de date

71 1 0
                                    

hey allemaal! hier is een nieuw hoofdstuk ik hoop dat jullie het leuk vinden!!xxxbedankt als je dit leest

De dag is voorbij ik ren naar mijn kluisje, pak mijn jas en ga naar starbucks 15 minuten later zie ik liam aankomen op zijn scooter wauw een scooter had ik toch echt niet verwacht bij hem hij doet zijn helm af ik versteen nu zie ik pas echt hoe knap hij is. ''hoi'' zegt liam''hoi'' ''zullen we naar binnen gaan?'' ik knik en loop naar binnen. we gaan zitten en praten over van alles ''heb je ook hobby's?'' vraag ik na een tijdje ''ja ik doe aan boksen'' ik kijk hem verward aan''boksen?'' ''ja hoezo?'' ''nou als je bokst dan kun je julian een stomp geven'' liam moet lachen ik zie dat hij me geamuseerd aankijkt. na een tijdje praten word ik serieus en vraag''over dat boek, vind je me echt leuk?'' liam kijkt me heel eventjes aan en bloost''ja natuurlijk jij?'' ''ik vind jou ook leuk vanaf de eerste al''  ik voel dat ik bloos, ineens staat hij op '' het is saai hier ik weet een veel leuker plekje'' ''oke'' zeg ik en volg hem naar buiten gelukkig ben ik lopend want dan heb ik geen geklooi met die fiets ''laten we op mijn scooter gaan'' zegt liam en wijst naar zijn zwarte scooter ''okee ik ben toch lopend'' en stap achteropwe rijden ik hou me stevig vast aan zijn middel ik leg mijn handen plat op zjn buik, damn hij is gespierd. even later stopt hij bij een park''we zijn er'' zegt hij ik stap af ik kijk rond''kom'' zegt liam en pakt mijn hand, ''doe je ogen dicht'' ik doe wat hij zegt en sluit mijn ogen. 5 minuten later doe ik ze open, liam staat voor me met een roos, een rode roos. ''daniélle wil je mijn vriendin zijn?'' ik pak de roos aan en geef hem een knuffel ''ja'' hij beweegt langzaam naar me toe hij veegt mijn haar achter mijn oor, hij drukt zijn zachtjes op de mijne zijn handen glijden naar mijn heupen ik leun tegen de muur en sla mijn armen om zijn nek. Dan zie ik in mijn ooghoek peter een goeie vriend van julian snel zet ik kus stop''ik zag peter'' ''we moeten gaan'' zegt liam en pakt mijn hand. hij zet me thuis af en geeft me zijn jas ik geef mijn nummer''hier bel maar als er wat is'' ik geef hem een kus en ga naar binnen wat een dag.

zijn naam is liam - a one direction storyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu