Rano jsem vztala s myšlenkou,že jdu do školy kde mě budou jako každý den šikanovat.
Udělala jsem si jako vždycky ranní hygienu a na sebe jsem si oblekla černè legíny a bílè tílko,přes který jsem si dala kostičkovanou,červeno černou košily a šla dolů.
Na snídani jsem si nasypala do misky cererílie s mlékem. posadila jsem se ke stolu a začala jíst.
Tedka mám čas tak bych vám o mě mohla něco říct.
Je mi 17let a od 7let bydlíme s mámou v Olomouci. Naši se rozvedly když mi bylo asi 6let proto,že náš táta mlátil. Když jsem začala chodit do šesté třídy,tak mě všichni šikanovali,důvod neznámí. Nemám žádné kamarády kromě jedné knížky kterou naprosto M.I.L.U.J.U ! "Hvězdy nám neprály" nejlepší knížka. A co se týče mého milostného života,nejsem zadaná a poslední vztah jsem měla před dvouma rokama. Skončilo to tak,že si našel jinou semnou se vyspal a odkopnul. Máma se o mě celkem ani moc nestará,jsem takovej vlk samotář,a ani mi to nevadí. Hodně často si bavím vlasy a tedka je mám blondaté. To by asi stačilo a vratme se zase do normálu.
Dosnídala jsem a už jsem si šla obout své černé Vans. "Mami už jdu!" zařvala jsem do chodby a práskla za sebou dveřmi. Když jsem došla na autobusovou zastávku tak už přijel autobus. Nasedla jsem do autobusu uplně do zadu a do uší jsem si dala sluchátka,zapla jsem můj playlist a zrovna tam hrála moje nejoblíbenější písnička. Ektor- Prazdnej sex. Opřela jsem se hlavou o okno, začala poslouchat a v hlavě si zpívat.
Bla,bla,bla,žadnej strach
Řikala že: Nehledá ten vážnej vztah
Bla,bla,bla,žádnej stres
Říkala že: nechce nic než prázdnej sexKdyž dohrála písnička tak jsem vystoupila a šla rovnou do školy. Je výhoda mít zastávku hnedka u školy. Šla jsem pomalu ke skřínkám a po cestě mi podkopl nohu jeden třídní šéf,Radek. Byla u něho ta jeho partička kluků a holek společně s jednou pipinou Natálií. Všichni se začali smát,že jsem spadla. "to je tak hrozně směšný,že?" řekla jsem ironicky a zvedala se ze země. "bububuuu hlavně nebreč píčo" povídal Radek a u toho mě napodoboval. Vzala jsem si věci ze skříně a šla jsem na hodinu. Sedla jsem si do lavice všichni zamnou přišli a začali mi brát věci. "nechte toho! prosim!" křičela jsem,když mě začali mlátit. Shodili mě na zem a začali do mě kopat. Jeden kopanec jsem dostana do nohy potom do břicha,ruky a ta největší rána padla do hlavy. Bouchla jsem se ještě víc do hlavy a před očima jsem nevidela nic.
Pomalu jsem se probouzela a otevírala oči. Vedle mě seděla ustaraná máma a hladila mi ruku. "M-mami...kde to jsem?" zeptala jsem se když jsem otevřela oči. Absolutně nic jsem si nepamatovala. "zase tě zmlátili,nemela jsem to takhle nechat..." už jsem si začala všechno vybavovat a do těla se mi vracela všechna ta bolest. "už si pamatuju..." chtěla jsem si sednout ale mamka mě zadržela "musíš odpočívat,všechno jsem zařídila,měla jsem to udělat už dávno..." koukla se do země a ukápla jí slza "co si měla udělat už dávno?" koukla jsem se na ní zvědavě "našla jsem si přítele v Kladně budeme se tam stěhovat" rozzářely se mi oči a hnedka jsem začala klást otázky. "kdy? jak se jmenuje ten přítel TAJEMNÝ? " usmála se a chytla mi ruku "ta dva dny tě pustí,už máme všechno zbalený a jmenuje se Franta" začala jsem se smát tomu jménu (prominte všem kdo se jmenuje Franta,neberte to jako urážku,děkuju) koukla se na mě uraženě a do dveří přišel doktor. Teda myslím. "Pani Uhmannová naštěvní hodiny zkončily,musíte odejít" mamka se zvdla dala mi pusu na čelo a odešla "tak Markéto,jak se cítíte?" zeptal se mile doktor a sedl si vedle mě. "je to lepší" usměv jsem mu oplatila "máte pár modřin a hlava to schytala nejhůř tak jenom odpočívejte,píjte a jezte" podíval se na tácek s jídlem a podíval se do svého bloku co měl v rukách. "dobře děkuju" vzala jsem si vodu a napila se. "nashledanou" "nashle" zavřel dveře a začala jsem jíst.
Všechno jsem snědla a z tašky co mi donesla mamka jsem si vzala knížku a začala číst. Byla jsem strašně unavená a tak jsem po krátké době upadla do říše snů.