Vůbec se mi nechtělo spát. Sice jsem byla unavená,ale musela jsem si to všechno uspořádat v hlavně. Všechno to s Vadimem a Martinem.
Jestli Martina opravdu miluju nebo jestli to je jednom taková útěcha po Vadimovi.
Když jsem nad tím přemýšlela,tak jsem se dívala na Vadima jak spí. Je strašně moc roztomilej když spí. Sama pro sebe jsem se usmála a vztala z postele.
Teda chtěla,ale zastavila mě Vadimova ruka na té mé. "Nechoď.." zašeptal skoro neslyšitelně. Ani se mu nedivim. Má tak roztrahný ret,že nemůže ani mluvit.
Usmala jsem se a znova se posadila vedle Vadima. "Děkuju" chytla jsem ho za ruku a pohladila ho po tváři.
"M-Maky?" zkusil se posadit,ale já ho zastavila. Zpátky si lehl a pozoroval mě. "Promiň za všechno... Ty víš že tě miluju a to co se stalo v té nemocnici...co se tam stalo bylo hloupé a nezodpovědné...v tu chvíli jsem si neuvědomoval co mám...a to na těch záchodcích...byl jsem naštvanej a bylo to z 100% alkohol...ne já...moc promiň..víš že tě miluju"
Poslední větu zašeptal a pohladil mě po ruce. Povzdychla jsem si a pokusila se usmat. Je to tak těžký.
Mohla bych mu to odpustit,ale bojím se že to udělá znovu nebo ještě něco horšího.
"Já...já nevím Vadime...nevím jestli ti mám odpustit...bojím se" sklopila jsem zrak k zemi a chaoticky jsem si prohrábla vlasy.
"Udělej to co je pro tebe správný...slibuju že ti neublížim když mi dáš ještě šanci..." povzdechl si a pustil mi ruku.
"Mám ještě otázku...je pravda že jsi spala s Martinem?" vystrašeně jsem se na něj podívala a polka.
"Říkal to klukům...že jsi prej v posteli dobrá.." odfrknul si a otočil hlavu na druhou stranu. "Ano...ano spala jsem s ním,ale jak vidím byla to chyba"
Myslela jsem si že je Martin jiný,ale asi mu jde jenom o tohle. "Kamaradi?" natáhl ke mě ruku a já ji přijala.
"Kamaradi"
Usmala jsem se na něj a on mi úsměv opětoval. "Měli by jsme jít spát... Ať zítra vztavame" přikývl na souhlas a já se šla osprchovat.
Pohled Vadima
Jsem rád že mi odpustila. Už nemůžu udělat tak velikou chybu a zase ji ublížit. Pořád k ní ale něco víc cítím. Musím ji dostat já...ne Martin.
A to co udělal Martin bylo pěkně hnusný. Trošku na něho žárlím,že s Maky spal. Ale víc jsem naštvaný.
Miluju ji a musím si ji získat zpátky...
Je tak krásná. Lituju toho co jsem udělal. Jak jsem ji ublížil.
Tolik mě to mrzí. Jsem debil.