Svi se ponekad sjetimo nekog dogadjaja,kada se od onoga srećnog bića pretvorimo u ono bijesno i željno osvete.Već znamo kako se nazivaju ti "dogadjaji".Kada poželimo da neko u nekoj situaciji zažali za ono što nam je učinio.Baš takav osjećaj je imao i Suga.
-"Oh,ma daj,čovječe,ohladi!",dodao je Rap Monster udarivši Sugu iz šale po ramenu.
-"Ozbiljan sam!!!",ljutito je odgovorio Suga.
-"Hej,vas dvojica.Izašao sam večeras da se zabavim,a ne da slušam vaše svadjanje!"
Čuvši Jiminove riječi ,Suga i Rap Monster su samo zaćutali.
-"E tako je već bolje!"
-Hej,izgubio sam živce čekajući vas dvojicu tikvana.Samo mi vas dvojica idiota, nemojte govoriti o nekom medjusobom miru!!!",hladno je odgovorio Suga,"sada hajde da ne dangubimo,već krenimo!"
Rap Monster i Jimim su stajali u mjestu ostavši bez teksta,"odvalalili" su vilice do poda.Osjećali su se izbezumjeno.Dok je Suga već daleko bio ispred ispred njih.
-"Eej...S-s-s-uga..Pa sačekaj nas!",dodali su obadvojica trčajući za Sugom.
-"A da malo sačekaš ili odmoriš!!.."
-"Suga,pa sačekaj!!"
----------------------------------
Već znamo kako je samo grozan osjećaj probuditi se ujutru,a još gore kad shvatimo da je razlog našeg ustajanja,ni više ni manje,nego ŠKOLA. To uzašno mjesto od koga bi svako želio pobjeći ili ima želju da što prije napusti.Ovo je mišljene skoro svakog učenika.
Idući tako do škole Taeyeon je vukla pospanu Kylie koja se još u potpunosti nije ni razbudila.
-"Uff,Kylie,čovječe,pa daj bre živni malo.Zakasnićemo."
-"Mhhhm!"promraljala je Kylie.
Taeyeon vukući pospanu nije ni primjetila ko joj ide u susret.Bila je to popularna ekipa.
-"Ooo,dame moje!",namignuvši zalackao je Rap Monster.
-"Jutro!"
Svi su pozdravili Taeyeon osim Suge koji ju je zaobišao.
-"Eej Rap Monster...Jutro i tebi Jimin."
-"Taeyeon,da te pitam?"
-"Reci Jimim?"
-"Šta se dešava sa Kylie?Mislim pogledaj je samo.Fizički je tu,al ne i psihički..Da to nije možda ono čega sam se najviše plašio...Da nema momka..Odgovori mi Taeyeon."
-"Hahahah,ma nee,ti ludice.Kylie je samo umorna jel kasno legla.A ti si mi se baš zagrijao za Kylie.Da se nisi zaljubio??Aaa?"
Jimin je pocrvenio.
-"Ooooo!!",probadao ga je Rap Monster.
-"Ma ne budite smiješni vas dvoje.Istina,Kylie mi se svidja,ali samo drugrica.I to je sve."
A Suga je sve to posmatrao sa strane,pomislivši u sebi:"Koja hrpa budala!"
Sve dok "tajanstevi" muškarac nije oteo Kylinu ruku od Taeyeonine i rekao :"Ja ću odavde preuzeti!"
-"Hej, pa stani malo.Ti si Jung Kook,zar ne?"upitala je iznenadjeno Taeyeon.
-"Da,tako je Taeyeon.Ja sam Jung Kook."
-"Ti si Kylin bivši, zar ne?"
Čuvši ovo Taeyeonino pitanje,Jimina kao da je pregazio voz.
-"K-k-kylin bivši.Ovaj ovde lijepi.Ne mogu da vjerujem.Aaaaaaa...Možda se pomire i on joj postne sadašnji...Ne ,ne smijem tako razmišljati.Jimine ,ti to možeš,duboko udahni..."rekavši ovo u sebi,Jimin je postao nervozan.-Da ,tako je!",ponosno je rekao Jung Kook,"a sada izvinite nas.Mi moramo da idemo.Zar nije tako Kylie?"
-"Mhhm!!"ponovo je promrmljala pospana Kylie.
Jung Kook i Kylie su otišli.
-"Taeeeeeeyeeeeon,jesi li vidjela?",Jimin je uzeo Taeyeon kragnu i počeo je tresti.
Rap Monster se umješao:"Daj,prestani.To je možda i boli?"
Suga nije mogao gledat "zla očima",pa je odgurnuo Jimina ,pa čak i Rap Monstera.
-"Slušaj ovamo",prevrnuo je očima Suga,"teška srca ću ovo reći,ali..Sutra kod mene,posle škole..."
---------------------------------
Pa evo ga i moja šesta glava.Izvinjavam se što kasnim sa objavom nastavka.Sledeći.dio stiže uskoro.
P.S:OVO NA SLICI OD OVOG POGLAVLJA JE SUGA.
VOLIM VAS!! :-) <33333
YOU ARE READING
Pronašla sam te
RomanceTaeyeon je mlada šesnaestogodišnjakinja,koju otac zbog njenog školovanja šalje u Seul.U Seulu Taeyeon počinje nov život,gdje će upoznati jednu prijateljicu (Kylie),koja je njena vršnjakinja.U školi neće biti voljena od strane momka koji je dio popul...