*.............................................*
Έβαλα το παλιό φόρεμα της, που μου είχε δώσει και πήρα μια βαθιά ανάσα. Άρχισα να κινούμαι προς το μέρος της με τόσο ανυπομονησία για αυτό που θα ακολουθήσει. Σήμερα είναι η κατάλληλη μέρα για να εφαρμόσω το σχέδιο μου. Ο χορός των μεταμφιεσμένων. Απορώ ποτέ θα βρεθούν οι γονείς μου να κάνουν τέτοιες εκδηλώσεις.
Έφτασα κοντά της και είδα το πρόσωπο της να είναι γεμάτο αμφιβολία και φόβο. Συνέχισα να την παρατηρώ και να βλέπω της ομοιότητες. Μαύρα σγουρά μαλλιά και μπλε σκούρα μάτια που έμοιαζαν αρκετά με τα δικά μου και σχεδόν άσπρο δέρμα. Ήταν ένα μέτρο ασφαλείας που είχε βρει ο πατέρας μου. Βρήκε για προσωπική μου υπηρέτριά μια κοπέλα που εμφανισιακά να μου μοιάζει. Ένα από τα πολλά μέτρα για να με κρατήσουν ασφαλής από τις δικές τους ανασφάλειες. Μόνο που το θυμήθηκα άρχισα να νευριάζω. Δεν με άφηναν να εχω φίλους, δεν με άφηναν να βγω στην πόλη. Οι μόνοι που ήξεραν ποιά είμαι είναι οι όσοι είναι μέσα στο κάστρο και εργάζονται. Α ναι, ξέχασα και ο θείος μου όταν θυμηθεί να μας επισκευτεί, επειδή κάνει διάλειμμα από τα ταξίδια του. Για μια απειλή που ποτέ δεν μου εξήγησαν. Και αυτό μας φέρνει εδώ στην σωσία που έχω μπροστά μου. Όταν όσοι είναι απέξω δεν ξέρουν πως είμαι ακριβώς, τους ξεγελάς με ευκολία. Και σήμερα αυτό θα το χρησιμοποιήσω ενάντια των γονιών μου.
"Πριγκίπισσα;..... είσαι σίγουρη πως θες να το κανείς αυτό;" με την Νάταλι είχαμε μεγαλώσει μαζί ήταν σαν την μεγάλη αδελφή που ποτέ δεν απέκτησα. Είναι λογικό να φοβάται αυτό που της ζητάω να κάνει, αλλά καταλαβαίνει τους λόγους μου.... επείσης την διέταξα να το κάνει όσο και άσχημο να ακούγεται. "Φυσικά! Φόρεσε τώρα την μάσκα και θα σε βοηθήσω εγώ να βάλεις την τιάρα. Δεν θα σε καταλάβει κανείς. Δες το σαν μια ευκαιρία να φορέσεις όλα αυτά τα πανάκριβα κοσμήματα και ρούχα." της είπα και τοποθέτησα την τιάρα στο κεφάλι της. "Τώρα θυμήσου όσα είπαμε. Προσπάθησε να μην πας κοντά στους γονείς μου. Θα σε καταλάβουν αμέσως." έκανε μια υπόκλιση και έφυγε.
"Δεν μου αρέσει η ιδέα σου Μία. Είναι επικίνδυνο και δεν θα έχεις κανένα να σε προσέχει. Θα είσαι μια κοπέλα μόνη της στην νύχτα." η φωνή ακούστηκε από το πουθενά τρομάζοντας με. "Σου έχω πει να μην εμφανίζεσαι έτσι. Και επίσης δεν μπορείς να μου αλλάξεις γνώμη, σήμερα θα πάω στην πόλη." πέρασα μπροστά από την μοναδική ευκαιρία που μου δινόταν για να μιλάω και άνοιξα με προσοχή την πόρτα βγαίνοντας έξω και άρχισα να κατευθίνομαι προς την μοναδική μου ευκαιρία για την ελευθερία.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Royal Secret
FantasiaΟι γονείς μου, για δεκαοχτώ χρόνια κρατούσαν ένα μυστικό, από μένα. Μέχρι που η πρώτη απόδραση μου έξω από τα τείχη του κάστρου, θα με έκανε να μάθω την αλήθεια. Και όλα όσα πίστευα διαλύθηκαν. Τι χρειάστηκε για αυτό; Μερικές σταγόνες από το αίμ...