#6

196 11 0
                                    

Pohed Markety

Budík mi zazvonil v 6:30 vztala jsem a šla jsem si udělat hygienu. Potom jsem si sedla na postel a jen tak přemýšlela. Budou mě mít rádi? Vezmou mě mezi sebe? Ptala jsem se sama sebe a potom přišly i další otázky. Miluje mě Vadim? Miluju Vadima? Na tuto otázku si nedokážu odpovědět. Lásku jsem neměla tak dlouho,nevím jak mám milovat druhého člověka,nevím jak poznat lásku k němu. Už na něj musím přestat myslet...

Na sebe jsem si vzala crop-top,staro růžové barvy a k tomu černou skate sukni. Šla jsem po schodech dolů a mířím si to do kuchyně. Z ledničky jsem si vzala jogurt a zažala ho jíst. U toho jsem si projížděla facebook na mobilu a cinkla mi zpráva od Vadima.

*chat s Vadimem*

Vadim: ahoj :*

Marketa: čáááu

Vadim: dobrá nálada?

Marketa: právě naopak

Vadim: důvod?

Marketa: nová škola :D

Vadim: neboj :* ochráním tě :)

Nad tou zprávou jsem se musela usmát,je hezký že po dlouhé době na někom opravdu záležím.

Marketa: aww :3

Vadim: už jsem na cestě k tobě,zachvilku jsem tam :*

Marketa: dobře :)

Když jsem se koukla na hodiny tak jsem se zježila. Nejsem ještě namalovaná! Rychle jsem vyběhla schody a zasedla ke stolu. Dala jsem si trochu make-upu,řasenku a balzám na rty. Mám ještě 5minut času tak jsem si nachystala věci do školy. Pochvilce se po domě rozezněl zvonek. Vzala jsem si batoh a seběhla schody,otevřela jsem dveře a hnedka obejmula Vadima. "dobře tedka já,nemusíš mě umačkat Markéto!" zasmál se a já jsem se od něj odtáhla "promin jsem nervozní" nazula jsem si boty a šli jsme vedle sebe na zastávku. "od tebe mi to nevadí" usmál se na mě a šli jsme dál. Asi v polovině cesty jsme se málem,MÁLEM dotýkaly svými prsty. Rychle se odtáhl protože jsme byly už na zastávce a tam stál Hori. Dali si takové to 'chlapácké objetí'. Potom přešel ke mě a obejmul mě. "ahoj Marky kam jdeš?" zeptal se když se ode mě odtáhnul. "chodím sváma do školy" rozhodila jsem ruce a opřela se o Vadima. "děláš si KOZY!??" zapištěl jak malá holka a začal na místě poskakovat. S Vadimem jsme dostaly výbuch smichu a Hori taky.

Když už konečně přijel autobus tak jsme si do něj nasedli. No...chtěla jsem si sednout k Vadimovi ale předběhla mě nějaká bloncka. Tak jsem si sedla vedle nějakého kluka,který mi nabídl místo a začali jsme si povídat.

Pohled Vadima

Chtěl jsem aby si vedle mě sedla Marketka,ale místo toho si vedle mě sedla HANA! no do prdele já jsem na to uplně zapomněl! Hana je jedna pipka ze třídy kvůlí které jsem dosáhl takovéhle popularity. Nechci aby se to nějak pokazilo,potom by jsem byl kluk,který má od popularity dost daleko a to zrovna nechci. Jo a chodím s ní,teda aspon ona si to myslí. Mám se vzdát popularity nebo Markety? Nad přemýšlení mě vyrušilo to,že jsem videl Marketu se bavit s...počkej to je Honza?!! (MenT) Seděli vedle sebe a smáli se. Žárlím? Panebože já žárlím?!! Prostě si jich nebudu všímat. "na koho furt koukáš zlato" políbila mě Hana a to oslovení 'zlato' Marketa asi slyšela tak se na nás podívala ale naštěstí nevidela ten polibek od Hany. Ale co mě je to jedno. Zesmutnila a otočila se zpátky na Honzu.

