22. Chapter (Henry's show)

146 10 5
                                    

"No, holky probrali jsme vaši hudbu, rodinu, život se slávou a proto mě nenapadá zeptat se na nic jiného než na kluky." oznámí moderátor celé večerní show.

Tohle nebylo v programu. Dělám jakobych nebyla otázkou zaskočena a veselý úsměv nechávám na svém obličeji.

"Perrie, začneme u tebe, jak moc dobře víme, ty jsi už před soutěží měla chlapce, proto se nemusíš bát, že by tě měl rád jen kvůli penězům, navíc jste miláčci všech fanoušků, řekni nám něco o tvém chlapci."

"Děkuji Henry. Jediné co můžu ohledně toho říct, je, že se se Zaynem bezpochyby upřímně milujeme a plánujeme společnou budoucnost." zasmála se. Nelži Perrie, ještě před show jsi říkala jak moc se změnil a už není takový jaký býval.

"To je pěkné." zaculil se Henry. "Jesy? Co ty a Jake? Máte na sebe vůbec čas, když oba plánujete hudební karieru?"

"Naprosto." rozesmála se Jesy "Na lásku je čas vždy. Jsem moc ráda, že ho mam a pohá mi v těžkých situacích." odpověděla. To bylo hezké. Prosím, ať nám nevystačí čas na mě, nechci se k tomuto vyjadřovat.

"Leigh-Anne, vy jste s Jordanem spolu čerstvě, proto snad každého zajímá jak se to vyvýjí?" Otázka se nemilosrdně blížila ke mě.

"Celý náš vztah je opravdu krásný, s Jordanem prožívám nové věci, je naprosto odlišný od jiných kluků." řekla Lee, Oh, mohla se aspoň o malinko více rozpovídat..

"Je hezké vás vidět takto bláznivě zamilované, štěstí z vás přímo srší, ale co ty Jade?" podíval se na mě. "Před týdnem jsi přidala na instagram tvou fotografii s popiskem cituji : 'Pamatuješ na den kdy jsi mi řekl své prvé miluji tě? Kde je ta chvíle?' Od tohoto a od té doby, kdy Harry odjel z X-factor tour po internetu kolují různé zprávy o rozchodu s tvým přítelem Harrym, mohla by jsi se k tomu vyjádřit?" zeptal se zvědavě.

Nemohl to nechat jen tak být. Možná si to neuvědomuje, ale tohle téma tak moc bolí. Bude ho ještě mrzet, že to vytáhl. Nasadila jsem úsměv a mile odpověděla.

"Ano Henry, rezešli jsme se. Mužu to potvrdit. Byl to bolestivý rozchod, ale konečně jsme já i Harry šťastný, navíc jsme stále nejlepší přátelé."

"Říká se, že rozchod je kvůli tvé lásce před X-factorem. Pokud máme správné informace tvůj bývalí kluk je Niall Horan, který tě teď doprovází na tour." rejpl si do mě.

Úsměv mi okamžitě zmizel z tváře. Tak tohle je trochu moc!

"K tomuto se nebudu vyjadřovat." zakroutila jsem nevěřícně hlavou. Lee poznala, že jsou rozrušená, proto mě okamžitě chytla za ruku.

Z celého rozchodu, nejsem ještě pořádně vzpamatovaná a on na mě vychrlí tohle?!

(...) Je mi jedno jestli dostane padáka, tohle říkat neměl, nebylo to ve smlouvě.
Cestou do hotelu jsem rozhořčená a holky unavené. Normálně by jsme byli v celé show úplně odvařené, ale to by to ten idiot nesměl zkazit. Ani jedna z nás se neopováží cokoli říct.

Vytáhla jsem telefon, abych skontrolovala, jestli mi někdo nepsal. Mam tu 2 zprávy, jedna je od Harryho, jak nečakané, musel celý rozhovor vidět v televizi.

"Ten Henry je ale debil, měl jsem sto chutí mu rozbít hubu, jsi v pořádku? Btw. Je hrozné, že máme podobné jména :D H."

"Taky jsem mu to pěkně spočítala u nadřízeného! :D Jsem alright jen trochu unavená :) Btw. Stejné jména, ale odlišné chování :D Jadey xoxo "

A tak druhá? Od Nashe. Kdo to je? Je to moje osobní ochranka a jednoduše řečeno, člověk, který za mě řeší věci okolo hudby, paparazzi a takovýchto věcí. Je fajn mam ho ráda.

"Dnes večer už máš volno. Zítra tě čekám společně s holkama v 7 ráno v aréně. Btw. Drž se! Henry si to dost podělal, když na tebe vytáhl vztah s Harrym. :))"

Koukám, že Nash má dnes dobrou náladu. Jsem moc ráda, protože němu se nálady mění více jak Hazzovi.

Jednou mi napíše podobnou zprávu jako teď a někdy jen něco ve smyslu "Ráno v 7 hodin v areně a dělej.." bez smajlíka a bez nějakého náznaku dobré nálady.
Jedinou dobrou vlastnost co na něm fakt miluju je to, že odepisuje okamžitě.

Zrovna jsme jeli okolo nějakého baru, když se do mě nahrnula sppusta energie. Cítím, že dnes večer si užiji s troškou alkoholu v krvi.

Poprosila jsem řidiče, aby mi u baru zastavil. Holky mi to vymlouvaly, ale já jsem dost tvrdohlavá a přemluvit jsem se nenechala.

"Jadey, všechny jsme dost unavené a nechceme tě tu nechávat samotnou." řekla Perrie. Protočila jsem očima a s pouhým "ahoj" jsem zabouchla za sebou dveře.

Vešla jsem sama do onoho poměrně velkého baru. Ani jsem si neuvědomovala nebezbečí, které by mi mohlo hrozit tady na tomto místě hrozit. Z repráku hrála píseň Sweet lovin'. Jak já tu píseň miluji.

Rosvítil se mi v ruce telefon, který signalizoval, že mi přišla SMS. Nedivila jsem se, že byla od jedné z holek, vlastně jsem to čekala.

"Posíláme ti tam Nialla, nechceme, aby se ti něco stalo. Leigh:)"

Nialla?! Vykulila jsem oči na přijatou zprávu. Nechci tady Nialla, mám ho ráda, ale chci poznat nové lidi a on mě bude ledatak hlídat, abych nepřebrala a nebavila se s jinými kluky.

Od hotelu to se zabere 5 mimut, autem. Takže předpokládám, že s tempem Nialla, když se jedná o mě tu bude ta 2 minuty.

Mohla bych si jít objednat alespoň něco k pití.

Jak to tak v barech bývá každý druhý kluk, kterého jsem potkala mě pozval na panáka, samozřejmě jsem ho se slušností přijala.

Při 10 panáku jsem pociťovala jemný tlak v mé hlavě a mé oči byly zase unavené. Je to zvláštní, ale ohledně alkoholu toho moc nevydržím.

"Jade?" zaslechla jsem v davu Nialluv hlas. Rychle jsem se zvedla z barové stoličky a opustila kluka se kterým jsem právě šla na panáka. Nechci být tady s Niallem.

"Ahoj krásko, zatančíme si?" Objevil se předemnou nějaký černovlasí kluk, rovnou mi nabídl i ruku.

"Můžeme." zasmála jsem se a dotáhla ho do středu tančícího davu.

Naše těla se hýbala do rytmu hudby a oba jsme si užívali chvilku bez starostí.

Tohle bude ještě zajímavý večer.

Pohled Nialla

Vždyť tu přece půl minutkou ještě byla, kam zmizela? Posadil jsem se na barovou stoličku, rozhodně tu byla, vím to!

Objednal jsem si u barmana sklenku whiskey a pokračoval v hledání Jade. Kde sakra je?!

Moooc se omlouvám, že douho nebyl nový díl :'( Ale děluji za votes :D
Btw. Zanechte mi tady nějaký komentář, chci mít inspiraci pro další psaní :)) all the food Ellie xoxo ;)

We're gonna stick together (SMDFL2) -(CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat