Znamo onaj osjećaj kada nas preplave emocije,još pogotovo kada su u pitanju one o ljubavi...
Taj osjećaj je neopisiv,ALI..Hmm..Uvijek postoji to ALI.Upravo je to ALI razlog mnogih raskinutih veza.Baš tako se osjećala Taeyeon.Nalazila se na "raskrsnici" izmedju dvije strane.Prva strana je njena SAVJEST,a na drugoj je SRCE.Koga poslušati?
"Hajde,ustaj spavalice!"čuo se glas Kylie kako štipa za obraze Taeyeon.
Njih dvije su slučajno prespavale u istoj sobi.
Brzo su se spremile za školu i već su bile na pola puta.
Dok se Kylie tipkala na telefonu,ova nije mogla izbaciti Sugu iz glave.
Baš kao tipičan primjer tinejdzera,uvijek bi je mučila neka pitanja.
-"Aaaa,pogledaj ko mi je lajkovao sliku na instagramu i komentarisao da sam najjepša!"
Taeyeon je samo gledala u prazno s malo nakrivljenom glavom.
-"Eej,pa slušaš li ti mene?"
Taeyeon se tada "probudila iz nesvijesti".
-"Ko?Ja?"
-"Pa osim ako vidiš neku drugu Taeyeon u blizini?!"
-"Hah,da..Paa jaa.."
-"Uopšte nisi slušala šta sam rekla,zar ne?"
-"Nee..Izvini žao mi je.Samo što sam zbunjena."
Kylie je dala znak okom da sjedu na klupu.
-"I sada mi reci šta te muči?!"
Taeyeon je srce počelo ubrzano da lupa.
-"Hajde da ja čekam?!",Kylie je željno iščekivala.
-"Pa znaš...Ne mogu prestati misliti o..."
Kylie je samo podigla obrvu.
-"Khm..Uff,čovječe,baš je teško reći njegovo ime....Uff ovako idemo ponovo...Ne mogu prestati razmišljati o..O Sugi!!!"
Kylie je ostala u čudu:"Stani,molim te,da li sam ja to pogrešno čula?!Ma nee,to je prosto nemoguće.Ti...Taeyeon si bacila oko na tvog najvećeg rivala SUGU?Wau čovječe!"
-"Ali,nemoj nikome reći."
-"Haha,ne brini!"
-----------------------------------
Taeyeon i Kylie su već bile na ulazu u školu,kad odjednom neko je uzeo Kylie za ruku .Bio je to Jung Kook.
-"Možemo li porazgovarati?",upitao je nježnim glasom.
-"Uum..Naravno."
-"Mislio sam nasamo?!"
Taeyeon je prvo pogledala u Jung Kooka,pa u Kylie.Zatim je otišla.
-"Hajde,sada reci o čemu da razgovaramo.Samo požuri Taeyeon će se naljutiti."
-"U redu.Biću brz.Prećiću odmah na stvar...Da li bi bila pratilja za školsku proslavu koja se održava za sedam dana?"
-"Uum...",baš kada se Kylie spremala da kaže DA,neko joj je stavio ruku na usta.
-"Ona neće ići sa tobom."
Bio je to Jimin.
Jung Kook je gledao začudjeno:"Ko si sad pa ti?"
-"Recimo njen BUDUĆI."
-"Hah,a ja sam BIVŠI.Phh...Šta ćeš sad?"
-"Haloo...Ti si B-I-V-Š-I. A ja sam B-U-D-U-Ć-I...Upamti ti to u tvoju malu slatku glavicu.Idemo,Kylie ne treba gubiti vrijeme sa bezvrijednima."
Jung Kook je ostao u čudu:"Ovo još nije gotovo!"
Kylie i Jimin su sada dovoljno odmakli.Kylie je ugrizla Jimina za ruku,tako jako da je ovaj zastenjao.
-"Mogao si me ugušiti."
-"Ali nisam...Čovječe,baš imaš jak ugriz."
-"Hah,ne laskaj mi...U ostalom zbog tebe sam ostala bez pratnje."
-"Nisi ostala,idemo ti i ja."
-"A šta ako ja ne želim?"
-"Nemaš izbora."
-"E imam.Ja,Kylie mogu izabrati koga kod hoću."
-"Vidjećemo.I na kraju molićeš mene.Pazi šta sam ti rekao."
Kylie se pravila da nije čula i produžila prema školi.
-------------------------------------
Zvonilo je za početak prvog časa.Svi su već bili na mjestima.Profesor je već ušao u učionicu i rekao:"Kao što već znate školska igranka će se održavati za sedam dana i hoću da mi kažete sada ko sa kim ide...Krenućemo redom.Taeyeon sa kim ideš ti?"
Taeyeon je pogledala u okolo,misleći da će naći neko riješenje.Ali ga nije našla.
-"Ona ide sa mnom!",iznenada misteriozan glas prekinuo je novonastalu situaciju u učionici.
Taj "misteriozni glas" zapravo je bio...NASTAVIĆE SE...
~~~~~~~~~~~~~~~~
Gotovo je i moje deveto poglavlje.Znam da sam obećala da ću pisati duže,ali ovih dana u gužvi pa ne mogu sve da stignem.Duže djelove priče će te moći čitati nakon desete glave,koji stiže uskoro.
P.S:Željela bih da mi više komentarišete.U komentarima da mi pišete kako vam se čini, šta biste promjenili,...
VOLIM VAAS <333333
YOU ARE READING
Pronašla sam te
RomanceTaeyeon je mlada šesnaestogodišnjakinja,koju otac zbog njenog školovanja šalje u Seul.U Seulu Taeyeon počinje nov život,gdje će upoznati jednu prijateljicu (Kylie),koja je njena vršnjakinja.U školi neće biti voljena od strane momka koji je dio popul...