Přišla jsem k doktorovi a tedka jenom čekám na nějaký blbý testy. Už tady trčím minimálně hodinu a už mě to přestává bavit.
Už jde sem konečně sestřička s testy. "Tak paní Pelikánová...vypadá to na obyčejnou chřipku...hlavně ležte a pijte čaj...tady máte recept a zajděte si do lékárny pro prášky...hezky den"
Podala mi nějakej papír a já ho strčila do kabelky. "Dobře děkuji...vám taky" usmala jsem se a šla s směrem do lékárny,která je -díky bohu- blízko.
Vyzvedla jsem si svoje léky a pádila si to domů. Po cestě jsem ještě napsala Vadimovi a dohodli jsme se že zítra přijede.
Byla jsem už skoro doma tak jsem si nachystala klíče. Ano jsem nedočkavá. Jídlo!! Potřebuju jidlo!
Už jsem se chystala odemknout dveře když v tom je otevřela Mamka a vtáhla mě do svého objetí. "Ahoj beruško...zapomněla jsem ti to říct,ale...Pepa tu má syna tak se chovej prosím normálně...ano?" usmala se na mě a já jsem protočila očima.
Přikývla jsem a vešla domů. Vyzula jsem si boty a bundu dala na věšák.
Vešla jsem do kuchyně a tam seděla už Mamka s Pepou a...no to si děláš prdel.
Seděl tam Patrik. Ano ten Patrik z vlaku. Otočil se na mě a zasmál se. "Tak se zase shledáme" zasmala jsem se s nim a šla si sednout k nim.
"Vy se asi už znáte" řekl zmateně Pepa a koukal na nás. "Potkaly jsme se ve vlaku...dneska" zasmal se Patrik a napil se čaje.
"Já půjdu nahoru...jdeš semnou?" kývla jsem na Patrika a ten se zvedl a šel zamnou do pokoje.
Přišli jsme do pokoje a já si zatím vybalila věci. "Nechceš si třeba sednout?" zasmala jsem se a ukázala na postel.
Také se zasmál a sedl si. "A jak to teď bude? Přestěhuješ se sem nebo zůstaneš u mamky?" zeptala jsem se po chvilce a sedla si vedle něj.
"Ehm...no přemýšlel jsem o tom že se nastěhuju do vlastního,ale musím ještě domaturovat tak že to vypadá že tu zůstanu a potom hurá do svého bytu" zasmal se a zasněně se podíval do zdi. Wau.
"Aha"
-------------------------------------------------
Asi hodinu jsme si povídali,ale potom už musel odjet za mamkou.
Ležím na posteli a píšu si s Vád'ou.
*chat s Vadimem*
Vadim: tak co,jak ti je?
Markéta:jo dobrý,mám chřipku
Vadim: tak at' se uzdravíš :) :*
Markéta: a...viděl jsi Martina?
Vadim: jo,prej odjel domů...proč?
Markéta: aha...přijedeš teda zítra?
Vadim: přijedu už dneska Maky...je 1:26 ráno :D
Markéta: ehmm...aha :D dobře tak já už půjdu spát
Vadim: dobrou :*
Markéta: dobrou
Zamkla jsem mobil a šla jsem se osprchovat.
Převlékla jsem se do pyžama a šla si lehnout. Ještě jsem zapla notebook abych si zkontrovala sociální sítě. Zapla jsem skype a uviděla,že mi volá Vadim.
Usmála jsem se a hovor příjmula. "chtěl jsem tě ještě vidět...a slyěet...tak prosím zapni webku" zasmál se a také si zapl webku. "dobře" zapla jsem si webku a usmála se do kamery. "lepší už můžu jít spát" zasmál se a poslal mi vzdušnou pusu.
"tak dobrou" řekla jsem a vypla hovor. Zapla jsem si ještě facebook a zkontrolovala všechny zprávy. Měla jsem tam jednu žádost o přátelství. Od Patrika.
Žádost jsem mu příjmula a vypla notebook. Dala jsem ho na noční stolek vedle mé postele a pokusila se usnout.