19. Chapter (Horror)

158 10 1
                                    

Jsem unavená, tohle nejde! Když si představím, že je tohle teprve začátek. Celá dnešní show mě nahodila do dobré nálady, ale jak říkám padla na mě únava. Nezbývá mi nic jiného, než vyspat se z toho. 

"Jade?" objevil se v mém pokoji Niall a já se zvedla z postele.

"Copak se děje Nialle?" zeptala jsem se a protřela jsem si oči. Potřebuji nutně spánek, no tak Nialle.. prosím, nech mě samotnou. 

"Myslel jsem, že by ji chtěla společnost po takovém dni." usmál se a sedl si ke mě na postel. Přikývla jsem, čímž jsem ukázala, že mu rozumím a vím co tím myslel. 

"Možná, že by se mi líbila něčí společnost, dnes večer." vysypala jsem ze sebe a znova si lehla na postel. "Co budeme tedy dělat?"

"Cokoliv chceš." ujistil mě, postel se vedle mne prohnula, poznala jsem, že Niall si sedl ke mě. Mohli by jsme se dívat na film. I když..myslím, že hned po začátku filmu usnu. Zvedla jsem se z postele a šla k televizi, která byla před mnou postelí. 

"Komedie, horor nebo nějaký sci-fi?" zeptala jsem se, když jsem se přehrabovala ve skříňce s DVD. 

"Horor." odpověděl okamžitě. Přikývla jsem a dala do DVD přehrávače DVD na kterém byl Lesní duch. Nikdy jsem o tom neslyšela..myslím. Lehla jsem si na postel a Niall si lehl vedle mne.

 "Nechceš něco k jídlu?" zeptal se Niall. Odmítla jsem s tím, že stejně za chvilku usnu. A jak jsem si myslela.. opravdu jsem usnula po 10-ti minutách filmu. 

(...) "Jade?" zaslechla jsem hlas Nialla. Proč mě budí? "Jade?" ucítila jsem lehké dloubnutí od mého žebra, ale dále to ignorovala. "Vzbuď se prosím!" fňuknul a já otevřela oči. Niall seděl na posteli, po celém pokoji byla tma.  

"Co se děje Nialle?" zeptala jsem se ospale a protřela si oči, můj pohled padl na Nialla, vypadal vystrašeně vůbec se nehýbal a skoro ani nemrkal. "Jsi v pořádku?" 

"Je mi to blbé, ale.." odmlčel se "bojím se- ten horor byl- já nevím-bylo to hrozný a ty jsi spala a-" vykoktával ze sebe. 

"Oh Nialle!? Pojď ke mě." začalo mi ho být líto a proto jsem si ho přitáhla k sobě. Objala jsem ho a s hlavou na jeho hrudi se pokusila znovu usnout. Byl roztomilý, jeho vlasy byli chaoticky rozházené a jeho tělo zdobilo tílko a kraťasy, vlastně se mu v tom musí hrozně špatně spát. "Nechceš si ty kraťasy svléct? Ne, že bych tě tu chtěla vysvléct, ale tohle oblečení není pohodlné k spánku." uchechtla jsem se. Niall ze sebe  skopal kraťasy a přikryl nás peřinou. 

"Připadám si jako ženská." zasmál se "Chlapy se nebojí, bojí se holky a chlapy je mají utěšovat. Koukám, že teď je to naopak." úsměv na jeho tváři nemizel a i na mé tváři se rozlil úsměv. 

"Děkuji, že jsi tu se mnou." poděkovala jsem mu a více se k němu přitiskla.

Nejhorší na této situaci je snad to, že se mi to líbí. Nemám žádné výčitky vůči Harrymu. Třeba právě teď Hazz taky je s nějakou holkou. Aghh! Žádná na něj nebude sahat! Je můj. 

(...) "Jak dlouho na mě takto koukáš?" zeptala jsem se svým ranním hlasem Nialla. Měl na tváři úsměv od ucha k uchu. K odpovědi se nějak neměl. Chvíli jsme se na sebe dívali, ale až když jsem si uvědomila, že to není správné, svůj pohled jsem hodila na hodiny. 8 ráno.. Moc jsem toho tedy nenaspala. 

Pokojem se ozvalo zaklepání. Podívala jsem se na dveře a vyskočila z postele, až teď jsem si uvědomila, že Niall je skoro nahý a takhle ta situace vypadá dost divně. 

"Dobré ráno, Jade." s těmito slovy do mého hotelového pokoje vkročila Jesy v rukou měla tác se snídaní a usmívala se, ale když uviděla mě a Nialla, její úsměv vystřídal nechápavý obličej. Niall byl pouze v boxerkách a já v tričku a kalhotkách. 

"Dobrá ráno, Jesy." usmála jsem se, jakoby nic a šla k Jesy, která jen stála mezi dveřmi a snažila si nějak vysvětlil to co právě vidí. Obešla jsem postel a chytla Nialla za ruku. "Jdi." šeptla jsem a vyhodila ho z pokoje. Jesy uhnula a zavřela za Niallem a za sebou dveře. 

"Co  to mělo být?" začala se zase usmívat a položila tác s jídlem na postel. "Já věděla, že se to stane." mrkla.

"Nebylo to tak-. Víš co, nebudu ti to vysvětlovat. Prostě tohle všechno bylo úplně jinak." usmála jsem se a sedla si k snídani. "Lee a Perrie už jsou vzbuzené?" zeptala jsem se s pusou plnou koblihy.

"Ne, nejsou. Myslela jsem, že se aspoň zajdu podívat na tebe, všem jsem přinesla snídaně a chtěla jsem se zeptat jestli by jste se mnou nechtěli jít běhat, ale když jsi vzbuzená jen ty ptám se jen tebe." odpověděla. 

"Jo můžeme, už dlouho jsem necvičila." ukázala jsem se smíchem na své břicho. " A co to, že jsi vzbuzená tak brzy? Mimochodem Jake ještě spí?" 

"Nevím, nechce si mi spát a to je vlastně taky jeden z důvodů, Jake spí, tak se nudím." povzdechla si. "Ale aby jsme to nezamluvili, jak to tda bylo mezi ebou a Niallem?" vysmála se mi. 

"Bože můj, Jessico! Prostě večer přišel a tak jsme si pustili horor, pak se bál jít na svůj pokoj, tak jsem ho tady nechala a ráno jsi přišla ty, tak se vlastně nemělo kdy co stát." rychle a stručně jsem jí vše vysvětlila.  "Ty a holky za všem vidíte, jen a pouze sex." konstatovala jsem. 

"To máš pravdu, ale přiznej se, kdyby jsi byla svobodná, tak by jsi se mu podvolila že ano?" položila mi tuto otázku. Musela jsem nad tím chvilinku přemýšlet. 

"Asi ano." uchechtla jsem se a vnímala své jídlo. 

"Jade, jaký to je si vybírat mezi dvěma mužskýma?" začala mě pošťuchovat. 

"Je to hrozné." vypískla jsem "Navíc s Niallem jsme jen kamarádi, pokud to nevíš a prosím, nepřipomínej mi Hazze. Chci pauzu se vším všudy, stačí, že se matka stále vyptává, jak to mezi mnou a nim je a jestli to neskončilo." protočila jsem očima. 

   slov: 1039 

Snad se vám díl líbil, dneska mam fakt špatný den, tak jsem se rozhodla při písničce All By Myself dokončit tuto část. Snad aspoň tohle jsem dneska dokázala dobře -_- Je pěkné odejít od té hloupé reality sem <33 Názory do komentářů, Ellie <3




We're gonna stick together (SMDFL2) -(CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat