2.VELIKI GRAD - MALA JA

162 13 6
                                    

Soba koju je dobila Taeyeon je bila predivna,čak što više zadovoljila je sve njene želje i potrebe,jer soba ne prestavlja samo četiri zida,već čuva sve naše tajne.Kao što kažu i zidovi imaju uši.Sada ono glavno pitanje što muči sve djevojke i ono za šta im treba "skoro dosta vremena",to je šta obući.Medjutim,Taeyeon nije pripadala ovom tipu,ona se bi se spremila za deset minuta,uzimala bi ono što bi joj prvo zapalo za oko.Dok je Kylie bila drugačija.Ostajala bi po 2-3 sata u svojoj sobi dok sve na njoj ne bude savršeno.
Vrijeme za odlazak u grad se bližilo.Taeyeon je na sebi imala crne pantalone,široku bijelu majicu i preko toga sivu duksericu,čist primjer prostog oblačenja.Dok je Kylie kao prava gradska cura ,crna uska haljina koja je isticala adute,bila možda malo i prekratka,ali naravno i crne štikle.Iskreno ne znam koji bi stil lično izabrala,pošto sam ljubitelj oba.
-"I kako ti se čini?",dodala je Kylie samouvjereno.
-"Odlično kao i svaki put",dodala je Taeyeon.
---------------------
Seul je noću izgledao predivno.Kao jedna polovina Las Vegasa,grad je bio toliko osvjetljen,da prosto nije postojao nigdje tračak mraka.
-"Pa pošto si ti nova ovdje,reci mi šta želiš prvo da radimo?!"nasmješi se Kylie.
-"Pa ne znam,šta god ti želiš.Ali,kada već pitaš,voljela bih vidjeti vaš centralni park.Pošto sam zaljubljenik u prirodu."
-"Odličan izbor.Park je jedan od mojih omiljenih mjesta u ovome gradu.Pored je jezerce,čija se ljepota ne može upisati,"dodala je Kylie tražeći nešto po torbi.
------------------------------
Kada su stigle,Taeyeon je ostala u čudu.Mjesečina se presijavala na jezeru.Tamno plava boja je dominirala.Borovi i hrastovi uklapali su se u mjesečinu.Sjele su na hladnu klupicu,a Kylie je konačno izvadila ono što je tražila-CIGARETE.Taeyeon je zanjemela.
-"Ne mogu da vjerujem,Kylie,pa ti pušis?"
-"Da."
-"Zar ne znaš da je to štetno?"
-"Naravno, pokušavam da se odviknem,ali ne ide."
-"Da li ti roditelji znaju za to?"
-"Nee.Ali nije valjda da bi me odala?"
-"Naravno da ne,ali moraš da mi obecaš da ćeš da prestaneš," dodala je Taeyeon koja je uprla mali prst ka Kylie.
Kylie nije odgovorila samo je gledala na mjesec koji se presijavao u vodi.
-"Obećavaš?",nastavila je Taeyeon.
-"Obećavam",izdahnula je Kylie,prislonivši mali prst na Taeyeon-in,blago se nasmješivši.
-"Hajde sada malo da pričamo o tebi?Kako ti se čini ovdje kod nas?Jesi li uzbudjena zbog prvoga dana?Jel ti nedostaje porodica?Oprosti to je možda previše pitanja,ali ja volim da pričam.Upoznaćeš me vremenom."
-"Hahahahaah to sam primjetila.Za školu sam puno nervozna,zato što mi je sutra prvi dani nova sam,nisam upoznala nikog osim tebe.A od porodice mi nedostaje tata.Eto odgovorila sam na svako tvoje pitanje."
-"Hah za školu ne brini ,mislim da ćeš se brzo uklopiti.Da li si sada za to da idemo kući?Oprosti nisam ti pokazala ostali dio grada.Za sada saam samo park,ali vremenom ćeš shvatiti da je park najljepsi dio ovoga grada.Pa hoćemo li?"
-"Mhmm"
--------------------
-"I evo nas ispred motela.Sada ćeš shvatiti zašto mrzim da me zovu imenom",dodala je hladno Kylie,"i krećemo..Deset,devet,osam..."
-"Kylie ljubavi pa gdje si ti do sada?"bila je to Kylie-ina mama.
-"Jesam ti rekla?"
-"Pa dobro dijete gdje si ti do sada?Brinula sam,zašto mi se nisi javila?"
-"Mama nije vas bilo.Ali,nećemo sada o tome.Želim da ti prestavim nekoga.Mama ovo je Taeyeon.Ona je od sada naša gošća."
-"A znači ti si naša nova gošća.Kako si samo predivna.Znači mi ćemo se sada ćešće družiti?Neću ti više smetati,stigle ste baš na vrijeme za večeru."
-"Hah veoma ste ljubazni gospodjo.Vrlo rado ću ostati na većeri."
-"U redu vas dvije,ako ste završile ,ja sam jako gladna tako daa...A biće vremena za upoznavanje."
-"U pravu si dušo",nasmejala se mama.
Večera je počela.Za stolom je bila samo isključivo domaća hrana,što je iznenadilo Taeyeon,kako to da gradska porodica jede domaću hranu.Ali,ipak nije se dala zamarati.Nakon večere Taeyeon je otišla pravo u krevet ,zbog sutrašnjeg dana.Jer njen novi život počinje od sutra.
----------------------------------------
Ovo je drugi dio moje priče.Nadam se da ćete uživati.
♡♥♡♥
Sledeci nastavak stize uskoro!




Pronašla sam teOnde histórias criam vida. Descubra agora