#11

159 9 0
                                    

Pohled Vadima

Někdo zaklepal,ale Martin to nemohl být,kdo to asi bude? "dáále" křikl jsem a do dveří přišla opravdu sexy. "nesu ti oběd" usmála se a přinesla mi jídlo až do postele. "děkuju" dala mi tácek s jídlem na stůl,otočila se a šla. Nemohl jsem odolat,plácl jsem jí přes zadek a zkousl si ret. Otočila se a hnedka se na mě vrhla. Sedla si na mě obkročmo a začala mě zuřivě líbat. Začala mi líbat i krk,z políbkuů mi dělala cestičku níž a níž. Až došla k mému kamarádovy. Byl docela dost v pozoru. Stáhla mi kalhoty,vzala ho do ruky a začala pumpovat nahoru,dolů.

Po chvilce mi začala ožužlávat špičku penisu a strčila si ho celého do pusy. Po nějaké době jsem se jí udělal do pusy a ona to spolkla. Olízla si ret a políbila mě. Stoupla si a odešla. Chvilku jsem se jen tak zasněně koukal do stropu až do té doby,než mi došlo co jsem udělal. "kurva..." zaklel jsem docela nahlas a chytl se za hlavu.

Já přece mám Marketku! Panebože já jsem debil,já jsem debil! Jak jsem jí to jen mohl udělat? Miluju ji! Jestli se to dozví,tak...jsem debil! Ale mohlo bý to být horší. Taky jsem se s ní mohl vyspat,ale...pořád jsem udělal hloupost! Velkou hloupost. Najednou vešel Martin do dveří a hnedka jsme si dali takové to chlapské objetí. "zdar chlape jak to jde?" odtáhl se ode mě Martin a poklepal mě na rameni. Ignoroval jsem ho. Ignoroval jsem všechno co se ted děje. Nechápu jak jsem to mohl udělat. Jak jsem to mohl udělat Markétce?! Vždyt já ji miluju! Nechodíme spolu ani týden a já ji musím hned podvést. Jsem opravdu debil. Ano jsi debil Vadime! Panebože...Vyrušil mě Martin a jeho ruka mávající před mým obličejem. "hej jsi v pohodě?" zasmál se a sednul si vedle mě na židli. "ne nejsem" hned mu úsměv z tváře zmizel. "co se stalo?" zklopil jsem zrak k zemi a neodpovídal. "Vadime!" zakřičel na mě Martin. "já..podvedl jsem jí.." povzdech jsem si a utřel si slzu na tváři aby si toho nevšiml Martin. "počkej...co.....ty...myslíš Marketu?" vyjekl a postavil se ze židle. Kývnul jsem na souhlas a zabořil hlavu do polštáře. "tyvole ty jsi kokot" a odešel. Tak tohle jsem vážně nečekal. Je to kámoš,myslel jsem,že mi pomůže.

Pohled Markéty

Ležela jsem na posteli. Koukala jsem se na strop a myslela na Vadima. Jak to bude dál. Mám se s ním rozejít? Bude to lepší? Musíme se lépe poznat,takhle to nejde. "Markýýý!!!!" zakřičela na mě mamka ze zdola. Povzdychla jsem si a ignorovala to. "Markéto!!" její hlas se zvýšil a já se posadila na postel. "co je?!!" křikla jsem na zpět a zase si lehla. "máš tu návštěvu!" zvedla jsem se a vystrašeně koukla do země. Nevím proč vystrašeně. Kdo to asi je? Vztala jsem přehodila jsem si přes hlavu černou mikinu a seběhla schody. Když jsem byla skoro u dveří tak si mě ještě odchytla mamka. "je to fešák" mrkla na mě a já nechápala. No nic. Otevřela jsem dveře a stál tam...Martin? Koukl se na mě a tak úžasně se na mě usmál! Zase. "a-ahoj co tady děláš?" úsměv jsem mu opětovala a zastčila ruce do kapsy od mikiny. "nechceš se jít projít?" nevinně se poškrábal na zátylku a zase se na mě usmál. "ehm jo počkej tu jdu se převlíct" vyběhla jsem schody nahoru a rychle otevřela skřínku. Vzala jsem si vysoké džínové krat'ase a bílé tričko s krajkami. Do černého vaku jsem si dala pen'eženku,klíče,balzám na rty a pepřák (:D) kdyby něco. Ještě jsem si vzala do ruky mikunu a seběhla schody. "jdu ven napíšu ti" nazula jsem si černé Vansky a vyběhla ze dveří. "můžem?" uchechtla jsem se protože jsem vylekala očividně Martina,který seděl na schodech. "ježiš já jsem se lekl! sluší ti to"usmál se a šli jsme do parku.

Celou cestu jsme se smáli,povídali a dělali blbosti. Sedli jsme si na lavečku co je v parku a v tichosti seděli. Ach to trapné ticho.

Pohled Martina

Mám jí říct o tom co udělal vadim? Nebo to mám nechat na Vadimovi? Nemůžu dělat že se nic nestalo. Nechci aby jí to ublížilo. Vadim je debil,neměl to dělat. Ještě když je Marketka tak fajn holka. Chudak Market. "....šli dva a prostřední upadl" začala se neuvěřitelně nahlas smát,ale já ne. Neměl jsem chut' se smát. "děje se něco??" chytla mě za ruku a hladila jí. "no...ehm..ne dobrý...jen jsem přemýšlel..." falešně jsem se usmál a taky jí hladil po ruce. "a o čem?" Tedka si něco vymysli Martine. Mysli. Mysli Martine! "jo...no víš jak tedka bude letní CineTube?.." chvilku přemýšlela. "...no nevím" uchechtla se a pustila mojí ruku. "no tak mě napadlo....jestli tam nechceš jet semnou" povzbudivě jsem se usmál a vytahoval si listeček o té akci. "no...víš...já jsem na takové akci ještě nebyla...tak...o tom nic nevím.." podal jsem jí ten lísteček kde jsou všechny města kde bude CineTube a takové ty informace. Vzala si to do rukou a začala prohlížet. "no já si to ještě promyslím a napíšu ti...kdy že to je?" dala si to do vaku a usmála se. "tedka jak budou prýzdniny celý týden tak to v pondělí začína" přikývla a ještě jsme se bavili.

"....no tak já budu muset....mamka na me čeká" pomalu se zvedala a já s ní. ůjo já taky....pojede mi vlak." usmál jsem se a pomalu jsme šli směrem k jejímu domu.

"dobře děkuju....ahoj" objala mě a já ji objetí opětoval. "ahoj" usmál jsem se protože mi dala pusu na tvář. Potom už zmizela.

Šel jsem na vlak a jel domů. Do prahy. Přijel jsem domů a únavou usl.

Pohled Markety

"mami jsem doma a už jdu spát...dobrou" vyběhla jsem schody nahoru a šla do koupelny kde jsem si udělala hygienu a umyla se. Oblékla jsem si pyžamo a zalezla do postele. Po chvilce jsem usnula.

Pohled Vadima

Nemůžu ani usnout. Za to co jsem udělal. Cítím se špatně. Jsem debil! Vytekla mi z oka slza a za ní druhá...třetí....čtvrtá. Začal jsem brečet. Únavou jsem usnul...

Je tu po dlouhé době díl :) užijte si ho :)



Život (FF Vadim)Kde žijí příběhy. Začni objevovat