"Ustaj dušo",povika Taeyeon-in tata,"već je prošlo podne".
Taeyeon je bila uvijek povučena djevojka čistoga srca.Voljela je pomagati tati u poslu.Zanosnog izgleda,duge crne kose i plavih očiju,uvijek bi ostavljava dobar utisak.
Imajući na umu da ona ima 16.godina,otac je odlučio da je pošalje u veliki grad radi njene budućnosti.Brinulo ga je kako će Taeyeon reagovati.
Napokon je došlo vrijeme za večeru.Za stolom su sjedili Taeyeon i otac.Ne želeći da otežava stvari,otac je odmah prešao na stvar.
- " Kćeri moja mila",dodao je tata teškim glasom,"već i sama znas da si mi uvijek pomagala u bilo kakvim poslovima.Kao nagradu za tvoj trud odlučio sam da te pošaljem u Seul!"
- "Očeeee,ooo moj Božee,pa to mi je bio najvećii saan.Ne mogu da vjerujem da li ja sanjam?".
Taeyon nije mogla da opiše koliko je bila srećna.Otac se samo nasmijao.
-"Kupio sam ti kartu,krećeš sutra ujurtu."
-"Zar tako rano,ali neću stići da se spremim".
-"Da sam na tvom mjestu,odmah bi počeo sa spremanjem".
-"Upravu si,ne mogu ti opisati koliko sam srećna.Oče,za ovo ti se nikada neću moći odužiti".
-"Mislim da možes,jedan poljubac tatine djevojčice,će biti savim dovoljan".
-"Volim te tata".
----------------------------
Ubrzo je svanulo predivno jutro.Alarm se oglasio."Još samo pet minuta",promrmljala je Taeyeon.Nakon deset minuta razbudjivanja,konačno se sjetila da je danas taj važan dan.Zgrabila je kofer i izjurila napolje.Napolju ju je čekao tata s očima punim suza.
-"Tata,ti to plačes?"
-"Ooo,ne budi smješnaa,znaš da ja nikada u životu nisam zaplakao.Upalo mi je nesto u oko.Ponosam sam na svoju malu kćerkicu."
-"Tata ne budi tužan,javljaću ti se svaki dan,obećavam."
-"Obećavaš??"
-"Mhm,svaki dan"
Čvrsto je zagrlila tatu:"Sada moram ići,autobus me čeka".Ušla je u bus sa velikim osmjehom na licu,a tata nije mogao izdržati da ne zaplače.Autobus je krenuo,Taeyeon je neprestano mahala kroz prozor,ali mogao se čuti samo očev glas u daljini"Peri redovno ruke!!!"
Putujući tako autobusom,Taeyeon nije mogla da prestane da razmišlja o svom novom životu.Kroz glavu su joj prolazile svakakve misli i one dobre i one loše.Ipak osamostaljivanje i udaljenost od drage osobe,za svakoga je to težak period u životu.Ali ipak kako kažu iza svake kiše,dolazi duga.Odrastanje je težak dio života,u kome se spremamo za zivot odraslih ili kako ja volim to da nazovem "ŽIVOT DOSADNIH".Najednom bus se zaustavio,vozač je rekao:"Sledeća stanica-Seul".Taeyeon je povikala:"I idemoooo."Izašla je iz busa neopisivo srećna,ali u isto vrijeme tužna.Nedostajao joj je onaj jutarnji miris sela,ali jos više njena zabrinutost za oca.Sada će njen život zamjeniti urbani gradski život.Da li je to ta slodoba o kojoj je tako sanjala?!
"
-"Hoćes li da se pomjeris ili da stojiš ovako čitav dan?!"ljutito je rekao jedan prolaznik.
-"Oprostite ja samoo..."
-"Samo se pomjeri"odgovorilo je staro gundjalo.
-"Gospodine ,molim vas,primite moje izvinjenje.Mozete li mi pokazati put do najbližeg motela?"
-"Aha,znači ni ti nisi sa ovih krajeva.Takve kao ti ugledam najmanje 5-6 puta u danu.Da ti ne otežavam ,sinko.Ideš pravo skroz do kraja ulice,pa skreneš desno i vidjećes velikim slovima "Motel Kim",oni su nekako najpovoljniji."
-"Uredu,hvala vam.Prijatan dan",dodala je uzbudjena Taeyeon.
Sjetivši se starčevih naredbi,upitila se ka tom motelu.Kada je stigla,ispred nje je stajala jedna velika zgrada."Čovječe,ovo nije motel,ovo je hotel",rekla je u sebi.
-"Dobar dan.Izvolite kako vam mogu pomoći?",dodao je nježan i ljupki glas.
-"Zanima me da li izdajete sobe?",zbunjeno je rekla Taeyeon.
-"Pa da ne izdajemo,ne bismo držali ovaj motel!" "Nego reci mi kako se zoveš i koliko imaš godina?
-"Ja sam Teayeon i imam 16.godina."
-"Aaaaa,istoo kao i jaa.Ja sam Kylie.Pomažem samo danas mami i tati u poslu.Tako da nemoj da misliš da je ovo nešto ozbiljno!"
-"Haha ne brini neću",blago se nasmijala Taeyeon,"moram ti priznati da izgledaš predivno.
-"Ja ,pa hvala ti.Nego da te ne zaram čitav dan tvoja soba će biti broj 6."
-"Hvala."
Taeyeon je bila upravu,Kylie je stvarno prelijepo izgledala.Imala je dugu smedju kosu sa plavim obrama,smedje oči i bila je nervejrovatno zgodna.
-"Taeyeon,umalo da zaboravim večeras te vodim u obilazak grada"
-"Uredu!"rekla je uzbudjeno Taeyeon.---------------
Ovo je moja prva knjiga koju pišem.Nadam se da će te uživati.Sledeće poglavlje stiže uskoro!!!
<3
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Pronašla sam te
Любовные романыTaeyeon je mlada šesnaestogodišnjakinja,koju otac zbog njenog školovanja šalje u Seul.U Seulu Taeyeon počinje nov život,gdje će upoznati jednu prijateljicu (Kylie),koja je njena vršnjakinja.U školi neće biti voljena od strane momka koji je dio popul...