~Bölüm bekleyenlere...
Merhaba. Yarışmayı kazandık. Beş günde kurgulansa da, Mabelle güçlü bir temele sahipti. Yaralı bir yüzün, toplumdan soyutlanışı, yalnızlığı, aşka ihtiyacı, tedavi süreci, umudu ve çaresizliği, tükenmişliği, kabullenişi... Hepsini ilmek ilmek yaşamak, yaşatmak istiyordum.
Mabelle, zihnimin derininde beslenen bir ruhtu, yarışma sayesinde hızlı bir şekilde gün yüzüne çıktı. Ve kısa sürede, kısıtlı satırlara hapsedilen bu öyküde emeği olan dostlarım var. Gerek fikir, gerek yazım konusunda gece gündüz kafa patlattık, onlara sonsuz teşekkür ediyorum. Alya'ya eşsiz yorumundan dolayı, ve kendileri kazanmış gibi sevinen güzellerim'e samimiyetlerinden dolayı teşekkür ediyorum.
Kendi okuyucum kadar, yeni okurlarla da tanıştım Mabelle sayesinde. Ve çoğunuzun beklentisi, kurgu devam edecek mi?
Size söz veremiyorum. "Maatteessüf" benim için çok köklü ve fazlasıyla büyük bir kurgu. Onu tamamlamadan yeni bir kurguya mürekkep batırmak, benim için daha fazla uykusuz gece, mor gözaltları, arapsaçı bir zihin ve kendine kalmamış bir ben demek.
Yazdıklarıma değer veriyorum. Hiç bir bölümü tek oturuşta yazmadım, defalarca okundu her satır, onlarca kez düşünüldü ve zihinde canlandırıldı, münakaşa edildi. Sizin belki farkına bile varmayacağınız, iki saniyede okuyup geçeceğiniz detayları araştırıp, saatlerce düşünüp, silip baştan yazıyorum. Mabelle ile içselleşmem ve ruhumla yazabilmem için zamana ihtiyacım var.
Kimseye bekleyin diyemiyorum, ne zaman döneceğimi bilmiyorum. Ama bir gün, bu hikaye belki en baştan çok daha hissedilerek yazılmaya başladığında, hala yanımda olanlarla devam edeceğim.
İlginize ve anlayışınıza Teşekkür ederim.
Görüşmek üzere, kendinize iyi bakın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MABELLE
Truyện Ngắn#WattyTR2016 Kazananı# "Kalbi kusursuz olanın yüzünde kusur bulunmaz" • • • Kızıl saçlarıma inat lekesiz beyaz bir ten ve uzun kızıl kirpiklerin arasına gizlenmiş deniz mavisi gözler; dünyada en nadir bulunan cilt kombinasyonu. Elimle saçla...