"Kod mene posle škole."...Woow da li to Suga pokušava da spase Taeyeon ili je samo provocira?...
-"Hej,baš si našao kad ćeš me provociraš i zadirkuješ?!"
-"U redu,ja te provociram,"Suga se unio u lice Taeyeon,tako da su se našli oči u oči.Suga je ponovo zagrizao usnu i blago ih oblizao,uhvativši Taeyeon za ramena"ali to ćeš profesoru da objasniš.I nemoj posle da bude kako Suga nije htio da suradjuje!"
-"Hej!"odgurnula je Taeyeon sa sebe Sugu,"kao prvo prestani da balaviš po meni!"
-"Ne balavim.A kada bi balavio,misliš da bi to bio neko poput tebe?!"
-"Ahaa,ma kako da nee..A zašto si me pozvao sebi posle škole?!"
-"Jesi li ti glupa ili šta?Kao što rekoh pozvao sam te radi projekta,koji treba da predamo do kraja ove sedmice."
Dok su se Jimin i Rap Monster smuljili sa strane,Taeyeon je svake sekunde bila spremna da "eksplodira",Suga joj je samo uputio onaj hladni pogled.
I konačno to se desilo, Taeyeon je "ekplodirala."Uhvatila je Sugu za kragnu:"SLUŠAJ ME SADA OVAMO,GOSPODINE UMIŠLJENI,NEMA ŠANSE DA ĆU PRIHVATITI TAKO NEŠTO SA TOBOM.PA ŠTA I AKO DOBIJEM JEDAN I AKO ME OBORE.NEMA ŠANSE DA ĆU PRISTATI NA TAKO NEŠTO,JE L' TI JASNO?"
Suga se samo nasmijao.
-"Zašto se smiješ?"
-"Pa je l' treba da plačem?!"
-"I trebaaa!!"Taeyeon se spremala da dobro "opauči" Sugu.Od jedamput taj isti Suga je zaustavio njenu ruku:"Nemoj da činiš nešto,zbog čega ćeš se kajati!".Taeyeon je tada samo istrgla svoju iz Sugine.
Otišla je,ne rekavši ni jednu riječ.
Suga je za njom samo povikao:"I na kraju ćeš me samo moliti da pristanem i ja naravno neću pristati!!!"
Taeyeon se samo okrenula i pokazala,ni manje ni više ,nego SRDEDNJAK.
Popularna ekipa je "izbečila oči",a naročito Suga.Ali ubrzo se Suga drsko nasmijao.Okrenuo je se prema Rap Monsteru i Jimin koji.su "umirali" od smijeha.
-"Šta je smiješno,tikvani jedni.Ajmo ispred mene obadvojica!"
-------------------------------
Jung Kook i Kylie su šetali parkom.Jung Kook je držao Kylie za ruku,a Kylie se "probudila".
-"Eej Kookie."
-"Eej,Kylie"
-"Sada bih te..Khmm..Zamolila da mi pustiš ruku."
Jung Kook ju je pustio.
-"Oprosti,zanimo sam se."
-"Hah,ma u redu je.Samo nemoj da se ponavlja."
-"U redu."Sagnuo je glavu prema zemlji.
-"Uff..Ajde dobro,ali samo kao PRIJATELJI."
-"Jeeej!"Jung Kook se slatko nasmejao.
-"Danas sam nešto raspoložena,pustiću te da me častiš pićem."
-"Hah,"Jung Kook se tako preslatko nasmijao da je Kylie pocrvenila,"hajdemo ti ludo jedna."
------------------------------
Već je zvonilo za početak časova.Svi su bili u učionici,tačnije osim Suge.
Taeyeon se osjećala ponosno.
-"Hah,taj kreten se nije pojavio na prvom času vjerovatno zato što se uplašio!"rekla je Taeyeon u sebi,zlobno se.nasmijajući.-"Hej Jimim,da li znaš gdje je Suga?"upitala je Yi Seo Hyun(dežurna tračara)
-"Ne!"
-"Ti Rap Monster?"
Rap Monster je nije ni čuo od silne muzike koju je slušao.Samo je odmahnuo glavom.
-----------------------------------
U medjuvremenu Suga se nalazio ispred ulaza u srednju školu.Sa rukama u dzepovima,napravio je drzak osmijeh i blago nakrivio glavu,rekavši:"Taeyeon,igra tek počinje."--------------------------------
Konačno je gotovo i moje sedmo poglavlje.Nadam se da će vam se svidjeti.Sledeći nastavak stiže uskoro.
<3333333333
BINABASA MO ANG
Pronašla sam te
RomanceTaeyeon je mlada šesnaestogodišnjakinja,koju otac zbog njenog školovanja šalje u Seul.U Seulu Taeyeon počinje nov život,gdje će upoznati jednu prijateljicu (Kylie),koja je njena vršnjakinja.U školi neće biti voljena od strane momka koji je dio popul...