4.PONOVO SE SREĆEMO

151 12 4
                                    

Kakav je to samo šok bio.Ona druga polovina četke završila je u Taeyeon-inoj kosi,a što je još gore to je baš od svih njih primjetio Suga.
-"I kome ćeš ti sada skratiti "kosicu",provocirajući je nastavio Suga,"a ček da pogadjam?Učinićeš to s tom četkom?"
-"Kako si samo bezobrazan!!!"
Taeyeon je pokušala da ode,dok je Suga najednom nije uhvatio za ruku i rekao:"Tako je i treba da bježiš!Samo da znaš da ovo još nije gotovo!"
-"U pravu si!Srešćemo se mi još!",ljutito je odjurila Taeyeon.Kylie je potrčala za uplakanom Taeyeon.
-"Heeej,pa nemoj da plačeš.Nisi kriva ni za šta!Pusti tog naduvenka.On nije vrijedan tvoje pažnje!"
-"Zašto baš prvi dan uvijek mora da mi bude najgorii",nastavila je Taeyeon jecajući,"i to da se zakačim baš sa onim Sugom!"
-"Plačeš bez razloga!A sada prestani da plačeš!"
-"Kylie,hvala ti.Ti si pravi prijatelj."
-"Da,znam,znam.A sada obriši te suze i idemo na časove.I sutra hoću svoj suši!!!"
--------------------------
U medjuvremenu situacija u školi nije se smirivala.Glavna tema bila je ona prepirka koja se desila izmedju Taeyeon i Suge.
-"Suga,pa šta se ono desilo na onom malom?",upitao je Jimin.
-"Ne podsjećaj me!Ta mala balavicaa!"
-"Daj,pa nije ni ona kriva,"dodao je Rap Monster na neki način braneći Taeyeon,"zašto nisi gledao kuda si išao??"
-"Rap Mon,molim te ,u redu je ,nećemo više sada o tome!"
-"Idemo sada,časovi nam počinju!",reče Jimin,zavodničkog osmjeha.
-----------------------------
U učionicu je ušao stari profesor,sijede kose i pogrbljenog hoda.
-"Dobar dan.Ja sam gospodin Jeol Nim Gi.To vam govorim pošto vidim da imamo novu učenicu.Predajem fiziku.A ti si dušo?"
-"Dobar dan.Ja sam Kim Taeyeon.Radujem se što ćete mi vi predavati fiziku!"
-"A sada,pošto se sada već poznajemo.Možemo preći na nastavnu temu.Sada ću vas podjeliti u grupe po dvoje,izučavaćete molekulsku strukturu atoma."
Svi u isto glas:"Neeeeeeeeee!"
-"Tišina.A sada grupe.U prvu grupu će Park Seo Hyun i Kai.Drugu će Lee Min Ho i Shye Jin.....U šestu ćemo Jimina i Kylie...A da ostala su nam još dva člana.Nisam ih vidjeo.Suga i Teyeon u jednu!"
-"Ali,profesore ja ne želim sa njom!",ljutito je dodao Suga.
-"Ni ja,takodje!!",prekinula ga je Taeyeon.
-"Ako ne budete u istoj grupi.Imaćete dovoljno vremena da mi to sve objašnjavate u avgustu.Tako da,pristajete li ili nee?!",nasmijao se profesor.
-"U redu.Ali samo ovaj put!!!",drsko je odgovorio Suga.
-"Pa kada su se već svi složili.Možemo početi sa radom."
Svi su se već bili složni i skoro su završili,svi osim Taeyeon i Suge.Varnice su sjevale.U medju vremenu Jimin nije skidao pogled sa Kylie.
-"Ako mi ne pomogneš reći ću profesoru da ništa nisi uradio.Da li si me razumio?"
-"U redu,u redu,slatkišu.Baš si slatka kad se ljutiš!",rekao je Jimin štipnivši Kylie za obraz.
-"Ma lijep si i ti.A sada počni da radiš."
Jimin je ostao bez teksta.Još do sada nije vidio da ijedna djevojka ovako mirno reaguje na njegova dobacivanja.
-"Probaćemo i sa njom.Da vidim kakvu ću šansu imati.",rekao je Jimin u sebi,grizući usne.

-"A sada odlučio biti darežljiv i ipak vam pružiti priliku do sledećeg časa.Ko ne donese prezentaciju sledeći čas dobija jedinicu.Jesam li bio dovoljno jasan?!"
-"Jeste."
-"Ako je to sve.Možete ići.Dovidjenja svima!!!!"
----------------------
-"Hej Kylie.Jesi li slobodna u subotu naveče?!",iznenada se začuo neki muški glas.Bio je to Rap Monster.
-"U subotuu,...",premišljala se Kylie.
Iznenada ju je prekinuo nečiji drugi muški glas.Bio je to Jimin.
-"Žao mi je,Rap Monster.Ali,Kylie tada ide sa mnom."
-"Jimin,nema šanse prvi sam  je pitao.Nije li tako Kylie?!",samouvjereno je rekao Rap Monster,pogledavši prvo u Jimina,pa u Kylie.Ali Kylie nije bilo nigdje...
------------------------
-"Slušaj,Suga,to u vezi one prezentacije",smireno je govorila Taeyeon.Sve dok je Suga nije prekinuo.
-"Šta u vezi,te prezentacijee!!!"
-"Mogu li molim te da završim?"
Suga je samo ćutao.
-"Hvala.Predlažem da sklopimo privremeno primirje,dok sve ono ne rješimo.Pa jesi li zaaa????"
--------------------------------
Ovo je moje četvrtoo poglavlje.Znam da imam puno gramatičkih grešaka,ali to je zbog brzog pisanja.Sledeći dio,stiže uskoro.
♡♥♥♥♥♥♡♡♥♥

Pronašla sam teWhere stories live. Discover now