Zvonilo je za početak prvog časa.A Suga se tek tada pojavio.Prošao je pored Taeyeoning stola,namignuvši joj.Taeyeon je prevrnula očima.
Ušao je profesor matematike.A već svi znamo da je matematika smor.
Profesor ih je podjelio u grupe.I kakva slučajnost,dogodilo se da sjede Kylie i Jimin.Jimin nije skidao pogled sa Kylie.Odmjerio ju je od glave do pete,prešavši prstom preko usana.Pažljivo je pratio svaki njen korak.Kylie mu je uzvratila osmijehom.
-"Pa,Kylie šta radiš u subotu?"
-"Hmm..Ništa..I izaći ću sa tobom!"
Jimin nije mogao da vjeruje:"T-t-ti znaš,šta sam pokušao da te pitam?"
-"Haha,pa da."
Jimin se zacrveneo.Njegovu radost prekinulo je školsko zvono,koje je naglasilo kraj časa.
Jimin je ustao i prišao Kylie i pomirisao joj vrat.
-"Uumm...Divan ti je taj parfem sa mirisom lavande."
Kylie se privuka njegovom uhu,šaptavši tako blago,da je ovaj odlijepio."Hah,znaš...I tvoj nije loš."
Rekavši ovo je otišla.Jimin se osjećao...PA NE ZNAM DA LI POSTOJE RIJEČI NA OVOM SVIJETU KOJE BI MOGLE OPISATI NJEGOVU SREĆU?
Izašao je na hodnik i počeo da se dere kao budala:"Jeste li čuli šta je rekla?Rekla je da je i MOJ DOBAR!!"
A u pozadini se čula samo vriska djevojaka,kako uzvikuju:"Aaaaa,koji perverznjak!!"---------------------------------
Došao je čas fizičkog.Svi su se zagrijali i vrijeme je da se igra košarka.Normalno,dječaci su jedva čekali i uživali su u svakoj sekundi,a cure samo jadikovale.
U pola časa,lopta je išla pravo na Taeyeon.
I umjesto Taeyeon,lopta je pogodila,ni manje ni više, nego SUGU.
Svi su zanemjeli.
A Suga je od udarca povrijedio ruku.Brzo su ga odveli u školsku bolnicu,a Suga je tu priliku iskoristio,pa je neprestano gledao u Taeyeon.
Kroz njenu glavu je prošlo hiljadu pitanja(Kako?Zašto?Zašto baš on od baš svih?)Ispred bolničke sobe u kojoj se nalazio Suga,čekli su Rap Monser i Jimin.Pošto su smjeli da prisustvuju samo oni bliski.
Naravno,digli su cijelu ustanovu na noge,zato što je bio mamin i tatin sin.
U brzo su stigli gospodja i gospodin Min.
-"OOoo,moj sin,kako mu je,duša mamina???"
Prišao im je doktor:"Gospodjo Min,molim vas,nemojte da dižete ovakvu buku zbog samo male povrede ruke."
-"To je moj sin,i ako treba odvešću ga u najbolju bolnicu u ovoj Koreji.Pošto vidim da ste ovdje nesposobni!!!"
Gospodin Min je samo ćutao.
-"Gospodjo,nema potrebe da se vrijedjamo.Ako želite,možete vidjeti svog sina."
-"Hm,hvala!",drsko je rekla kroz zube.
Ušla je u sobu i vidjela Sugu kako spava i kako spominje nečije ime.
-"Duša mamina,samo neka spava",rekla je u sebi,"ali ko mu je Taeyeon?"
Pažljivo ga je pokrila i izašla.Gdje je naišla na Jimina i Rap Monstera.
-"Zdravo momci."
-"Dobar dan,gospodjo Min."
-"Imam za vas jedno pitanje.Ko je Taeyeon?"
Rap Mon i Jimin su se pogledali u isto vrijeme.
-"Ovaj..Pa Taeyeon je.."
---------------------------------------
Za to vrijme Kylie je bila sa Taeyeon u njenoj sobi.Taeyeon je bila uplašena.
Šta ako mu se ruka ne oporavi?Šta ako je okrive?...Hiljadu je pitanja prolazilo kroz njenu glavu.
Kylie ju je tješila.
-"Ehej,pa daj Taeyeon,nemoj biti tužna.On će biti u redu.Ipak je samo u pitanju samo ruka."-"Zašto se ja brinem za njega?Ja Taeyeon se brinem za svog najveceg neprijatelja,"pomisli u sebi,"da nisam..Ma to je nemoguće.To ne može biti?!!!"
-------------------------------
Evo konačno i moja osma glava je završena.Znam da su naredna poglavlja bila kratka,od sledećeg nastavka,pisaću duža poglavlja.
Uživajtee!!!
Sledeći nastavak stiže uskoroo!!
<3333
ESTÁS LEYENDO
Pronašla sam te
RomanceTaeyeon je mlada šesnaestogodišnjakinja,koju otac zbog njenog školovanja šalje u Seul.U Seulu Taeyeon počinje nov život,gdje će upoznati jednu prijateljicu (Kylie),koja je njena vršnjakinja.U školi neće biti voljena od strane momka koji je dio popul...