Pohled Markety

"a jak se jmenuješ?" zeptal se mě ten kluk co sedí vedle mě. "Markéta ty?" "Honza" usmali jsme se na sebe a na vzájem jsme si vyměnovali čísla. Je to fajn kluk a dost věí jsme se o sobě dozvěděli. Když jsem slyšela jak nazvala Vadima ta bloncka 'zlato' trošku mě to zabolelo,ale nedala jsem to na sobě znát. Doufam. A Honza natáčí taky na YouTube. "na jakou školu chodíš?" "tedka budu začínat chodit na tuhle školu" dala jsem mu papírek a když se podíval z papírku na mě,tak měl v očích jiskřičky. "já taky! asi předvčerejškem jsme se sem nastěhovali" "já zase včera" zasmála jsem se a Honza taky. Vystoupili jsme z autobusu a šli jsme do školy. Celou cestu jsme se smáli a povídali. Došli jsme do školy. "zajdu si jenom na zachod potom pujdem do ředitelny jo?" kývla jsem a sedla si na lavečku u skřínek. Všichni se na mě koukali a povídali si mezi sebou kdo jsem atd. Někdo mi zaklepal na rameno tak jsem se otočila a byl to Vadim. "co se dějě?" zeptal se mě starostlivě. "nic se nedějě,jenom tedka jdu do ředitelny tak čau potom ti napíšu" zrovna vyšel ze záchodů Honza. "nazdar kadaku" zasmál se Honza a Vadim se jenom blbě usmál. "no nazdar..čau" otočil se a odešel. "co mu je?" "nevím jdem?" usmali jsme se na sebe a šli do ředitelny.

Honza zaklepal a sekretářka nás pozvala dál. "tak pane Macáku a pani Pelikánová vytejte na naši škole,tady mate učebnice,klíče od skřínky a oba dva budete ve společné třídě,2A" podali jsme si ruce,vzali si učebnice a zase šli. "tak to bylo celkem rychlí" zasmál se Honza a šli jsme do třídy,ještě nezvonilo na hodinu tak jsme nespěchali.

Když jsme vešli do třídy,no teda já protož Honza s někým volal mimo třídu,tak jsem viděla Vadima jak se líbá s tou blonckou! Chtěla jsem utéct ale zrovna do třídy vešla učitelka s Honzou. Stali jsme u tabule,učitelka nás představovala a já jsem měla slzy jen na pokraji než jsem začala brečet. Sedli jsme si s Honzou někam dozadu a Vadim se na mě otočil. Hodil na mě omluvný pohled a mě utekla jedna slza. Odvrátila jsem od něj pohled a zakoukala se do lavice.

Včera jsme se málem políbili a dneska se cicmá s nějakou pipkou?!! tohle opravdu není normalní. A já jsem si myslela že budu konečně štastná. Popravdě? Tohle bolí vice než šikanování. Nejraději bych se tam znova vrátila.

Pohled Vadima

"Markéto" "Markéto!!!" "Pelikánová!!" řvala učitelka na Marketu. Vůbec nereaguje a má položenou hlavu na stole. Je to tímco jsem udělal? Že jsem se líbal s Hanou? Jsem debil,vždyt jsme se málem políbili a já tedka líbám jinou holku. Achjo. "ano? prominte není mi moc dobře,můžu jít na záchod?" "ale jistě" zvedla se a odešla. Musím jít za ní. "kam jdete Tkačenko?" sakra. "no mě někdo volá tak jestli to můžu jít zvednout. Je to důležitý" povzdychla si. "no dobře,ale dělejte!" vyšel jsem ze dveří a všude sem jí hledal. Potom jsem uslyšel vzlykání ze záchodů. Šel jsem tam,na zemi seděla Marketa a když se na mě podívala tak měla uplně ubrečené oči. "odejdi prosim" řekla potichu a dala si obličej zpátky do dlaní. Přišel jsem k ní a vtáhl jí do mého objetí. "ne prosim nech mě napokoji!" vykřikla a odtrhla mě od sebe. "Maky...promin" řekl jsem zklesle a dal ji ruku na rameno. "za co se omlouváš?! za to že jsme se málem políbili a tedka se líbáš s jinou?! jak vidíš tak jsem v pohodě! nech mě napokoji a už na mě nikdy nemluv!" zvedla se šla se upravit do zrdcadla a odešla. Tyvole totálně jsem to posral. "jo a kdyby si to nepoznal,miluju tě ale to ti už může být jedno" mrkla na mě a šla pryč.

Pohled Honzi

Celou dobu co byla Marketa pryč jsem přemýšleš co jí je. Je to opravdu fajn holka,mám jí rád a nechci aby se trápila. Když vešla do tídy a hnedka za ní Vadim tak mi to už asi došlo. "Maky? co se stalo? něco s Vadimem?" zeptal jsem se ustaraně a když se na mě podívala svýma ubrečenýma očima tak mi jí bylo opravdu líto. "všechno je v pohodě jenom mi je zle" usmála se na mě falšně ale ja to poznal. "Marky co se stalo?!" "neřeš to prosim" povzdychla si a koukla na hodiny.

"budu to řešit,záleží mi na tobě a nechci aby ti někdo ubližoval!" řekl jsem naštvaně ale zároven i ustrašeně. "Vadim a dál to prosim neřeš.." já mu rozbiju hubu!!






Život (FF Vadim)Kde žijí příběhy. Začni objevovat