Byla jsem už na nádraží a kupovala si jízdenku. Když jsem si ji koupila,tak jsem jen čekala než přijede vlak.
Napsala jsem i Martinovi ať mě čeká v Praze na nádraží.
Asi po půl hodině mi přijel vlak a já si sedla do prázdného kupéčka a myslela na tu věc co se stalo s Vadimem. Pořád nemůžu pochopit,že mě podvedl. A to že mě malém znásilnil ani nemluvím. Já mu věřila a on mi udělá tohle.
Napsala jsem Horimu.
*chat s Horim*
Markéta: ahoj
Hori: kde jsi Markéto?! Hledali jsme tě!
Markéta: jedu za Martinem a potom jdem na CineTube. Proč jste mě hledali?
Hori: báli jsme se o tebe,hlavně Vadim.
Markéta: aha on se o mě bál a proto mě malém znásilnil a zbil?!
Hori: na jednu stanu ho chápu,měl v sobě alkohol a nebyl to on!
Markéta: fajn! ještě se ho zastávej!
Hori: promiň...
Markéta: *zobrazeno 17:00*
No dobrý teď jsem ještě víc naštvaná. Asi za deset minut mám být konečně v Praze.
----------------------------------------------
Už jsem tu. Konečně. Vystoupila jsem a jsem na nádraží. Zachvilku má pro mě přijít Martin a potom prej pojedeme k němu.
Sedla jsem si na lavičku a pustila si písničky do sluchátek...
Někdo mi zaklepal na rameno,tak jsem se otočila a zamnou stal Martin. Rychle jsem ho obejmula.
"Ahoj" zasmal se. "Takový přivítání jsem nečekal" pokračoval a znovu se zasmal. "Promiň..." vzala jsem si do rukou tašky,ale Martin mi je sebral. "V pohodě" usmal se na mě a šli jsme na autobus.
Dojeli jsme k němu a já mu cestou všechno řekla co se stalo s Vadimem.
"Máš hlad nebo žízeň?" přiběhl ke mě Martin zrovna když jsem si dávala věci k němu do pokoje. "Ne,dekuju" usmala jsem se na něj a šla k němu.
Obejmula jsem ho. Byl nějakej divnej,od té doby co jsem mu řekla co se stalo s tím Vadimem.
"Stalo se něco?" podívala jsem se na něj starostně a chytla ho za ruku.
"Ehm...no...víš já... Já jsem to věděl" řekl nervózně a poškrábal se na zátylku. "Co si věděl?" zasmala jsem se. "Hm...o tom...Vadimovi" ustoupil ode mě a sedl si na gauč.
Usmala jsem se a sedla si na něho obkročmo. Nevím co to dělám,ale potřebuju to Vadimovi nějak oplatit. Nebudu si nalhavat,Martin je sexy kluk.
"Co to děláš?" koukl na mě nechápavě Martin. "Tohle..." sehla jsem se k němu a začala ho líbat na krk. "A tohle" políbila jsem ho. Chvíli váhal,ale potom začal spolupracovat.
Umí dobře líbat. Začala jsem mu svléká tričko a on mě taky. Otírala jsem se mu o rozkrok a Martin slastně vzdychal do polibku.
"Není to správný Marky...Vadim je můj kámoš" odtáhl se ode mě a koukal mi vážně do očí.
"Já jsem byla zase jeho holka a taky mi udělal věc,která nebyla správná" usmala jsem se a políbila ho.
Martin se tomu nebránil a začal mi vyslékat džíny. Když je svlékl tak jsem mu začala rozepínat zip ale nešlo mi to tak mi Martin pomohl.
Byly jsme jenom ve spodním prádle a Martin mě vzal do náruče. Hodil mě na postel a skláněl se nademnou. Vyslékal mi zbývající látku na mém těle a já jemu taky.
Nepřestával jsme se líbat a když jsme byly oba dva nazí tak z kapsy vytáhl kondom.
Nasadil si ho a jemně,ale zároveň dravě do mě vnikl. Byl to hezký pocit a vím,že toho určitě litovat nebudu.
Pořád jsme se libali a vzdychali. Každým přírazem zrychloval tempo a já cítila,že už budu. Proto jsem oproti němu přirážela pánvi.
Po chvilce jsem ucítila v mém těle uvolňující pocit. Udělala jsem se a Martin taky. "Wau..." vydechl a lehl si vedle mě.
Zasmala jsem se a políbila ho. Přikryla jsem nás dekou a víc se přitiskla na Martinovu hruď. Usli jsme...