru yürümeye başladı. Korkuyordum çünkü hala gelmemişti. Ve adam üstüme doğru yürüyordu.
Birden hızlıca bir araba adamın önünde durdu ve kapı açıldı. Kapının ardından onun kolu göründü ve adamı kolundan tuttuğu gibi arabaya bindirdi ve kapıyı kapatıp arabayı hızlıca sürdü.
Gerçekten beni kurtarmıştı. O benim koruyucu meleğimdi. O an ona karşı bir duygular hissetmeye başlamıştım. Kimse benim için böyle şeyler yapmamıştı ve bu gizemli kişi benim hayatımı kurtarmıştı.
Gizli hayranım: "Bir daha akşam dışarı çıkmayacaksın"
Gizli hayranım: "Beni çok sinirlendirdi Eva. Yüreğim ağzıma geldi."
Gizli hayranım: "Evden nasıl çıkacağımı şaşırdım."
Gizli hayranım: "Kalbim hala deli gibi atıyor."
Gizli hayranım: "Hadi izliyorum seni eve geç bende eve gideceğim."
Gelen mesajları okumuş gülümsemeye başlamıştım. Şimdi bilmiyorum ama beni çok seviyordu. Ve bu da hoşuma gidiyordu.
Eve doğru yürüdüm ve eve gelip odama geçtim.
"Teşekkür ederim." yazıp yolladım.
Gizli hayranım: "Hala anlamadın mı ben seni her zaman koruyacağım."
Gizli hayranım: "Şimdi uyu."
Ertesi sabah zilin çalmasıyla uyandım ve kapıya doğru koştum. Kapıyı açtığımda yine bir kargocu gelmişti ve kargoyu teslim edip gitmişti.
Kutunun içinde kolye çıkmıştı yine. Ve notta," Bir gülüşün lal etti beni, bir bakışın tarumar." yazıyordu.
Ve mesaj gelmişti.
Gizli hayranım: "Umarım bu yüzünü güldürür. Dün çok korktun."
Gizli hayranım: "Geçen seferkini beğenmemiştin hem"
"Çok teşekkür ederim. Çok güzel."
Senden bir şey isteyebilir miyim? "
Gizli hayranım: "Tabii her zaman"
"Adın ne?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizli Hayranım +18 |Texting
Romance"Selam bebek donun ne renk" Her şey bu mesajla başladı. Evimin camından beni izleyen, telefonuma kadar erişebilen düşünceli bir sapık. Ve ona aşık olan ben... Sen benim çiçumsun. Sen Çiçu nedir bilir misin? Sevdiğini ömrünün sonuna kadar sevmek deme...