Jimin's POV
Mučila su me razna pitanja o tome kako sam se ponio prema Kylie.Neko je brzo ušao u učionicu,tako da sam ostao malo uplašen.Bila je to Taeyeon.Prišla je do mene brzinom munje i unijela mi se u lice.
-"Slušaj me sada Jimine.Pomoći ću ti kako da se približiš Kylie i.."Te njene riječi bile su za mene,kao Božiji dar.Nisam se mogao uzdržati pa sam joj vrisnuo u facu:"Taeeyeon,tiii sii najboljaaaa!"
-"E sad si najebo!"
-"Neeee!Izvinii Taeyeoon!"
-----------------------Kylie's POV
U hodniku nije bilo nikoga.
-"Gdje su svi otišli?",zapitala sam se,"pa daa,pomažu oko školskog plesa.Baš sam šašava.No,idem na im pomognem."
Baš kada sam krenula u salu da im pomognem,zazvonio mi je telefon.Bila je to Taeyeon.
-"Da?"
-"Eej.Dodji kod gradske fontane,čekaću te.Moram nešto da ti pokažem!"
-"U-u-uredu."
Wauu,to je bilo pomalo čudno.Ali ipak ona je moja drugarica.
Krenula sam do gradske fontane.
-"Uuf,pa gdje si Taeyeon,znaš da mrzim da te čekam!",nestrpljivo sam gledala na sat.
Već polako sam gubila strpljenje.
Neko je najednom stavio ruke preko mojih očiju.Ove ruke bile su tako nježnje i tople.
Samo sam se nasmijala:"U redu, dosta više šale."
Okrenula sam se i ugledala Jimina.
-"Jimineee,šta ti radiš ovdje?!",podigla sam obrvu.
-"Pa vidiš da je nema!"
-"Ccc,da vidim.I uostalom zar ne znaš da ne pričamo?!"
-"Zbog toga sam ovdje."
Prišao mi je.Uhvatio me za ruku.Pokušala sam da je istrgnem,ali on je bio jači.Kleknuo je pred mene i rekao:"Izvini!"Ljudi koji su tuda prolazili,samo su se smijali.
-"Jiminee,ustani,sramotiš me!"
-"Ne,dok mi ne oprostiš!"
-"Jiminee?!"
-"Čula si šta sam rekao?!
-"Uuf,hajde,uredu.Opraštam tii,ali ovo je zadnji put!"
Ali,on nije pustio ruku.
-"Šta se sada desilo?Zar nisi rekao,da ako ti oprostim pustićeš mi ruku i ustaćeš,ali ti ništa ne činiš??!!!!!"Samo mi se drsko nasmijao:"Oo,izvini,zaboravio sam još jednu stvar?!
"Šta too?",iznervirano sam rekla.
-"Moraš ići sa mnom na školski ples."
Samo sam ćutala.
-"Pa pristaješ lii?"
-"U reduuu.Hajde,krvopijo mala.Samo ustani!"Uozbiljio se.I krenuo.
-"Heeej,pa čekaj.To nije reakcija koju sam očekivala?!"Jimin's POV
Naravno da sam očekivao,da će ona potrčati za mnom.Ali želio sam da se još malo sa njom "igram".
Čuo sam je kako me doziva ljutito i bjesno,što mi se baš dopada kod nje.
-"Jimineeee,daj stani!"
A ja samo nastavio hodati.Najednom ona bijesna Kylie se stvorila ispred mene.Drsko sam se nasmijao.
-"Heeej.Šta glumiš sada ovdje nekoga naduveka?Gdje je tvoje emocije sreće i ludosti?!"
Drsko sam joj se nasmijao u facu.
-"Dakle ti voliš kada me obuzmu one moje emocije sreće?"
Vidio sam da se zacrvenjela,dok sam ja kao "gledao" prema dole.
Uhvatio sam je za ramena i privukao k sebi.
-"Jimine,idiote,šta to radiš?"
Duboko sam izbadnuo.
-"Nešto što sam još ranije trebao!"
Odgurnuo sam je od sebe,onda sam je ponovo uhvatio za ramena.Pocrvenjela je.
Polako sam joj prišao i poljubio je.Dok se opirala,uspijela je da me odgurne.
-"Kretenuuu,šta to radiš?"
Samo sam se nasmijao.Kylie's
-"Kreten jedan,kako se usudjuje to da mi uradi?".
Samo sam otišla ostavivši ga bez riječi.On je i dalje stojao onako ponosno sa rukama u dzepovima.
Krenula sam pravo kući.
Najednom neko je stavio ruku na moje rame.Mislila sam da me Jimin prati.Odlučila sam da se okrenem i da mu očitam lekciju.
-"Slušaj me sad?..."
Ali to nije bio Jimin,bio je to moj tata kog nisam vidjela 5.godina.
-"Možemo li da porazgovaramo,Kylie?!"--------------------------------
Gotova je i moja 11.glava.Znam da sam obećala duže,ali se izvinjavam.Nisam stigla zbog moje druge knjige,koju pišem.Knjiga je već objavljenja.Ako je neko zainteresovan,može je pogledati.Pišite u komentare kako biste voljeli šta da se dalje dešava u ovoj knjizi.Komentarišite i votujte ako vam se svidi.💋💋💋💜💜💜
ESTÁS LEYENDO
Pronašla sam te
RomanceTaeyeon je mlada šesnaestogodišnjakinja,koju otac zbog njenog školovanja šalje u Seul.U Seulu Taeyeon počinje nov život,gdje će upoznati jednu prijateljicu (Kylie),koja je njena vršnjakinja.U školi neće biti voljena od strane momka koji je dio popul...